Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله محمّدعلی موحدی کرمانی، رئیس جامعه روحانیت مبارز در پیامی درگذشت برادر حجت الاسلام معزی، عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز را تسلیت گفت.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، آیت الله محمّدعلی موحدی کرمانی، رئیس جامعه روحانیت مبارز در پیامی درگذشت برادر حجت الاسلام معزی، عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز را تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب مستطاب حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ عبدالحسین معزی

عضو محترم شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز و نماینده محترم ولی فقیه در جمعیت هلال احمر

سلام علیکم

خبر درگذشت اخوی گرانقدر  جنابعالی واصل و موجب تاثر و تاسف شد. اینجانب ضمن عرض تسلیت این ضایعه به جنابعالی و خانواده محترم، برای بازماندگان صبر و اجر و برای آن فقید سعید غفران و رضوان واسعه الهی مسئلت دارم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: موحدی کرمانی معزی جامعه روحانیت مبارز جامعه روحانیت مبارز حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۵۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواهر و برادر کرمانی با عیدی‌های خود دو زندانی را آزاد کردند

ایسنا/کرمان دو نوجوان کرمانی با هدیه عیدی ۲۵۰ میلیون ریالی خود به ستاد دیه، زمینه آزادی دو زندانی جرائم غیرعمد را فراهم کردند.

این نوجوانان نیکوکار که تمایلی به انتشار نام و چهره‌شان نداشتند، درباره این اقدام خیر و خداپسندانه گفتند: در آغاز سال نو و بهار طبیعت و همچنین بهار قرآن تبلیغات ستاد مردمی دیه کرمان را در سطح شهر مشاهده کردیم و با تحقیق و بررسی متوجه شدیم تعدادی از هموطنان و همشهریان به دلیل عدم آگاهی از قوانین موجود جامعه بصورت ناخواسته وارد  زندان  شده‌اند که می‌توان با مبالغی زمینه آزادی آنان را فراهم کرد.

آنها بیان کردند: تصمیم گرفتیم تمامی عیدی‌هایی که از بزرگترهای فامیل در ایام نوروز گرفتیم، به این امر خیر اختصاص دهیم تا در آغاز بهار طبیعت و بهار قرآن که دلها به هم نزدیکتر است یک سرپرست خانواده به آغوش گرم خانواده‌اش برگردد.

با مبلغ اهدایی این نوجوانان و مشارکت ستاد دیه استان تعداد دو مددجوی واجد شرایط غیرعمد از زندان آزاد شدند.

مردم نوعدوست می‌توانند کمک‌های خود برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد را به شماره شبا بانک ملی بنام ستاد مردمی دیه استان ir۵۹۰۱۷۰۰۰۰۰۰۰۲۰۰۶۰۰۲۶‌۲۰۰۲، شماره حساب ۰۲۰۰۶۰۰۲۶۲۰۰۲ و شماره کارت ستاد دیه ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۴۲۰۲ واریز نمایند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیام های تسلیت در پی درگذشت زهرا شجاعی
  • پیام تسلیت سید مهدی شجاعی برای درگذشت معاون امور زنان و خانواده در دولت اصلاحات
  • پیام تسلیت استاندار ایلام در پی درگذشت مادر ۲ شهید والامقام
  • پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه آذربایجان شرقی در پی درگذشت مادر شهیدان خانمحمدی
  • مراسم چهلمین روز درگذشت آیت‌الله موسوی بجنوردی برگزار می‌شود
  • مراسمی به مناسبت چهلمین روز درگذشت آیت‌الله موسوی بجنوردی برگزار می‌شود
  • خاتمی برای درگذشت زهرا شجاعی پیام فرستاد
  • پیام سیدحسن خمینی درپی درگذشت معاون خاتمی در دولت اصلاحات
  • خواهر و برادر کرمانی با عیدی‌های خود دو زندانی را آزاد کردند
  • سالک، عضو جامعه روحانیت مبارز: مردم مهمترین هدف مورد هجوم دشمن است/ خیلی از اصول‌گرایان هم کوتاهی کردند/ وجود انسان‌های بی‌بصیرت مانع رشد وحدت امت است