Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛سرهنگ شیرزاد فتحی جانشین انتظامی شهرستان ایوان  گفت: در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و پیشگیری از انتشار ویروس کرونا و همچنین ارزیابی میزان پایبندی اصناف به قوانین و مقررات و دستورالعمل‌های بهداشتی، طرح تشدید کنترل و نظارت بر اصناف به صورت ویژه در دستور کار پلیس نظارت بر اماکن عمومی شهرستان قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با کسب خبر و شناسایی یک واحد قلیان سرا که بدون توجه به نکات بهداشتی و عدم رعایت قوانین و مقررات فعالیت می‌کرد، این قلیانسرا مورد بازدید قرار گرفت و در بازدید از این قلیان سرا مقدار ۱۶۴ گرم مواد مخدر از نوع تریاک از متصدی آن کشف شد.

فتحی مطرح کرد: این سوداگر مرگ در واحد صنفی ضمن عرضه قلیان به جوانان اقدام به توزیع و فروش مواد مخدر کرده که توسط ماموران دستگیر و قلیان سرا نیز پلمب شد.

جانشین انتظامی شهرستان ایوان با اشاره به اینکه متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شده است، گفت: خانواده‌ها مراقب فرزندان نوجوان و جوان خود باشند تا از قلیان سرا‌ها و پاتوق دوستان ناباب که زمینه انحراف آن‌ها به سمت مصرف مواد مخدر و همچنین انتشار بیماری ویروس کرونا است به دور باشند.

او مطرح کرد: طرح نظارت بر اصناف ادامه خواهد داشت و از شهروندان انتظار داریم در صورت مشاهده فعالیت قلیان سرا‌ها در سطح شهرستان مراتب را بلافاصله برای پیگیری و اقدامات لازم از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی سوداگر مرگ قلیان سرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۵۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار سوداگر مرگ در باقرشهر

سرهنگ محمد قاسم طرهانی  گفت: ماموران عملیات کلانتری ۱۷۵ این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی دقیق از انبار یک محموله مواد مخدر در یک منزل و قصد قاچاقچیان برای پخش آن‌ها در استان تهران مطلع شدند.

وی افزود: در این راستا ماموران به سرعت وارد عمل و پس از هماهنگی قضائی در بازرسی از این منزل ۱۱ کیلو حشیش کشف و در این رابطه یک متهم که در تدارک اقداماتی برای انتقال این محموله بود را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره معرفی متهم به مراجع قضائی تصریح کرد: پلیس با تکیه بر اقدامات اطلاعاتی در راستای پیشگیری از حمل و توزیع مواد مخدر به طور شبانه روزی تلاش و در این راستا بر مشارکت عموم مردم و کاهش زمینه‌های اعتیاد در جامعه تاکید می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • پلمب هر ١١ روز یک واحد صنفی مشاور املاک و خودرو متخلف در کرمان
  • پایان کار سوداگر مرگ در باقرشهر
  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت‌های اصناف در قم
  • دستگیری زوج سوداگر مرگ
  • دستگیری زوج سوداگر مرگ در شهر جدید مهستان
  • جمع‌آوری و دستگیری ۴۴ معتاد و سوداگر مرگ در لنگرود