Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@09:48:15 GMT

ستاره کشتی فرنگی کوبا به کووید-۱۹ مبتلا شد

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۵۰۴۶

ستاره کشتی فرنگی کوبا به کووید-۱۹ مبتلا شد

 رسانه های کوبایی از مثبت شدن آزمایش ویروس کرونا اسماعیل بوررو ستاره کشتی فرنگی این کشور خبر دادند.

بوررو که مدال‌های طلای جهان و المپیک را در کارنامه ورزشی خود دارد، در رقابت‌های پان آمریکن که ماه گذشته در کانادا برگزار شده بود به عنوان نخست وزن ۶۷ کیلوگرم دست یافته بود و پس از آن نیز ۹ روز در تمرینات تیم کشتی فرنگی کوبا شرکت داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فرنگی‌کار کوبایی از ۴ روز پیش با علائم مشکوک به کووید-۱۹ در بیمارستان لوییس دیاز سوتو در هاوانا پایتخت کوبا بستری و آزمایش کرونای وی نیز مثبت اعلام شد.

برچسب‌ها ویروس کرونا کشتی فرنگی کوبا پروندهٔ خبری هراس جهانی از ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کشتی فرنگی کوبا ویروس کرونا کشتی فرنگی کوبا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۵۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اردوی تیم ملی کشتی فرنگی از ۱۵ فروردین

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون کشتی، اردوی تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا ۱۵ تا ۲۴ فروردین در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده کمپ تیم‌های ملی کشتی برگزار می‌شود.   اسامی نفرات دعوت شده به شرح زیر است: ۵۵ کیلوگرم: پویا دادمرز (خوزستان) مهدی احدی (گیلان) ۶۰ کیلوگرم: امیررضا ده بزرگی (فارس) مهدی جواهری (قم) ۶۳ کیلوگرم: ایمان محمدی (خوزستان) میثم دلخانی (فارس) ۶۷ کیلوگرم: محمدرضا گرایی (فارس) سعید اسماعیلی (خوزستان) ۷۲ کیلوگرم: محمدرضا رستمی (فارس) دانیال سهرابی (خوزستان) ۷۷ کیلوگرم: امین کاویانی نژاد (خوزستان) امیر عبدی (قم) ۸۲ کیلوگرم: رسول گرمسری (خوزستان) محمد ناقوسی (خوزستان) ۸۷ کیلوگرم: علیرضا مهمدی (خوزستان) ناصر علیزاده (مازندران) ۹۷ کیلوگرم: محمدهادی ساروی (مازندران) علی عابدی درزی (مازندران) ۱۳۰ کیلوگرم: امین میرزازاده (خوزستان) فردین هدایتی (مازندران)   سرمربی: حسن رنگرز مربیان: طالب نعمت پور، حسن حسین زاده، مجید رمضانی، فرزاد ایمانعلی زاده ماساژور: جمال حق پناه مربی بدنساز: بهمن میرزایی سرپرست: امید شایگان   رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا ۲۳ و ۲۴ فروردین و مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا ۲۷ و ۲۸ فروردین در بیشکک قرقیزستان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • کشتی گیر 57 کیلوی ایران سخت ترین مسیر را برای المپیکی شدن دارد
  • ستاره کشتی فرنگی اردوی تیم ملی را ترک کرد!
  • فارس و خوزستان؛ برگزارکننده جام تختی ۱۴۰۳
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • آغاز اردوی تیم کشتی فرنگی جوانان از ۱۰ فروردین
  • رنگرز: ۴ طلای المپیک را می‌خواهم
  • حسن رنگرز: ۴ طلای المپیک را می‌خواهم
  • ۴ طلای المپیک را می‌خواهم
  • اردوی تیم ملی کشتی فرنگی از روز 15 فروردین ماه در تهران برگزار می شود
  • آغاز اردوی تیم ملی کشتی فرنگی از ۱۵ فروردین