Web Analytics Made Easy - Statcounter

نجمه سید آقامیری سرپرست مرکزبهداشت شهرستان آبادان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،گفت: مانیتور علائم حیاتی که به آن "مانیتورینگ فیزیولوژیک" نیز گفته می‌شود، اطلاعات مربوط به علائم حیاتی بیمار را جمع آوری کرده و در شرایط نامطلوب بیمار، هشدار‌های لازم را به تیم پزشکی و پرستاری اطلاع می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: این دستگاه، پارامتر‌های مهمی از وضعیت بیمار مانند ضربان قلب، ضربان نبض، درصد اشباع اکسیژن در خون، وضعیت تنفس، فشار خون، دما و میزان دی اکسید کربن در دَم و بازدَم را برای سهولت خدمات تخصصی بالینی، به کادر درمانی ارایه می‌کند.

سرپرست مرکز بهداشت شهرستان آبادان ضمن اعلام اینکه در ایام تعطیل وتمامی ایام ۴ مرکز ۱۶ ساعته با حضور یک پزشک و یک پرستار، بیماران مشکوک به کرونا را پذیرش می‌کنند گفت: این مراکز از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۴ برای مراجعه و معاینه بیماران با علائم تنفسی فعال بوده و مانیتور‌های مذکور در مرکز امام رضا (ع) واقع در ایستگاه۷، سلیج شرقی و مرکز، ولی عصر (عج) در کوت شنوفنصب گردیده اند.

سیدآقامیری از شهروندان خواست تا برای ارزیابی وضعیت خود در مورد بیماری کرونا به سایت salamat.gov.ir مراجعه، و ضمن پاسخ به سوالات حتما تماس دریافتی از طریق شماره ۴۰۳۰ را پاسخگو بوده و با عدم حضور در اجتماعات و عدم خروج غیر ضروری از منزل مجموعه بهداشتی شهر را در مهار بیماری یاری نمایند.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرستان آبادان کرونا ویروس اخبار پزشکی ضربان قلب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۵۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای خرمشهر در مرز رسیدن به وضعیت قرمز

آلودگی هوا در آبادان و خرمشهر آغاز شده و در حال حاضر به وضعیت ناسالم برای گروه های حساس تبدیل شده است.

بنا بر آخرین داده های سامانه پایش کیفی هوای کشور ، غلظت آلاینده ها در خرمشهر ۱۴۸ میکروگرم بر متر مکعب است و تنها با افژایش ۲ میکروگرمی به وضعیت قرمز خواهد رسید که برای تمام افراد ناسالم است.

از گروه های حساس و بیماران زمینه ای و سالمندان خواسته شده از خروج غیرضروری بپرهیزند و در صورت خروج از ماسک استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • افتتاح مرکز جامع غربالگری اتباع در شهرستان ری
  • هوای آبادان و خرمشهر و یک شهر دیگر خوزستان در وضع بسیار خطرناک
  • اتفاقاتی که بعد از زیاده‌روی در مصرف هندوانه در بدن شما می‌افتد
  • هوای خرمشهر در مرز رسیدن به وضعیت قرمز
  • رایج‌ترین علائم ام اس را بشناسید
  • وضعیت هوای ۷۲ ساعته کهگیلویه و بویراحمد
  • واکسیناسیون پنوموکوک در آبادان آغاز شد
  • بیماریابی در بوشهر افزایش یافت/ تقویت مراکز مراقبت سلامت در استان
  • آغاز طرح غربالگری سلامت روان دانشجویان دانشکده پزشکی در مشهد
  • ارتقاء بستر ارتباط پزشک با بیمار حیاتی است/ پلتفرم مناسب نوبت دهی اینترنتی باید ایجاد شود