Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور آلمان به همراه چهار تن دیگر از همتایان خود در مقاله‌ای خواستار تشکیل یک ائتلاف جهانی برای مقابله موثر با بحران کرونا شدند. ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۳ بین الملل اروپا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه "اوزنابروکر سایتونگ"، "فرانک والتر اشتاین مایر"، رئیس جمهور آلمان همراه با چهار نفر دیگر از سران کشورها خواستار تشکیل یک ائتلاف جهانی برای مقابله با کرونا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اشتاین مایر و چند تن دیگر از سران کشورها در مقاله مشترک در "فاینشنال تایمز" تاکید کردند: هیچ کشوری فارغ از اینکه از نظر اقتصادی، قابلیت ها و فن آوری در چه شرایط پیشرفتی باشد از این بیماری مصون نمی ماند. همه ما در برابر این ویروس برابر هستیم و برای مبارزه با آن باید با هم همکاری کنیم.

این مقاله با عنوان "برای یک ائتلاف جهانی علیه کرونا" توسط رئیس جمهور آلمان، ملک عبدالله دوم پادشاه اردن، رئیس جمهور سنگاپور، رئیس جمهور اتیوپی و رئیس جمهور اکوادور تنظیم شده است.

در این مقاله آمده است: همه با ما یک دشمن برابر روبرو هستیم و تنها زمانی که همه بشریت به صورت قاطعانه و متحد در برابر آن بایستند به نفع ما خواهد بود.

این پنج مقام ارشد کشورها تاکید کردند: هیچ گونه پیروزی بر این ویروس تنها در یک و یا چند کشور وجود نخواهد داشت. در عین حال ما همه می توانیم بدون در نظر گرفتن وسعت اقتصاد و یا جمعیت در این راستا نقشی را ایفا کنیم. یک راه حل جهانی به نفع هر یک از ما است.

وی افزود: قانع کننده ترین راه برای مقابله با ابعاد جهانی این بحران تقویت همکاری و همبستگی است.

در بخش دیگری ازاین مقاله آمده است: ما قاطعانه اعتقاد داریم که برای بسیج نبوغ انسانی و تقویت همبستگی بین مردم باید یک اتحاد واقعی جهانی ایجاد کنیم.

تعداد مبتلایان به کرونا در اسپانیا از مرز 100 هزار نفر گذشتثبت رکورد جدید ابتلا به کرونا در هنگ کنگگزارش| ترکیه و چالش استانبول در شیوع کروناارائه گزارش خسارات صنوف مختلف از کرونا توسط اتحادیه‌ها تا ١٧فروردین

نویسندگان این مقاله تاکید کردند که تحقیق و توسعه متدهای درمان و واکسن ها از طریق کار اقتصادی باز و شفاف و تامین مالی قدرتمندانه تسریع می شود.

در بخش دیگری از این مقاله آمده است که تولید سریع روش های درمان و واکسیناسیون و تقسیم عادلانه آن در کلیه مناطق جهان از جمله در بین آسیب پذیرترین افراد مانند پناهندگان ضرورت دارد.

سران این کشورها در بخش دیگری از این مقاله ابراز اطمینان کردند که از طریق جمع شدن تلاش ها و دانش ها واقعا می توان از این وضعیت نجات پیدا کرد.

انتهای پیام/

R31356/P/S8,89/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا رئیس جمهور آلمان ائتلاف جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۵۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید رئیس‌جمهور بر اجرای دقیق قانون ساماندهی تجارت مرزی برای جلوگیری از قاچاق

رئیس‌جمهور بر اجرای دقیق و کامل قانون تازه به تصویب رسیده ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی با همکاری همه دستگاههای مسئول و اعمال نظارت جدی بر نوع و میزان کالاهای وارداتی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در جلسه صبح سه‌شنبه ۲۸ فروردین ستاد اقتصادی دولت که به ریاست آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی برگزار شد، دبیر ستاد مبارزه با قاچاق کالا گزارشی از وضعیت قاچاق کالا و سوخت از مبادی ورودی رسمی و غیررسمی ارایه کرد.

وی همچنین ابعاد مختلف این پدیده از جمله حجم بالای گردش مالی قاچاق، استفاده از بسترهای قانونی برای دور زدن قانون، مسیرهای قاچاق کالا و سوخت از خارج به داخل و از داخل به خارج و همچنین نقش پشتیبانان مسیر و روند قاچاق پرداخت.

رئیس‌جمهور پس از استماع گزارش و همچنین نقطه نظرات اعضای ستاد اقتصادی دولت، با بیان اینکه مبارزه و مقابله با قاچاق، کمک به تولید و اشتغال در کشور است، بر برنامه‌ریزی هماهنگ همه دستگاه‌های اجرایی نسبت به شناسایی و مسدودسازی بسترهای قاچاق و همچنین هماهنگی کامل با ستاد مقابله با قاچاق برای مقابله بی‌امان با این معضل اقتصادی تاکید کرد.

آیت‌الله رئیسی با اشاره به آثار سوء ضد تولیدی قاچاق، تبیین ابعاد خسارت‌های قاچاق به زیرساخت اقتصادی کشور را برای مدیران و همه استانداران ضروری دانست و تصریح کرد: مبارزه با قاچاق امری فرادستگاهی است و همه مدیران دولتی موظفند بدون هرگونه تاخیر با بهره‌گیری از قانون موجود و به کارگیری همه ظرفیت‌ها، مقابله قاطع با قاچاق را جزو اولویت‌های کاری خود قرار دهند.

رئیس جمهور همچنین در این جلسه بر اجرای دقیق و کامل قانون تازه به تصویب رسیده ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی (کولبری، ملوانی و ته‌لنجی) با همکاری همه دستگاه‌های مسئول و اعمال نظارت جدی بر نوع و میزان کالاهای وارداتی و ثبت اطلاعات آن در سامانه‌های گمرکات کشور تاکید کرد.

کد خبر 745211

دیگر خبرها

  • بایدن: ایران می خواهد تنها دولت یهودی موجود در جهان را محو کند | اکنون زمان مناسبی برای پشت کردن به اسرائیل نیست
  • بایدن: ایران به‌دنبال محو اسرائیل است
  • بایدن : ایران به‌دنبال محو اسرائیل است
  • بایدن: اسرائیل قدرتمندترین شریک ما در منطقه است
  • درخواست کمک رئیس رژیم صهیونیستی از آلمان و انگلیس
  • زلنسکی قانون بحث برانگیز سربازی اجباری را امضا کرد
  • تاکید رئیس‌جمهور بر اجرای دقیق قانون ساماندهی تجارت مرزی برای جلوگیری از قاچاق
  • تاکید رئیسی بر اجرای دقیق قانون ساماندهی و نظارت بر کولبران
  • درخواست آلمان از چین برای کمک به پایان جنگ اوکراین
  • گفتگوی بایدن و السودانی درباره پایان دادن به ماموریت نیرو‌های ائتلاف در عراق