Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، دکتر الهام آزاد نماینده منتخب مردم  شهرستان نایین در مجلس یازدهم با انتشار مطلبی در توئیتر خود به حمله احتمالی آمریکا علیه عراق واکنش نشان داد.
او در یک پست توییتری  نوشت: دولت آمریکا در حالی مدعی دموکراسی، حقوق بشر و قوانین بین الملل است که با بدعهدی در برجام، حمله به مقامات رسمی نظامی ایران و عراق در بغداد و تحریم تجهیزات پزشکی در شرایط اپیدمی کرونا و ماجراجویی در عراق عدم پایبندی را نشان داده فارغ از بحث عملیات روانی، آمریکا زبان عین الاسد را بهتر می‌فهمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عین الاسد عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۵۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به دو موضع نظامی رژیم صهیونیستی

مقاومت اسلامی عراق از حمله پهپادی به دو موضع رژیم صهیونیستی در اراضی فلسطین اشغالی در حمایت از مردم غزه خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از میدل ایست نیوز، مقاومت اسلامی عراق در بیانیه ای اعلام کرد که بامداد امروز چهارشنبه، موضع نظامی «سبیر» رژیم صهیونیستی را در اراضی فلسطین اشغالی با پهپاد هدف قرار داد.

مقاومت اسلامی عراق افزود شامگاه سه شنبه نیز پایگاه هوایی «عوبدا» رژیم صهیونیستی در داخل اراضی اشغالی فلسطین را هدف حمله پهپادی خود قرار داده است.

در بیانیه مقاومت اسلامی عراق آمده است که این دو عملیات در راستای حمایت از مقاومت و یاری مردم نوار غزه و پاسخ به جنایات و کشتار صورت گرفته که رژیم غاصب علیه غیرنظامیان فلسطینی اعم از زنان و کودکان و سالخوردگان مرتکب می شود.

چند روز پیش، مقاومت اسلامی عراق از هدف قرار دادن ساختمان وزارت دفاع رژیم صهیونیستی با استفاده از پهپاد خبر داده بود.

مقاومت اسلامی عراق همچنین پیشتر، از هدف قرار دادن نیروگاه برق تل‌آویو ، فرودگاه بن گوریون، پالایشگاه حیفا و پادگان نظامی فرودگاه روش بینا و دیگر اماکن حساس رژیم اشغالگر خبر داده بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جزییات حمله سنگین اسرائیل به سوریه در شب گذشته/ وزارت خارجه ایران واکنش نشان داد
  • چیلاورت گریه کردن وینیسیوس را مسخره کرد!
  • واکنش‌های ادامه دار به اظهارات علی مطهری درباره عید نوروز
  • ۱۰ فکت اشتباه از جنگ جهانی دوم که بین مردم رایج هستند(+عکس)
  • حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به دو موضع نظامی رژیم صهیونیستی
  • دومین حمله عراقی‌ها به پایگاه‌های صهیونیستی درکمتر از۲۴ساعت
  • حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به دو پایگاه ارتش صهیونیستی
  • حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی
  • طوفان توییتری استقلالی ها با هشتگ واگذاری عادلانه
  • انتقاد تند چیلاورت از وینیسیوس: بچه‌ننه نباش، فوتبال برای مردها است