Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@22:09:36 GMT

امکان زیارت مجازی ۲ امامزاده استان سمنان فراهم‌ شد

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۵۲۱۲

امکان زیارت مجازی ۲ امامزاده استان سمنان فراهم‌ شد

مدیر اطلاع‌رسانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: امکان زیارت مجازی دو امامزاده این استان در بستر فضای مجازی فراهم ‌شده است.

بهنام مطلبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: مردم مؤمن و خداجوی استان سمنان می‌توانند با مراجعه به سایت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان، نسبت به زیارت مجازی امامزاده علی ابن جعفر (ع) سمنان و امامزاده محمد (ع) بسطام اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به گسترش استفاده از فضای مجازی و شیوه‌های نوین در این حوزه، استفاده از این شیوه‌ها در دستور کار اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان قرار دارد.

مدیر اطلاع‌رسانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان تصریح کرد: استفاده از بسترهای وب و شبکه‌های اجتماعی داخلی یکی از اولویت‌های اطلاع‌رسانی در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان است.

وی به راه‌اندازی ستاد راهبردی اطلاع‌رسانی وقف در چند سال اخیر در این اداره کل اشاره کرد و افزود: مهم‌ترین هدف روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان از راه‌اندازی این ستاد، اطلاع‌رسانی همه‌جانبه از فعالیت‌های ادارات تابعه، بقاع متبرکه و موقوفات در استان است و تلاش داریم تا محورهای مختلف و سوژه‌های مهم کاری را به اطلاع عموم مردم برسانیم.

مطلبی خاطرنشان کرد: این ستاد به ریاست مدیرکل اوقاف استان و دبیری روابط عمومی اداره کل و با حضور معاونان، روسای ستادی و شهرستانی و برخی از چهره‌های مؤثر فرهنگی و رسانه‌ای به فعالیت خود ادامه می‌دهد و در طول دوران فعالیت دستاوردهای خوبی حاصل‌ شده است.

انتهای پیام/74006/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان سمنان فضای مجازی زیارت شبکه های اجتماعی اطلاع رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۵۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت : قرار نیست تغییری در تیم اقتصادی دولت انجام‌ گیرد

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت تغییر در تیم اقتصادی دولت را شایعه دانست و گفت: قرار نیست تغییری در تیم اقتصادی دولت انجام‌ گیرد.   به گزارش ایرنا، سپهر خلجی روز چهارشنبه و در حاشیه نشست هیات دولت در گفت‌و گو با خبرنگاران به اتفاقات مثبت در حوزه اقتصادی اشاره کرد و اظهار داشت: افزایش رشد اقتصادی، کنترل و کاهش حجم نقدینگی محصول تیم اقتصادی دولت بود که به طور منسجم انجام شد.   وی افزود: حتی تورم هم مهار شد و به اندازه یک واحد کاهش یافت. البته هدفگذاری دولت کاهش بیشتر تورم است.   رئیس شورای اطلاع رسانی دولت یادآورشد: همه این موارد محصول تلاش تیم مشترک و هماهنگ است شاید بعضی ها خیلی دوست ندارند این اتفاق بیفتد و شایعه ایجاد کنند و در واقع قرار نیست تغییری در تیم اقتصادی دولت انجام‌ گیرد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دولت سیزدهم در محرومیت‌زدایی از جامعه مصمم است
  • وبگاه خبرگزاری پلیس مرجع رسمی اطلاع‌رسانی فراجا است
  • برگزاری کنگره ملی امامزادگان محروق و ابراهیم (ع) درنیشابور
  • معرفی رئیس جدید اداره اوقاف و امور خیریه فیروزکوه
  • امکان پرواز به کشور‌های حاشیه خلیج فارس تا اطلاع ثانوی وجود ندارد
  • کاهش زمان معطلی مسافران خط 7 مترو با افتتاح ایستگاه ورزشگاه تختی
  • رئیس شورای اطلاع رسانی دولت : قرار نیست تغییری در تیم اقتصادی دولت انجام‌ گیرد
  • تکذیب تغییر در تیم اقتصادی دولت
  • تغییر در تیم اقتصادی دولت کذب است
  • نقش و جایگاه ارتش تبیین و اطلاع‌رسانی شود