Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاونت آموزشی دانشگاه فردوسی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که برگزاری کلاس‌های این دانشگاه به صورت مجازی از ۱۶ فروردین ادامه پیدا می‌کند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، معاونت آموزشی دانشگاه فردوسی مشهد در اطلاعیه ای، مصوبات جلسه این معاونت را درخصوص برگزاری کلاس های غیرحضوری منتشر کرد.

 

براساس این اطلاعیه کلاس‌های مجازی از صبح روز شنبه، ۱۶ فروردین ۹۹ در زمان رسمی کلاس و مطابق برنامه هفتگی دانشجویان در زمان انتخاب واحد تشکیل خواهند شد و دانشجویان باید اخبار مربوط به برگزاری کلاس‌ها را از استادان خود پیگیر باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

همچنین این اطلاعیه دانشجویان را برای حضور در همه کلاس های مجازی ملزم ساخته و اعلام کرده است دانشجویانی که برای فراگیری درس به صورت مجازی مشکل داشته باشند، در صورت تمایل می توانند درخواست حذف برخی از دروس یا کل نیمسال تحصیلی جاری را بدون پرداخت شهریه و بدون احتساب سنوات تحصیلی تا اول خرداد ۹۹ از طریق پرتال خود جهت تأیید به گروه آموزشی ارائه دهند.

 

در بند آخر این اطلاعیه اعلام شده که دانشجویان می توانند مشکلات اداری خود را از طریق مدیر گروه آموزشی و مشکلات فنی خود را درر خصوص کلاس های مجازی از طریق کارشناس رایانه دانشکده خود برطرف کنند.

 

در پایان این اطلاعیه بیان شده که بخشنامه تشکیل کلاس های مجازی و شیوه اجرای آن توسط استادان، متعاقبا اعلام خواهد شد و همه امور مربوط به برگزاری کلاس های مجازی براساس این بخشنامه انجام می شود.

 

گفتنی است، پیش از این دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد از وضعیت آموزش مجازی در این دانشگاه گلایه هایی را مطرح کرده بودند.

در لینک زیر بخوانید:

دانشگاه فردوسی در ارائه دروس مجازی ضعیف عمل کرد

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه فردوسی آموزش مجازی کرونا دانشگاه فردوسی کلاس های مجازی برگزاری کلاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۵۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد در دانشگاه شریف محدود می‌شود

دانشگاه صنعتی شریف در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: ورود تمامی دانشجویان در روز‌های پنج‌شنبه و جمعه (۶ و ۷ اردیبهشت) که آزمون سراسری برگزار می‌شود به پردیس اصلی دانشگاه ممنوع است.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرد: آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در روز‌های پنج‌شنبه و جمعه (۶ و ۷ اردیبهشت) برگزار خواهد شد. مطابق اعلام قبلی، جهت برقراری نظم و امنیت، ورود تمامی دانشجویان در روز‌های ذکر شده به پردیس اصلی دانشگاه ممنوع است.

در صورت ضرورت، تردد دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا، فقط از طریق مکاتبه رییس دانشکده مربوطه با مدیریت حراست دانشگاه و صرفا برای موارد بسیار اضطراری امکان پذیر خواهد بود.

دانشجویانی که در روز پنچشنبه در ساختمان آموزش آزمون میان‌ترم دارند، صرفا از طریق درب‌های ورودی پردیس شمالی دانشگاه (گیت بن‌بست تیموری و گیت کنار آسانسور پارکینگ) امکان تردد به ساختمان آموزش را دارند و پل عابر مابین پردیس شمالی و پردیس اصلی بسته خواهد بود.

دیگر خبرها

  • مهلت انتخاب رشته‌ آزمون دكتری سال 1403 تا هشتم اردیبهشت تمدید شد
  • کلاس های چهره به چهره صاحبان صنایع با دانشجویان برگزار می شود
  • جنگ غزه کلاس‌های درس دانشگاه کلمبیا را مجازی کرد
  • تعطیلی کلاس‌های دانشگاه کلمبیا برای تظاهرات‌های ضداسرائیلی
  • تردد در دانشگاه شریف محدود می‌شود
  • تعطیلی کلاس‌ها در دانشگاه کلمبیای آمریکا پس از بازداشت دانشجویان حامی فلسطین
  • مرز خسروی فعال‌تر می‌شود
  • ارتقای سطح کیفی آموزش به دانشجویان با تبیین اهمیت یادگیری عمیق
  • همایش آموزش پزشکی با شعار «از کلاس درس تا عرصه» برگزار می شود
  • رویکردی نوین در آموزش دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی