Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده هواناجا از کاهش چشمگیر حضور مردم در پارک‌ها، تفرجگاه‌ها و محورهای مواصلاتی همزمان با روز طبیعت خبر داد و گفت: در حال حاضر گشت‌های هوایی با بالگردهای ناجا در حال انجام است و این روند تا پایان امروز ادامه دارد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ محمد نیک‌نژاد به شیوع ویروس کرونا و اعمال محدودیت‌های تردد در سراسر کشور اشاره و تصریح کرد: امروز ۱۳ فروردین، همزمان با روز طبیعت نیازمند بازدید میدانی از جاده‌ها، محله‌های عمومی، پارک ها و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

... هستیم، همچنین نیروهای ما با تمامی امکانات موجود در بیش از ۲۰ نقطه از کشور استقرار دارند.

وی با اشاره به انجام گشت‌های هوایی توسط بالگردهای ناجا در تهران اظهار کرد: با توجه به تذکرهای داده شده به مردم برای حضور نیافتن در پارک‌ها و تفرجگاه‌ها، شکر خدا شاهد کاهش چشمگیر حضور مردم در سطح شهر و پارک ها و ... هستیم.

فرمانده هواناجا همچنین عنوان کرد: در سایر شهرها از جمله کرمان، یزد، زاهدان، بندرعباس، ساری، خوزستان، فارس و ... بازدید هوایی انجام شده که خوشبختانه حضور مردم چه در پارک‌ها و تفرجگاه‌ها و چه در محورهای مواصلاتی نسبت به سال گذشته بسیار کاهش یافته است.

نیک‌نژاد گفت: البته شاهد ترددهای اندکی هم بوده‌ایم که به دلیل مسائل ضروری زندگی افراد انجام می‌شود اما مردم همکاری خوبی داشته‌اند.

وی ضمن تاکید به شهروندان برای رعایت موازین بهداشتی در راستای مقابله با ویروس کرونا خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله با دعای خیر مردم و همکاری بیش از پیش آن‌ها این ویروس را شکست می‌دهیم و آسایش و آرامش به جامعه باز می‌گردد.

فرمانده هواناجا گفت: جا دارد از تمامی همکاران‌مان در نیروی انتظامی که همزمان با روز طبیعت حضور فعال دارند و در حال خدمت رسانی هستند قدردانی کنم، همچنین از زحمات تمامی مسئولان بهداشتی و سایر سازمان‌های دست‌اندرکار که شبانه روز در حال مقابله با ویروس کرونا هستند، تشکر می کنم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: روز طبیعت هواناجا محورهای مواصلاتی تفرجگاه ها روز طبیعت حضور مردم پارک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۵۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله ۴۲۰ کیلوگرمی تریاک از خودروی لکسوس

۴۲۰ کیلوگرم تریاک توسط نهادهای امنیتی از خودروی لکسوس در محورهای مواصلاتی استان سیستان و بلوچستان کشف شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، با اشراف اطلاعاتی یکی از ارگان‌های امنیتی سیستان و بلوچستان و در راستای پایش محورهای مواصلاتی استان، تردد مشکوک یک دستگاه خودرو لکسوس در محدوده شهرستان سراوان تحت رصد اطلاعاتی قرار گرفت.

در جریان تعقیب این خودرو، سرنشینان در محور خاش- زاهدان ضمن تیراندازی سمت ماموران اقدام به فرار کردند.

در ادامه طی تعقیب و گریز در نهایت سرنشینان خودرو مذکور را رها کرده که در پاکسازی خودرو مقدار 420 کیلوگرم تریاک و دو قبضه سلاح کلاشینکف کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خط کشی ۲۵۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان نقده
  • ۲۱ محور مواصلاتی جنوب سیستان و بلوچستان مسدود است
  • محدودیت‎های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی جنوب استان کرمان
  • نصب ۱۵ دوربین نظارت تصویری در محورهای مواصلاتی البرز
  • حضور مدیرکل راهداری جنوب استان در محور مسدود نیکشهر به چابهار
  • ۸۰ درصد محورهای مواصلاتی استان بوشهر به سامانه‌ های هوشمند مجهزند
  • آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور
  • کشف محموله سنگین تریاک در خودروی لکسوس
  • کشف محموله ۴۲۰ کیلوگرمی تریاک از خودروی لکسوس