Web Analytics Made Easy - Statcounter

عزیزاله شهبازی روز چهارشنبه در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا ضمن قدردانی از تلاش‌های اعضای ستاد، افزود: خدا را شاکرم که مقابله با کرونا در البرز با اتحاد و انسجام مجموعه مسئولان روند بسیار خوبی را طی کرد.

وی ادامه داد: از ابتدای شیوع این بیماری طبق خواسته‌ای که از رییس دانشگاه علوم پزشکی داشتم، آمارها به صورت دقیق و بدون هیچ گونه کم و کاستی به رسانه ها و مردم اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهبازی گفت: البرز علیرغم اینکه بستر لازم را به لحاظ تراکم جمعیت و بسیاری عوامل دیگر داشت، همچون سایر استان های همجوار در بحران و وضعیت قرمز قرار نگرفت.

وی با اشاره به اینکه در این مدت تمام مسوولان استان به واقع نشان دادند که عاشق خدمت به مردم و نظام هستند، افزود: شیب شیوع کرونا در البرز ملایم است.

استاندار البرز اضافه کرد: فرمانده یکی از بزرگترین ناوهای آمریکایی به دلیل ابتلای نیروهایش به کرونا نگران بود و ترس از جنگ داشت بنابراین چنین روندی نشان می دهد که آمریکا یک قدرت پوشالی است.

وی آمادگی همه جانبه کشور برای مقابله با کرونا قابل تقدیر است، گفت: در بحث اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی نیز نیروهای انتظامی، بسیج، سپاه پاسداران، هلال احمر، شهرداری‌ها، دستگاه‌های اجرایی همراهی و هماهنگی بسیار خوبی داشته اند.

شهبازی با اشاره به اینکه طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تا ۲۰ فروردین ماه ادامه دارد، گفت: البرز و تهران در خصوص محدودیت تردد خودرو در قالب یک استان دیده شده اند.

ویروس کرونا که به طور رسمی کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به ۱۹۹ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

برچسب‌ها ویروس کرونا استان البرز استانداری البرز پروندهٔ خبری پرونده | پیشنهادهایی برای پیشگیری از کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا استان البرز استانداری البرز ویروس کرونا استان البرز استانداری البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۵۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گسترش همکاری مرزبانان ایران و کویت در مرزهای مشترک دریایی

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار احمد علی گودرزی در دهمین اجلاس مرزی که با حضور سرتیپ ستاد دریایی شیخ مبارک علی الصباح فرمانده گارد ساحلی کویت برگزار شد، اظهار داشت: یکی از اهداف مهم جمهوری اسلامی ایران توسعه دیپلماسی با کشورهای همسایه است که بحمدالله روابط ۲ کشور دوست و مسلمان ایران و کویت بسیار حسنه است.

وی با اشاره به اینکه چنین نشست‌هایی برای ارتقا امنیت مرزی ۲ کشور ضروری است، افزود: از حسن همکاری مسئولان مرزی کشور کویت در رهایی و آزادی تعدادی از صیادان به دلیل عدم آشنایی به قوانین و مقررات و وجود امواج دریا وارد آب‌های سرزمینی کشور کویت شدند، تقدیر کرد.

این مقام ارشد مرزبانی با تاکید بر تقویت همکاری مرزبانان در مرزهای دریایی مشترک بیان داشت: اجرای گشت‌های همزمان در دریا، تبادل اطلاعات و تجربیات، مقابله با قاچاق و ترددهای غیرمجاز به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد.

سردار گودرزی با اشاره به ۲۷۰۰ کیلومتر مرزهای آبی جمهوری اسلامی ایران، گفت: جمهوری اسلامی ایران مرز مشترک دریایی با کشور کویت دارد که با اقدامات مرزبانان ۲ کشور در سال‌های گذشته مرزها بسیار امن بوده است.

وی با اشاره به شهادت تعدادی از همرزمان در مقابله با قاچاق مواد مخدر، تصریح کرد: تبادل اطلاعات یکی از مؤثرترین مؤلفه‌ها در برخورد و مقابله با قاچاقچیان است که با استفاده از تجهیزات فنی پیشرفته می‌توان این پدیده شوم را مهار کرد.

فرمانده مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پایان نشست دیپلماسی مرزی با همتای کویتی بر برخورد قاطع مرزبانان ۲ کشور با قاچاقچیان، تداوم برگزاری اجلاس سالیانه، امدادرسانی به شناورها و استیفای حقوق دولت و مرزنشینان در مرزهای مشترک تاکید کرد.

کد خبر 6086491

دیگر خبرها

  • مقابله با سوداگران زمین با همکاری مردم میسر می‌شود
  • گسترش همکاری مرزبانان ایران و کویت در مرزهای مشترک دریایی
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در البرز/ مدیرآن آماده‌باش شدند
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • ملاقات عمومی استاندار چهارمحال و بختیاری با مردم
  • سپاه پاسداران؛ از سربلندی در آزمون کرونا تا امداد به سیل‌زدگان
  • ضرورت مقابله با هرگونه افزایش قیمت خارج از قانون در البرز
  • مدیران عمرانی و شهرداری کرمانشاه برای حل مشکلات مردم به خط شدند