Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-24@15:19:09 GMT

درگذشت مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران بر اثر کرونا

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۵۳۴۱

درگذشت مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران بر اثر کرونا

خرداد: رضا نگهبان مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران جانباز شیمیایی هشت سال دفاع مقدس پس از ۱۰ روز بستری در بیمارستان برای تحمل بیماری کرونا و مشکلات شیمیایی دوره جنگ، شب گذشته درگذشت.


به گزارش خرداد به نقل از ایرنا، رضا نگهبان که از تیر سال ۹۸ مسئولیت مدیرکلی راه و شهرسازی استان تهران را بر عهده گرفته بود، جانباز شیمیایی ۲۵ درصد محسوب می شد که از ۱۰ روز گذشته به خاطر ابتلا به بیماری کرونا در بیماری بستری بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به خاطر تحمل مصائل دوران جنگ و شیمیایی بودن نتوانست در برابر بیماری کرونا مقاومت کند و سرانجام به یاران شهیدش پیوست.
خانواده وی و همکاران وزارت راه و شهرسازی و شهرداری تهران تا رفع مشکلات مربوط به ویروس کرونا، مراسمی در این زمینه برگزار نمی کنند و پس از مساعد شدن شرایط متعاقبا زمان مراسم اعلام خواهد شد.
انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در پی درگذشت رضا نگهبان مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران پیام تسلیتی صادر کرد و گفت: بی‌تردید فقدان این مدیر شایسته، متعهد و ایثارگر رویدادی ناگوار است که جبران آن به‌آسانی میسر نخواهد شد.
محمد تقی زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران نیز طی در پیامی درگذشت رضا نگهبان را تسلیت گفت.
از ظهر ۱۱ تا ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، سه هزار و ۱۱۱ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند که مجموع بیماران شناسایی شده بر اثر این بیماری به ۴۴ هزار و ۶۰۶ مورد رسید بر اساس این آمار منتشر شده از وزارت بهداشت، ۱۴ هزار و ۶۵۶ نفر از بیماران بهبود یافته و ترخیص شده اند و این روند ادامه دارد.
طی این ۲۴ ساعت، ۱۴۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع قربانیان این بیماری در کشور به ۲ هزار و ۸۹۸ نفر رسید. برچسب ها: مدیرکل راه و شهرسازی استان تهرا

منبع: خرداد

کلیدواژه: مدیرکل راه و شهرسازی استان راه و شهرسازی استان تهران رضا نگهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۵۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق ۱۰۰ درصدی اهداف ساخت بزرگراه در سیستان و بلوچستان

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان از تحقق ۱۰۰ درصدی اهداف سال ۱۴۰۲ این مجموعه در ساخت بزرگراه خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، عطاء اله اکبری ظهر امروز در جلسه ارزیابی عملکرد اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان با بیان اینکه برنامه اجرایی سال 1402 این اداره‌کل در حوزه ساخت راه‌ها هم از نظر اعتبار و هم از نظر عملکردی 100 درصد اجرایی شده، اظهار داشت: این اداره‌کل از مجموع 150 کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در دست ساخت تلاش دارد تا پایان سال جاری بیش از 70 کیلومتر آن را به بهره‌برداری برساند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان افزود: سال گذشته حدود 75 کیلومتر بزرگراه به همراه پل بزرگ شیله با اعتبار دو هزار و 270 میلیارد تومان زیر بار ترافیک رفت.

وی تاکید کرد: اگر چه بدهی به پیمانکاران حوزه راه این اداره‌کل از مرز یک هزار میلیارد تومان فراتر رفته اما متعهد هستیم با وجود بدهی بالا، موضوع تکمیل شبکه بزرگراهی استان را به پایان برسانیم.

اکبری گفت: توسعه هر منطقه در گرو افزایش ارتباطات با کشورهای همسایه و گسترش مراودات مرزی است و باید بتوان از توان این بخش برای توسعه بخش اقتصادی و به تبع آن توسعه کشور استفاده کرد اما برای افزایش مراودات نیازمند بهبود زیرساخت‌های ارتباطی به ویژه بزرگراه هستیم.

مدیرکل راه و شهرسازی شمال سیستان و بلوچستان با اشاره به طرح عظیم نهضت ملی مسکن بر تعهد این اداره‌کل در تکمیل و تحویل واحدهای نهضت ملی مسکن تاکید کرد.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • تأمین هزار و ۲۲۴ هکتار زمین برای ساخت مسکن ملی در لرستان
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
  • تحقق ۱۰۰ درصدی اهداف ساخت بزرگراه در سیستان و بلوچستان
  • تعزیه‌خوان باسابقه خمین درگذشت/ پیام تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • نادر کاشانی پیشکسوت بسکتبال درگذشت | دلیل درگذشت نادر کاشانی چه بود؟
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • نادر کاشانی پیشکسوت بسکتبال درگذشت
  • سندروم پس از کرونا چیست؟