Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@13:31:35 GMT

آرشاوین: اوزیل در آرسنال آینده‌ای ندارد

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۵۳۴۸

آرشاوین: اوزیل در آرسنال آینده‌ای ندارد

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، آندره آرشاوین بازیکن اسبق تیم فوتبال آرسنال معتقد است که مسوت اوزیل بازیکن مناسبی برای آرسنال نیست و آینده‌ای در این تیم ندارد.

آرشاوین در بازی لیگ برتر برابر لیورپول موفق شد ۴ بار دروازه حریف را باز کند و با وجود این که ۱۱ سال از آن بازی خاطره انگیز می‌گذرد، آرشاوین همچنان به عنوان قهرمان امارات شناخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگرچه آرشاوین اکنون بازنشسته شده، اما بخشی از قلب او هنوز در شمال لندن است. بازیکن روسی و اسبق توپچی‌ها از حضور اوزیل در آرسنال متعجب است و اعتقاد دارد اوزیل روند بازی آرسنال را کند می‌کند.

بیشتر بخوانید: آرسنال هم به جمع مشتریان مهاجم رئال مادرید پیوست

آرشاوین در این باره گفت: من به عنوان یک بازیکن به اوزیل احترام می‌گذارم، زیرا او بازیکنی در کلاس جهانی است، اما او سرعت را از آرسنال می‌گیرد. من ترجیح می‌دهم به جای او از بازیکن دیگری استفاده کنم، اما آرتتا به او خیلی بازی می‌دهد.

اسطوره فوتبال روسیه در ادامه گفت: اگرچه اوزیل در آرسنال پیشرفت کرده، اما من هنوز هم آینده او را در امارات نمی‌بینم. او بازیکنی است که اصلا شوت نمی‌زند و همیشه پاس می‌دهد، همین باعث می‌شود مدافعان حریف بتوانند دست او را بخوانند.

ممکن است اوزیل با تیم ملی آلمان قهرمان جام جهانی شده باشد، اما او در سطح بازیکنی مانند فابرگاس نیست، بازیکن اسبق آرسنال با بیان این نکته گفت: خوش شانس بودم که در آرسنال توانستم کنار بازیکنان بزرگی مانند فن پرسی، باکاری سانیا و سمیر نصری بازی کنم. با این وجود سسک فابرگاس بازیکن مورد علاقه من است، زیرا او فوق العاده باهوش بود. فابرگاس دقیقا توپ را همان جایی که می‌خواستم، می‌فرستاد و زمانی که در اوج بود هیچ توپی را از دست نداد. او همیشه در زمین راه حلی پیدا می‌کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال آرسنال لیگ برتر فوتبال انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۵۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لطفاً مثل هفته پیش بازی کنید!

به گزارش قدس آنلاین، اگر بازی امشب منچسترسیتی – رئال‌ مادرید و بایرن ‌مونیخ – آرسنال حتی به اندازه نیمی از مسابقه هفته گذشته این تیم‌ها پرحادثه و جذاب باشد، باز هم برای طرفداران بی‌طرف فوتبال فوق‌العاده خواهد بود. پس از تساوی ۳-۳ دو تیم رئال و سیتی در سانتیاگو برنابئو، امشب در ورزشگاه اتحاد، سیتیزن‌ها امید بیشتری برای کسب پیروزی و صعود به مرحله بعد دارند. سیتی در ابتدای هفته موفق شد در لیگ برتر انگلیس حریف خود لوتون را ۵-۱ در هم بکوبد تا با توجه به شکست غیرمنتظره آرسنال و لیورپول به صدر جدول تکیه بزند.

شاگردان پپ گواردیولا با وجود اینکه در مقاطعی در این فصل از عدم ثبات رنج می‌بردند اما بارها نشان داده‌اند در مواقع حیاتی کار خود را به بهترین صورت به انجام می‌رسانند و اکنون روحیه بالایی هم دارند. اگر روز کوین دی‌بروین و ارلینگ هالند باشد، آبی‌آسمانی‌پوشان غیرقابل مهار خواهند بود و رئال باید در بهترین حالت خود برای داشتن هرگونه شانسی در راه صعود به نیمه‌نهایی باشد. سپیدپوشان هم در لالیگا شرایط خوبی دارند و ابتدای هفته در زمین مایورکا پیروز شدند تا همچنان شانس اصلی قهرمانی محسوب ‌شوند، اما برای آن‌ها موفقیت در لیگ قهرمانان همیشه به عنوان یک وظیفه به حساب می‌آید. امشب آنچلوتی از حیث آمادگی بازیکنانش نیز شرایط بسیار بهتری نسبت به هفته‌های گذشته دارد و به جز کورتوآ و آلابا که فصل را از دست داده‌اند و شوآمنی که محروم است، تنها به رودریگو به عنوان ابهام برای رسیدن به بازی نگاه می‌کند. صحبت از شرایط خوب از لحاظ مصدومان شد و باید گفت من‌سیتی نیز خبرهای بسیار خوبی شنیده است؛ واکر، استونز و آکه همگی برای این بازی در دسترس هستند تا پپ تقریباً هیچ مصدوم و محرومی برای امشب نداشته باشد.

بایرن – آرسنال، راهی برای بازگشت

بعد از بازی کاملاً برابر و نزدیک دو تیم آرسنال و بایرن که در لندن با نتیجه ۲-۲ رقم خورد، امشب برای هرکدام از دو تیم این شانس فراهم است تا طلسم حذف شدن در این مرحله را شکسته و به نیمه‌نهایی راه یابند. بایرن بعد از قهرمانی در سال ۲۰۲۰، سه دوره پیاپی است که در این مرحله حذف می‌شود و آرسنال هم از سال ۲۰۰۹ نتوانسته به جمع چهار تیم پایانی اروپا راه یابد. این هفته اوضاع در لیگ‌های داخلی هم نه برای آرسنال و نه برای بایرن جالب نبود. ابتدای هفته توپچی‌ها در خانه خود با نتیجه ۲-۰ به استون ویلا باختند تا بعد از هفته‌ها جایگاه نخست خود را در جدول به من‌سیتی تقدیم کنند.

بایرن هم روز یکشنبه شاهد بالا رفتن جام قهرمانی بوندس‌لیگا توسط بایرلورکوزن و پایان دادن به ۱۱ سال حکمرانی آن‌ها در آلمان بود. پیروزی در بازی امشب و صعود به نیمه‌نهایی برای توخل و آرتتا با توجه به شرایط لیگ‌های داخلی که برای بایرن قطعاً و برای آرسنال احتمالاً از دست رفته، بسیار مهم است و می‌تواند راهی برای بازگشت از یک فصل ناامیدکننده به فصلی خوب باشد. کینگزلی کومان در بازی ابتدای هفته مقابل کلن به دلیل مصدومیت زمین بازی را ترک کرد تا در کنار سرج گنبری، ساشا بوی و بونا سار و البته آلفونسو دیویس که محروم است از سکوهای آلیانز آرنا بازی امشب را تماشا کنند. از لحاظ مصدومیت، ابتدای هفته برای آرسنال هم زیاد جالب نبود جایی که مهره تأثیرگذار آن‌ها یعنی مارتین اودگارد مصدوم شده و شاید به بازی امشب نرسد، اما به جز او، آرتتا ترکیب کاملی از بازیکنان را در اختیار خواهد داشت.

امیرمحمد سلطان پور

دیگر خبرها

  • اوزیل: بارسلونا مقصر افت ال کلاسیکوهای اخیر است؛ رئال مادرید می‌تواند قهرمان لیگ قهرمانان شود
  • تردید ستاره آرسنال: خبری از تمدید نیست
  • خوشحالی مسوت اوزیل از پیروزی رئال مادرید مقابل منچسترسیتی / عکس
  • یوشوا کیمیش بهترین بازیکن دیدار بایرن مونیخ و آرسنال
  • خوشحالی توخل و نیمکت بایرن مونیخ پس از سوت پایان بازی با آرسنال / فیلم
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 1-0 آرسنال (لیگ قهرمانان اروپا 2023/24)
  • توصیه ماتیچ به ژائو نوس، هافبک مد نظر منچستریونایتد: در بنفیکا بمان و در لیگ قهرمانان بازی کن
  • لطفاً مثل هفته پیش بازی کنید!
  • عربستانی‌ها آینده دخیا را نجات می‌دهند
  • تروسارد: آرسنال نیاز به انگیزه دادن کسی ندارد