Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@17:04:05 GMT

تمهیدات پلیس راهور برای روز ۱۳ فروردین

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۵۳۸۷

تمهیدات پلیس راهور برای روز ۱۳ فروردین

سرهنگ علی نام درست رئیس پلیس راهور استان سیستان و بلوچستاندر گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: در اجرای تدابیر ستاد ملی پیشگیری و مقابله با کرونا امسال در روز ۱۳ فروردین بحث تردد شهروندان به مناطق اطراف شهرها، تفرجگاها، بوستان‌ها و پارک‌ها در تمامی شهر‌های استان کاملا منتفی می‌باشد و مسیر‌ها را به جهت حفظ سلامتی شهروندان، کاملا مسدود می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به این که امسال به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا و حفظ سلامتی مردم عزیز تردد حتی در اطراف بوستان‌ها هم ممنوع می‌باشد، اظهار داشت: پلیس برابر قانون و همچنین در راستای اجرای تدابیر ستاد ملی پیشگیری و مقابله با کرونا با کسانی که به این مسئله بی‌توجه باشند، ضمن اعمال قانون به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان، خودرو این افراد نیز به مدت یک ماه در پارکینگ متوقف خواهد شد.

رئیس پلیس راهور استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: هدف از اجرای طرح این است که تردد‌های غیرضروری صفر و انتقال این ویروس منحوس قطع شود، جهت تحقق این مهم نیازمند همکاری و تعامل هر چه بیشتر شهروندان می‌باشد تا هرچه سریعتر ویروس کرونا را شکست دهیم.

سرهنگ نام درست اظهار داشت: خودرو‌های حامل موادغذایی، مواد بهداشتی و درمانی، سوخت رسان و خودرو‌های حامل کالا‌های موردنیاز مردم از این طرح مستثنی می‌باشند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۵۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد کامیون‌ها، فعالیت‌های عمرانی و حفاری در شبهای قدر ممنوع است

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ احسان مؤمنی گفت: با توجه به نزدیک شدن به شب‌های پرفضیلت قدر و حضور گسترده شهروندان در هیأت مذهبی جهت انجام فرایض این شب‌ها، پلیس راهور تهران بزرگ نیز به جهت سهولت رانندگان و حضور در مراسم این شب‌ها و همچنین تردد سایر شهروندان در دیگر مسیرها، تمهیدات ترافیکی ویژه‌ای را اندیشیده است.

وی افزود: همکاران بنده در هر سه شب قدر در اطراف و معابر پیرامونی تکایا، حسینه ها و امامزاده‌هایی که مراسم شب‌های قدر برگزار می‌گردد حضور صددرصدی و فعال دارند.

سرهنگ مؤمنی بیان داشت: در محل‌هایی که فضای مناسب پارک داریم با نصب بنر جهت پارک وسایل نقلیه به شهروندان اطلاع رسانی می‌شود.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ افزود: توصیه می‌شود خودروهای خود را به گونه‌ای که قسمت عقب خودرو رو به پیاده رو و قسمت جلویی آن رو به خیابان باشد پارک باشد که هنگام اتمام مراسم بتوانند به راحتی از پارک خارج شوند.

سرهنگ مؤمنی گفت: در این سه شب قدر تردد کامیون‌ها و وسایل نقلیه سنگین در سطح شهر تهران ممنوع خواهد بود. همچنین هرگونه عملیات عمرانی و حفاری در سطح معابر شهر تهران نیز ممنوع است.

وی اظهار داشت: به رانندگان توصیه می‌شود از توقفات دوبله و سد معبر در سطح معابر خصوصاً اطراف محل برگزاری مراسم و نیز از توقف در حریم میادین و تقاطع‌ها که باعث کندی تردد دیگر وسایل نقلیه می‌شود جدا خودداری کنند.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: توصیه می‌شود پس از اتمام مراسم با توجه به تاریکی هوا و خستگی و خواب آلودگی با دقت بیشتری رانندگی کنند و سرعت و سبقت را مد نظر قرار داده تا شاهد وقوع حوادث نباشیم.

در خاتمه به شهروندان توصیه می‌شود با خادمین خود در مجموعه پلیس راهور تهران بزرگ مستقر در معابر و محدوده‌ها، جهت هر چه بهتر برگزار شدن مراسمات شب‌های قدر و سهولت ترددها همکاری لازم را داشته باشند.

کد خبر 6064184

دیگر خبرها

  • تردد کامیون و انجام فعالیت های عمرانی و حفاری در شب های قدر ممنوع است
  • اجرای تمهیدات ترافیکی شب های قدر در البرز
  • تمهیدات ترافیکی شب‌های قدر در تهران/ ممنوعیت تردد کامیون‌ها و فعالیت‌های عمرانی در این شب‌ها
  • ممنوعیت تردد کامیون‌ها و فعالیت‌های عمرانی و حفاری در شب‌های قدر
  • ممنوعیت تردد کامیون‌ها، فعالیت‌های عمرانی و حفاری در شب‌های قدر
  • تمهیدات ویژه ترافیکی شب های قدر در تهران / تردد کامیون‌ها در سطح شهر ممنوع
  • تمهیدات ویژه ترافیکی شب های قدر در تهران / تردد کامیون‌ها در هر سه شب فعالیت‌های عمرانی و حفاری ممنوع
  • تردد کامیون‌ها، فعالیت‌های عمرانی و حفاری در شب‌های قدر ممنوع است
  • تردد کامیون‌ها، فعالیت‌های عمرانی و حفاری در شبهای قدر ممنوع است
  • تمهیدات ویژه ترافیکی برای محفل قرآنی امام حسنی‌ها اعلام شد