Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@02:03:14 GMT

کرونا پوتین را به دورکاری فرستاد

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۵۴۰۶

کرونا پوتین را به دورکاری فرستاد

پس از اینکه مشخص شد پزشکی که هفته گذشته با ولادیمیر پوتین در بیمارستان دیدار داشته به کرونا مبتلا شده رئیس جمهور رئیس روسیه تصیم گرفت تا وظایف خود از طریق ویدیو کنفرانس مدیریت کند. ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۶ بین الملل اروپا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، ولادیمیر پوتین هفته گذشته در جریان بازدید از بیمارستان برای بررسی وضعیت بیماران کرونایی با دکتر «دنیس پروتسنکو» دیدار کرد و با یکدیگر از بیمارستان بازدید به عمل آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

روز گذشته منابع خبری گزارش دادند آزمایش کرونایی دکتر پروتسنکو مثبت بوده است و هم اکنون در دفتر خود قرنطینه است.

به گزارش رویترز، کرملین گفته ولادیمیر پوتین در سلامتی کامل دارد اما فاصله خود را با دیگران حفظ می کند و ترجیح داده است تا از دور کار کند.

افزایش تعداد قربانیان کرونا در مسکو؛ پوتین دائماً تست کرونا می‌دهدپزشکی که هفته قبل با پوتین دیدار داشته مبتلا به ویروس کروناستپوتین 135 هزار جوان روس را به خدمت سربازی فراخواند‎رایزنی تلفنی پوتین و ترامپ درباره کرونا و نفتپوتین: مردم باید به‌طور مستمر در جریان آخرین تحولات مربوط به کرونا قرار گیرند


انتهای پیام/

R1016169/P/S8,89,1414/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ولادیمیر پوتین ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ولادیمیر پوتین ویروس کرونا ولادیمیر پوتین ویروس کرونا ولادیمیر پوتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۵۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش پررنگ علی آقا محمدی در واگذاری استقلال

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی آقا محمدی عضو هیات مدیره استقلال که در هفته های گذشته شایعه شد دیگر با این باشگاه همکاری نمی‌کند، نقش پررنگی در واگذاری آبی ها به هلدینگ بزرگ خلیج فارس داشته است. او که از ابتدا با این ماموریت وارد استقلال شد، در هفته های گذشته از طریق ارتباطاتش توانست این واگذاری را تسریع ببخشد. قرار است آقا محمدی بعد از این اتفاق حضور فعال تری در استقلال داشته باشد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898433

دیگر خبرها

  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • نقش پررنگ علی آقا محمدی در واگذاری استقلال
  • تیم هفته امارات با ستاره ایرانی (عکس)
  • شلیک ده‌ها موشک به شهر اشغالی صفد
  • «الهام علی‌اف» وارد مسکو شد
  • عملیات ضد صهیونیستی در قدس اشغالی
  • توسعه بازار بین‌الملل دیپلماسی جدید شرکت ارتباطات زیرساخت
  • اندیشکده آمریکایی: روسیه خود را برای جنگ با ناتو آماده می‌کند
  • چین ماهواره جدید سنجش از دور را به مدار زمین فرستاد