Web Analytics Made Easy - Statcounter

کامیار داهیم روز چهارشنبه در ستاد استانی مقابله با کرونا با اشاره به همکاری بسیار مطلوب نیروی انتظامی در زمینه حذف کشتارهای غیرمجاز حومه شهرهای استان افزود: در زمینه بهداشت فردی تمام کارگرها و کارکنان مراکز فرآوری گوشت اعم از کشتارگاه‌ها و مراکز بسته‌بندی و سردخانه‌ها ملزم به رعایت بهداشت فردی هستند و در صورت رعایت نکردن این موارد پلمب می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه استعلام‌های انجام شده بیانگر رعایت کامل موارد بهداشتی در این واحدهاست، افزود: طی ۲ روز گذشته و در این راستا واحدهای متعلق به ۵۰ نفر از افرادی که هشدارهای داده شده از سوی دامپزشکی را در مسیر جاده انهر ارومیه رعایت نکرده بودند پلمپ شد.

وی بیان کرد: مراکز غذایی که مشغول فرایند تولید هستند در امر غربالگری و تست بهداشتی باید در اولویت قرار گیرند.

«داهیم»، با اشاره به داده‌هایی که روی سایت سازمان جهانی بهداشت قابل دسترسی است گفت: کرونا از الگوی فصلی تبعیت می‌کند و در نیمکره جنوبی که هم‌اکنون فصل تابستان است ویروس تحت تاثیر الگوی فصلی مهار شده و انتظار می‌رود این الگوی فصلی برای روزها و هفته‌های آینده شرایط خوبی را برای کشور ما رقم بزند.

به گزارش ایرنا کشتار کنار جاده‌ای احشام در آذربایجان‌غربی در روزهای تعطیل به علت استقبال خریداران بسیار رایج است.

پایین بودن قیمت گوشت قرمز عرضه شده در این مراکز علت توجه شهروندان به این موضوع بوده که دامپزشکی در روزهای اخیر نظارت خود را در این زمینه افزایش داده‌ و از عرضه این گونه گوشت‌ها و فرآورده های دامی جلوگیری به عمل آورده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا آذربایجان غربی پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا آذربایجان غربی ویروس کرونا آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۵۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۲۹ فروردین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: از بعدازظهر امروز تا اواخر وقت پنجشنبه ۳۰ فروردین، بارش‌ها در پاره‌ای از نقاط استان بصورت گذرا و موقتی است.

مجتبی حمزه نژاد با توجه به سیلابی بودن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی توصیه کرد از قرارگیری در حریم و بستر رودخانه‌های فصلی، و از رفت و آمد‌های غیر ضروری برون شهری و روستایی خودداری شود.

وی گفت: دریا امروز با وزش باد‌های نسبتاً شدید شمال غربی تا جنوب غربی، نسبتاً مواج است و بیشینه سرعت باد تا ۳۸ کیلومتر بر ساعت و ارتفاع امواج دریا به یک و نیم متر می‌رسد.

بیشتر بخوانید: آخرین آمار بارندگی ها در هرمزگان

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان توصیه کرد تمهیدات لازم برای رفت و آمد ایمن شناور‌ها بویژه سبک و صیادی صورت گیرد.

حمزه نژاد افزود: روز پنجشنبه شرایط خلیج فارس و تنگه هرمز برای رفت و آمد‌های دریایی مساعد پیش بینی می‌شود، اما دریای عمان با وزش باد‌های نسبتاً شدید غربی تا روز جمعه متلاطم و نسبتاً مواج است.

به لحاظ دمایی با توجه به کاهش ابرناکی آسمان بتدریج، افزایش نسبی دمای بیشینه انتظار است.

دیگر خبرها

  • جلوگیری از ورود دام مازاد به مراتع همدان
  • بیش از هزار و ۲۰۰ حلقه چاه‌غیرمجاز در آذربایجان‌غربی مسدود شد
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۲۹ فروردین
  • بارش باران سبب طغیان رودهای فصلی و سیلاب در شهرهای جنوبی فارس شد
  • ساری در زمینه های مختلف باید الگوی دیگر مراکز استان ها باشد
  • جلوگیری از تغییر کاربری ۱۳ هزار هکتار از اراضی دولتی در البرز
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • پر شدن بیش از یکهزار و 200 حلقه چاه غیرمجاز در آذربایجان‌غربی
  • صرفه جویی ۱۴ میلیون مترمکعبی آب با انسداد چاه‌های غیرمجاز در آذربایجان‌غربی
  • برخورد قانونی با فروشندگان متخلف گوشت قرمز