Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@14:17:58 GMT

فعالیت کارگاه های ساختمانی گلستان متوقف می شود

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۵۴۴۱

فعالیت کارگاه های ساختمانی گلستان متوقف می شود

محمدابراهیم پور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: برای تعطیلی کارگاه های ساختمانی به مصوبه ستاد کرونا نیاز بود و تعطیلی آن از وظایف شهرداری ها است.

وی افزود: شهرداری تنها مرجعی است که می تواند پروژه ای را تعطیل و یا توقف کار دهد و نظام مهندسی تنها می تواند برای تعطیلی مکاتبه کند.

ابراهیم پور ادامه داد: طی آخرین صحبتی با معاون عمرانی استانداری، اعلام کردند که تعطیلی پروژه ها تا ۲۲ فروردین به شهرداری ها ابلاغ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: بنده هم بر همین اساس به مهندسان نامه زده تا در صورتی که مشاهده شد، پروژه های تحت نظارت آنها فعال است با شهرداری و نظام مهندسی مکاتبه کنند.

ابراهیم پور با تأکید اینکه شهرداری موظف است تا این کارگاه ها را تعطیل کند، بیان کرد: نامه درخواست تعطیلی کارگاه ها پیش از این ارسال شده بود اما چون موضوع کلانی است باید در سطح کشور و استان تصمیم گیری می شد.

کد خبر 4890324

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان نظام مهندسی ساختمان گلستان سازمان نظام مهندسی ساختمان ویروس کرونا ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر ایلام سال جهش تولید گرگان سیلاب طرح غربالگری بارش باران فاصله گذاری اجتماعی شهرکرد تردد وسایل نقلیه ضدعفونی کارگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۵۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدوم شدن آتش‌نشان تهرانی در حریق کارگاه آهنگری + عکس

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش‌سوزی کارگاه آهنگری و مصدوم شدن یک آتش‌نشان خبر داد.

سیدجلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به حادثه آتش‌سوزی اظهار کرد: این حادثه در یک کارگاه در خیابان پامنار محدوده بازار کوچه پرتویی امروز ساعت ۱۲:۳۷ _دوشنبه سوم اردیبهشت_ به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام شد.

وی با اشاره به اینکه سه ایستگاه به همراه تجهیزات لازم به محل اعزام شدند، افزود: پس از حضور مأموران اعزامی در محل حادثه مشخص شد، در این کارگاه آهنگری و برش آهن، رنگ و مواد قابل اشتعال نیز وجود داشت.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه این کارگاه یک طبقه بود و یک نیم طبقه نیز روی پشت‌بام داشت، تصریح کرد: شعله‌های حریق در حال گسترش به طبقه همکف بود.

ملکی با اشاره به اینکه آتش‌نشانان عملیات اطفا را آغاز و از گسترش و سرایت حریق به دیگر نقاط جلوگیری کردند، گفت: در این عملیات یک نفر از آتش‌نشانان از ناحیه پا مصدوم و ایمن‌سازی محل حادثه انجام شد.

کد خبر 746971

دیگر خبرها

  • جمع‌آوری پسماندهای جزء ساختمانی در فازهای بعدی اپلیکیشن «اصپاک»
  • ساخت و ساز غیرمجاز در زیارت گرگان پس از ۲۰ سال متوقف شد
  • مصدوم شدن آتش‌نشان تهرانی در حریق کارگاه آهنگری + عکس
  • وقوع آتش‌سوزی مهیب در یک کارگاه آهنگری در پامنار تهران + ویدئو
  • آتش‌سوزی در یک کارگاه آهنگری در پامنار تهران
  • فعالیت شبانه‌روزی در پروژه پارک آبی و آکواریوم
  • انفجار گاز در روستای آساوله سنندج + فیلم
  • بانک ها پنج شنبه ها باز هستند
  • فعالیت کارگاه‌های پاکسازی گل سنگ‌ها در تخت‌جمشید/ مستندسازی و مستندنگاری محل گل سنگ‌ها
  • رفع نقص ۱۵۰۰ دستگاه کارتخوان و ۳۰۰ پین پد در منطقه سبزوار