Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-24@19:54:08 GMT

استاندار خراسان رضوی از جاده‌های استان بازدید کرد

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۵۵۴۵

استاندار خراسان رضوی از جاده‌های استان بازدید کرد

استاندار خراسان‌ رضوی همراه با فرمانده انتظامی استان به صورت هوایی از جاده‌های این استان بازدید و روند اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در روز طبیعت را بررسی کرد.

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علیرضا رزم حسینی جاده‌های مشهد - قوچان، کلات و مسیرهای منتهی به حرم مطهر رضوی، کوهسنگی، کمربند شمالی و برخی بوستان‌های مشهد را مورد بازدید قرار داد و روند اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در روز طبیعت را بررسی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هیچ تجمعی در بوستان‌ها و تردد وسایل نقلیه شخصی را در مسیرها شاهد نبودیم افزود: از مردم استان که توصیه‌ها را رعایت کرده و روز طبیعت در خانه ماندند، صمیمانه تشکر می‌کنم.

در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و مصوبه شورای تامین استان، امسال محدودیت‌های ویژه‌ای در روز ۱۳ فروردین اجرا شد و تمام بوستان‌ها و  توقفگاه‌ها در این روز بسته شدند.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: جاده های استان استاندار خراسان رضوی روز طبیعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۵۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش آسیب‌ های اجتماعی با ترویج معارف قرآنی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خراسان رضوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در آیین اختتامیه مسابقه‌های فرهنگی و قرآنی مسطورا شهرستان خواف گفت: پیشگیری مقدم بر درمان است و برای کاهش و یا رفع تبعات آسیب‌های اجتماعی باید هزینه‌های زیادی از بیت المال و بخش‌های مختلف صرف شود ولی با افزایش انس و الفت مردم و خانواده‌ها با قرآن می‌توان با هزینه‌های بسیار کمتر از این آسیب‌ها پیشگیری کرد. حجت الاسلام هادی صاحبقرآنی افزود: طرح ملی «زندگی با آیه ها» با عنوان «مسطورا» در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری با هدف اقامه جهاد تبیین قرآنی، گفتمان‌سازی و تبدیل مفاهیم منتخب قرآنی به مسلمان فکری و رایج‌ترین افکار مشترک بین همه قشر‌های مردم از سال گذشته در سطح کشور و خراسان رضوی آغاز شده و به مدت سه سال در حال اجرا است. وی افزود: طرح مسطورا یعنی سطر به سطر زندگی با آیه‌های قرآنی، به گونه‌ای که آیه‌های قرآن به گفتمان عمومی در جامعه تبدیل شود. در پایان مسابقه‌های فرهنگی و قرآنی مسطورا در خواف که به همت اداره تبلیغات اسلامی و با مشارکت شرکت اپال پارسیان سنگان برگزار شد از ۶۰ نفر از شرکت کنندگان و قاریان برتر با اهدای هدایایی تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • بازدید معاون دادستان مرکز خراسان رضوی از نقاط حادثه‌ساز جاده کلات
  • مردم و تشکل‌های اجتماعی از «طرح نور» حمایت و پشتیبانی کرده‌اند
  • وقوع باران و مه در برخی جاده های خراسان رضوی
  • برخی جاده های خراسان رضوی مه گرفته و بارانی است
  • تاکید معاون استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی مرکز ملی داده‌های زیارت
  • پاکسازی ۹۱۲ هکتار از اراضی خراسان رضوی با مشارکت مردم
  • بازدید نماینده عالی دولت در خراسان رضوی از پروژه کنترل آب‌های مازاد مرزی
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت روز معمار
  • کاهش آسیب‌ های اجتماعی با ترویج معارف قرآنی
  • صدور هزار و ۳۴۲ پروانه بهره‌برداری در خراسان رضوی