Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: اداره کل ورزش و جوانان این استان خود زمینی در اختیار ندارد، تیم فوتبال بانوان سایپا مشهد باید از هیات فوتبال خراسان رضوی تقاضای زمین کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مخاطبان در سامانه «فارس من» سوژه‌‌ای با عنوان «تیم فوتبال بانوان سایپا مشهد زمین برای تمرین ندارد» به ثبت رسانده و درخواست پیگیری آن را داشتند که خبرنگار فارس این مسئله را از مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی پیگیری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرزاد فتاحی در گفت‌وگو باخبرنگار ورزشی فارس در مشهد گفت: درحال حاضر به دلیل پیشگیری از شیوع کرونا همه تمرینات تعطیل است باید صبر کنیم تا ورزشگاه‌ها و استادیوم‌ها باز شوند.

وی تصریح کرد: حدود یک ماهی هست که تمام تمرینات تعطیل است و هیچ تیمی زمین تمرین ندارد، باشگاه باید مانند سایر باشگاه‌های ورزشی این مشکل را حل کند، اداره کل، خود زمین ندارد و یکی از زمین‌ها در دست بخش خصوصی و دیگری هم در اختیار هیات فوتبال استان است که خود هیات در اختیار تیم‌ها قرار می‌دهد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی افزود: دقیقا مانند سالن‌ بسکتبال است که ما در اختیار هیات بسکتبال قرار می‌دهیم و هیات در اختیار تیم‌ها قرار می‌دهد، تیم سایپا نیز از این قاعده مستثنی نیست باید این درخواست را به هیات فوتبال ارائه دهد، در صورتی‌ که پاسخی دریافت نکردند ما تلاش می‌کنیم این موضوع را پیگیری کنیم.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۶

منبع: فارس

کلیدواژه: خراسان رضوی فوتبال سایپا مشهد فتاحی ورزش و جوانان ورزش و جوانان هیات فوتبال خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۵۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوال روز هفدهم پویش زندگی با آیه‌ها در خراسان رضوی اعلام شد

به گزارش خبرنگار مهر، سوال طرح زندگی با آیه‌ها در روز هفدهم ماه رمضان این است که بر اساس آیه ۴۱ سوره حج افرادی که از طرف خداوند روی زمین اقتدار می‌یابند چه کار ی را انجام می‌دهند؟

۱. نماز به پا می‌دارند

۲. زکات می‌پردازند

۳. امر به معروف می‌کنند

۴. همه موارد

علاقمندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند گزینه صحیح را به سامانه ۳۰۰۰۱۳۸۸ ارسال کنند.

همچنین برندگان روز پانزدهم ماه مبارک رمضان مسابقه زندگی با آیه‌ها به این شرح اعلام شده است:

۱. رضا علیزاده از مشهد

۲. زهرا شامحمدی از گنبد

۳. فهیمه سالم از کاشان

۴. محمد تقی بسملی از تربت جام

۵. اقدس فرجی از مشهد

کد خبر 6064287

دیگر خبرها

  • معرفی بانوان مچ انداز ایران در مسابقات آسیایی ۲۰۲۴
  • خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی
  • حضور بانوان تراکتوری در ورزشگاه تبریز قطعی شد
  • خبر خوش برای زنان هوادار تراکتور
  • سوال روز هفدهم پویش زندگی با آیه‌ها در خراسان رضوی اعلام شد
  • حضور بانوان تراکتوری در ورزشگاه قطعی شد
  • کیفیت هوای مشهد سالم است
  • سفره افطار ۶ کیلومتری در مشهد پهن شد 
  • برگزاری تمرین پرسپولیس در غیاب سرمربی و ۶ ملی پوش
  • پیگیری تمرین پرسپولیس در غیاب اوسمار