Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، اکنون ۲۰۳ کشور در جهان با ویروس جدید کرونا دست به گریبان شده اند. در این میان ایتالیا با بیشترین تعداد موارد ابتلا در صدر آمار است و ایران بعد از چین در رده ششم قرار دارد.

کد خبر 496992 برچسب‌ها كروناويروس.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كروناويروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۵۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ استان درگیر سیل و آب گرفتگی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، محمودی، رئیس سازمان امداد و نجات، گفت: از امروز، ۲۸ فروردین و تا ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه، ۷ استان (بوشهر، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، هرمزگان و یزد) تحت تأثیر سامانه بارشی قرار گرفتند.

محمودی اضافه کرد: در این مدت زمان، ۲۴ مورد عملیات امدادی انجام شد و امدادگران به ۲۰۸ نفر متأثر از سیل و آب‎گرفتگی امدادرسانی کردند.

وی ادامه داد: ۲۴ تیم عملیاتی، شامل ۱۲۵ امدادگر، ۱۳ نفر را اسکان اضطراری دادند و آب جمع شده در ۸ واحد مسکونی را تخلیه کردند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور گفت: شهروندان در زمان‌های اعلام شده از تردد و توقف در مسیرها و جاده‌ها و بستر رودخانه‌ها خودداری کنند؛ و در صورت بروز هرگونه حادثه با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات تماس بگیرند.

کد خبر 6080152

دیگر خبرها

  • سیل کدام مناطق را درگیر می‌کند؟ / چرا مسوولان چندین سال است فکری برای سیل‌های جنوب کشور نمی‌کنند؟ (فیلم)
  • فیلمی ماهواره‌ای از سامانه بارشی بزرگی که هم‌اکنون در جنوب ایران سیل به راه انداخته است (فیلم)
  • ۷ استان درگیر سیل و آب گرفتگی شدند
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • چرا "بایدن" نمی خواهد ایران و اسرائیل درگیر جنگ شوند؟
  • (ویدیو) حمله با چاقو به کشیش کلیسای آشوری
  • توصیه‌هایی برای پیشگیری از بیماری‌های شایع در فصل بهار/ از آلرژی فصلی تا ابتلا به آنفلوآنزا و کرونا
  • وزیر دفاع سابق انگلیس: ما اکنون درگیر مناقشه‌های خاورمیانه شده‌ایم
  • درخواست مسکو از طرف‌های درگیر در منطقه
  • نخستین پرستار قربانی کرونا به روایت مادرش