Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا وهاب زاده مشاور وزیر بهداشت در حساب توئیتری خود از برخورد با ناقضان  پروتکل‌های بهداشتی در اماکن عمومی خبر داد و از مردم خواست تا در صورت مشاهده هر موردی در این زمینه به سامانه در نظر گرفته شده برای این منظور اطلاع دهند.

وهاب زاده نوشت: 

" ‏سامانه جامع Sajam.scpd.ir و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۲۹، آماده دریافت گزارشات مردمی به منظور برخورد با نقض‌کنندگان پروتکل‌های بهداشتی در موضوع کرونا در مراکز عمومی و اصناف تجاری پرتردد به‌خصوص جایگاه‌های سوخت، فروشگاه‌های بزرگ و نانوایی‌هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

   

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارسی خبر وزارت بهداشت پروتکل های بهداشتی اماکن عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۵۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش جامع رابطه مالی نفت و دولت در اختیار تصمیم‌گیران اقتصادی قرار گرفت

دیوان محاسبات کشور گزارش جامع رابطه مالی نفت و دولت را به‌منظور بهره‌برداری در اختیار تصمیم‌گیران اقتصادی کشور قرار داد.

به گزارش شانا به‌نقل از دیوان محاسبات کشور، پس از ارائه گزارش دارو، این نهاد نظارتی گزارش جامع رابطه مالی نفت و دولت را نیز نهایی کرد و به‌منظور بهره‌برداری در اختیار تصمیم‌گیران اقتصادی کشور قرار داد.

موضوعاتی همچون مجوزهای خاص، تعارض منافع و بزرگنمایی تحریم از مهم‌ترین چالش‌های پیش رو در این حوزه به‌ شمار می‌رود که در این گزارش به آن اشاره شده است.

دیگر خبرها

  • تصفیه خانه فاضلاب از هدر رفت آب درصنایع آب بر پیشگیری می‌کند
  • الیمالات نور نابود شد؛ با عوامل اصلی برخورد کنید
  • منظور از «خانم بازیگر» در اعترافات تتلو که بود؟ (+عکس)
  • منظور از «خانم بازیگر» در اعترافات تتلو که بود؟
  • گزارش جامع رابطه مالی نفت و دولت در اختیار تصمیم‌گیران اقتصادی قرار گرفت
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد در شهرستان فیروزه
  • چرا باید حتما از پروتکل TLS (SSL سابق) استفاده کنیم؟
  • همدستی این پیام رسان با اسرائیل برای کشتار مردم فلسطین + جزئیات
  • لزوم توسعه خدمات کتابخانه‌ای در حاشیه شهرها و مناطق روستایی سنندج