Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آرزو فلاحی بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران، درباره آخرین وضعیت حفظ فاصله اجتماعی مردم استان در روز طبیعت اظهار داشت: نتایج بررسی ها و بازدیدهای میدانی صورت گرفته، نشان از رعایت بسیار مطلوب مردم برای ماندن در خانه و عدم تجمع در طبیعت دارد که بدین منظور از تمامی مردم عزیز استان فرهنگی کردستان تقدیر و تشکر می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به تلاش ها و زحمات سایر سازمان ها، نهادها و ارگان های استان برای اقناع مردم به حفظ فاصله اجتماعی اشاره کرد و افزود: مسئولان و پرسنل معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، پلیس راهور، فرماندهی انتظامی و فرمانداران در سطح استان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی نهایت تلاش و کوشش خود را برای مبارزه با شیوع کرونا ویروس بکار برده و در این راستا با تدابیر و اطلاع رسانی های صورت گرفته و با همکاری مثال زدنی مردم عزیز، فاصله اجتماعی تا ساعت ۱۳:۰۰ به خوبی حفظ شده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان ادامه داد: طبق بررسی های میدانی، در شهرها و جاده های بین شهری کاهش تردد بسیار مطلوبی مشاهده و هیچگونه تجمعی در تفرجگاه ها گزارش نشده است که انشاالله این روند تا پایان امروز ادامه داشته باشد.

کد خبر 4890336

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی کردستان روز طبیعت ویروس کرونا ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر ایلام گرگان سال جهش تولید سیلاب طرح غربالگری بارش باران فاصله گذاری اجتماعی شهرکرد تردد وسایل نقلیه ضدعفونی فاصله اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۵۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعال کردن کارگاه‌های راکد برای حفظ اشتغال مورد توجه باشد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی صبح چهارشنبه در دیدار نوروزی کارکنان مجموعه جهاد کشاورزی استان کردستان در سنندج ضمن تبریک سال نو شمسی به مجموعه کارکنان جهاد کشاورزی استان کردستان اظهار داشت: حوزه جهاد کشاورزی با وجود تنش‌ها و مراجعات بسیار خوشبختانه سازمان موفقی است و این مهم نشأت گرفته از مدیریت و تلاش کارکنان این مجموعه است.

وی افزود: در مراجعاتی که از سوی مردم با دفتر صورت می‌گیرد شاهد نگاه مثبت مردمی نسبت به مجموعه جهاد کشاورزی هستیم و این سازمان جزو سازمان‌های موفق استان است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اظهار کرد: در حال حاضر آرامشی بر بازار حاکم است و امیدواریم شاهد کمترین نوسانات در قیمت‌ها باشیم چرا که سال مهمی پیش رو داریم.

حجت الاسلام پورذهبی افزود: سال ۱۴۰۳ سال آخر فعالیت دولت سیزدهم به شمار می‌آید و در سال آینده انتخابات ریاست جمهوری را پیش رو داریم لذا از دولتمردان و دستگاه‌های اجرایی انتظار می‌رود در سال جاری تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم به کار گیرند.

وی خاطرنشان کرد: خیلی از کشورها گرفتاری‌هایی دارند و کشور ما نیز قطعاً در برخی حوزه‌ها مشکل دارد اما باید فعال کردن کارگاه‌های راکد مورد توجه قرار گیرد تا اشتغال موجود حفظ شود و بر امیدآفرینی در جامعه افزوده شود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اظهار کرد: امیدواریم سال خوبی پیش رو داشته باشیم و مجموعه جهاد کشاورزی استان به موفقیت‌های روزافزون دست یابد.

وی گفت: سازمان جهاد کشاورزی جزو موفق ترین سازمان‌های استان به شمار می‌آید و رضایت عمومی از مجموعه جهاد کشاورزی نشان دهنده تلاش ویژه مدیریت و کارکنان این حوزه است.

کد خبر 6063464

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی برای رفع بیکاری در کردستان
  • تلاش مدیران اردستان گره گشایی از مشکلات مردم باشد
  • بناها و عمارت‌ها گنجینه‌ای از تاریخ و تمدن کردستان
  • مسئولان قم، از نگاه جزیره‌ای فاصله بگیرند
  • فعال کردن کارگاه‌های راکد برای حفظ اشتغال مورد توجه باشد
  • سیگنال عجیب دلار به قیمت مسکن/ قیمت‌ جدید خانه‌های پایتخت را ببینید (+ جدول)
  • چه می‌ شد اگر مهدی قائدی و محمد محبی در استقلال می‌ماندند | چی می شد اگه...
  • پلیس در ایام نوروز با تلاش مضاعفی به مردم خدمت رسانی می‌کند
  • شعار جهش تولید سرلوحه کار و تلاش مسئولان قرار گیرد
  • بازدید بازرس کل کردستان از مرکز مدیریت راه های استان