Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوالفضل ابوترابی در گفت و گو با مهر، ازتکلیف هیأت رئیسه مجلس برای نمایندگان جهت تست کرونا خبر داد.

وی ادامه داد: صد نفر از نمایندگان تست کرونا داده اند اما ۱۹۰ نفر دیگر هیچ تستی نداده اند لذا هیأت رئیسه مجلس به همه نمایندگان تکلیف کرده است در هفته جاری تست کرونا بدهند و نتایج آن را اعلام کنند تا در صورتی که شرایط مطلوب بود سه شنبه هفته آینده جلسه علنی مجلس شورای اسلامی برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش مهر، پیش از این نیز سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی عضو هیأت رئیسه مجلس از تصمیم هیأت رئیسه برای برگزاری جلسات علنی مجلس در روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته آینده با تمهیدات خاص بهداشتی خبر داده بود.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: هیأت رئیسه رئیسه مجلس تست کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۵۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی روند افزایش نسبی دما تا یکشنبه هفته آینده

آرش بهاروند احمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر گفت: تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از شرایط جوی پایدار و روند افزایش نسبی دما تا یکشنبه هفته آینده در منطقه البرز مرکزی است.

وی بیان کرد: روزهای دوشنبه و سه شنبه با گذر یک موج ناپایدار ضعیف از منطقه، رگبار پراکنده و رعد و برق، در بعضی ساعات وزش باد و کاهش نسبی دما در استان مورد انتظار است.

مدیرکل هواشناسی استان البرز مطرح کرد: امروز جمعه آسمان صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و غبار محلی در بعضی ساعات و فردا شنبه نیز آسمان صاف تا قسمتی ابری است.

بهاروند احمدی عنوان کرد: برای روز یکشنبه آسمانی صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد به نسبت شدید در بعضی ساعات، گرد و خاک و شب رشد ابر پیش بینی می‌شود.

کد خبر 6082405

دیگر خبرها

  • سخنگوی هیات رئیسه مجلس: عملیات مضحک بامداد امروز یعنی نتانیاهو شکست را پذیرفته‌ است
  • پیش بینی روند افزایش نسبی دما تا یکشنبه هفته آینده
  • رشته‌های نوپا آینده ورزش کشور را رقم می‌زنند
  • از هزینه شدن جایگاه رهبری در امور حزبی ممانعت شود
  • درخواست از بیت رهبری درپی تکرار یک ادعای عجیب درباره ریاست مجلس آینده
  • منتخبان مجلس دوازدهم باید مکلف به پاسخگویی باشند/ ضرورت نظارت سخت گیرانه بر ثروت‌های ملی در استان
  • تعطیلی پنج شنبه از کی اجرا می‌شود؟
  • ویکند ۲ روزه در بخش‌خصوصی؟
  • مورد عجیب تعطیلی «پنجشنبه»‌ها
  • صدور اعتبار نامه نمایندگان منتخب تهران در مجلس دوازدهم