Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-18@02:13:07 GMT

تمایل مارسلو به پیوستن به یوونتوس

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۵۹۹۵

تمایل مارسلو به پیوستن به یوونتوس

خبرگزاری میزان- مدافع چپ تیم فوتبال رئال مادرید قصد دارد به یوونتوس ملحق شود. تاریخ انتشار: 17:15 - 13 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۰۹۲۹۴

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، باشگاه یوونتوس به دنبال جذب مارسلو، مدافع چپ مطرح تیم فوتبال رئال مادرید است.

قرارداد این ستاره باتجربه برزیلی با رئال مادرید تا سال ۲۰۲۲ اعتبار دارد، اما شنیده می‌شود این بازیکن تصمیم خود را برای جدایی از رئال گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل از حالا یوونتوس پیگیر شرایط جذب این بازیکن شده است.

گفته می‌شود مارسلو هم چندان بی‌میل به حضور در یوونتوس نیست. با حضور در یووه مارسلو می‌تواند هم شانس دوباره‌ای برای بازی کنار کریستیانو رونالدو پیدا کند و هم در تیم مطرحی توپ بزند.

بیشتر بخوانید: مارسلو به دنبال راهی برای جدایی از رئال مادرید

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رئال مادرید یوونتوس رئال مادرید مارسلو رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۵۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) گل اول منچسترسیتی به رئال مادرید توسط دبروینه

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # منچسترسیتی ، رئال مادرید سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها