Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبق تصمیمات جلسه اخیر کمیسیون ویژه حمایت از تولید مجلس، مقرر شد بسته های حمایتی میان کارگران روزمزد در بحران کرونا توزیع شود. ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۳ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، در پی ابلاغ اولویت های " جهش تولید" از سوی رییس مجلس شورای اسلامی ،  امروز ( چهارشنبه 13 فروردین ماه) پنجمین جلسه کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای سیاست های اصل 44  با استفاده از فناوری دیجیتال دوسویه ‌در محل کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست که با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی، نمایندگان دولت، بخش خصوصی و مرکز پژوهش های مجلس برگزار شد،  نظرات حاضران درباره آثار اقتصادی کرونا و راهکارهای جهش تولید مورد بررسی قرار گرفت.

براساس این گزارش در نشست امروز کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی برای رفع تبعات  اقتصادی کرونا مقرر شد، دولت علاوه بر به تعویق انداختن اقساط بانکی، تمهیدات ویژه ای در حوزه های  بیمه، مالیات و امهال جرایم بانکی صاحبان مشاغل در نظر  گرفته و همچنین کمک به خانواده و اقشار آسیب پذیر به طور هدفمند صورت گیرد.

در جلسه امروز همچنین بر نحوه ارائه بسته های حمایتی به صورت هدفمند تاکید و در نهایت مقرر شد علاوه بر ارائه تسهیلات مناسب به کارگران رسمی، امکانات و بسته های حمایتی مناسبی برای کارگران روزمزد و افرادی که دارای قرارداد رسمی نیستند، پیش بینی شود.
در ادامه جلسه امروز کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی راهکارهای جهش تولید و گزارش سازمان های مربوطه و مرکز پژوهش های مجلس در بخشهای صنعت، فناوری اطلاعات، شرکتهای دانش بنیان، معادن و صنایع معدنی، انرژی، کشاورزی، منابع طبیعی، صنایع تبدیلی و تکمیلی، مسکن و  حمل و نقل بررسی و در نهایت مقرر شد شنبه هفته آینده گزارش وزارت اقتصاد و امر دارایی درباره راهکارهای تحقق جهش تولید ارائه شود.

انتهای پیام/

R1011202/P/S1,15/CT12 واژه های کاربردی مرتبط اخبار کارگران ویروس کرونا نمایندگان مجلس دهم نمایندگان مجلس مجلس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار کارگران ویروس کرونا نمایندگان مجلس دهم نمایندگان مجلس مجلس اخبار کارگران ویروس کرونا نمایندگان مجلس دهم نمایندگان مجلس مجلس کمیسیون ویژه حمایت از تولید جهش تولید مقرر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۶۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حلقه مفقوده مدیران عدم پیگیری و نظارت بر تصمیمات است

به گزارش خبرگزاری مهر، تراب محمدی در جلسه کمیسیون دانشجویی دانشگاه‌های استان افزود: انجام برنامه‌های فرهنگی توسط دانشگاه‌ها با جدیت دنبال و تجربیات و نتایج آن با سایر دانشگاه‌های استان به اشتراک گذاشته شود.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی گفت: یکی از حلقه‌های مفقوده مدیران، عدم پیگیری و نظارت بر تصمیمات اتخاذ شده است که ضروری است برای رسیدن به نتایج مطلوب باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

محمدی در پایان تاکید کرد: نظام مسائل مشترک دانشگاه‌های استان احصا و در کمیسیون دانشجویی مورد بحث و بررسی گیرد.

در این جلسه مدیران دانشگاه‌های استان نکته نظرات و مطالب خود را بیان کردند.

کد خبر 6086566

دیگر خبرها

  • عضو کمیسیون کشاورزی مجلس: حال کارگران در دولت سیزدهم خوب شد
  • حلقه مفقوده مدیران عدم پیگیری و نظارت بر تصمیمات است
  • حمایت قاطع آقاتهرانی از بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها /جزئیات جلسه کمیسیون فرهنگی با سردار رادان
  • مجلس با ارسال گزارش کمیسیون بهداشت به قوه قضاییه مخالفت کرد
  • رای منفی نمایندگان مجلس به ارجاع گزارش دلیل کمبود دارو به قوه قضاییه
  • بررسی دلیل کمبود و گرانی دارو در دستور کار نمایندگان قرار گرفت
  • بررسی کمبود و گرانی دارو در مجلس/اسامی متاخران جلسه
  • بررسی موضوع ارز توسط مجلس برای سومین هفته متوالی به تعویق افتاد!
  • بررسی طرح نظام قانونگذاری و تعیین اختیارات مراجع وضع قوانین
  • افزایش تعداد نمایندگان در دستورکار مجلس/اسامی متاخران امروز