Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- طبق بخشنامه سازمان اداری و استخدامی، همچنان یک سوم کارکنان در محل کار حاضر و بقیه دورکاری کرده یا به مرخصی می‌روند و مرخصی آن‌ها جزو مرخصی استحقاقی محسوب نمی‌شود. تاریخ انتشار: 17:24 - 13 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۰۹۳۶۶

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، بر اساس بخشنامه سازمان اداری و استخدامی در بخشنامه‌ای اعلام شد، بخشنامه نحوه حضور کارمندان در ادارات، بانک‌ها و بیمه‌ها تا ۲۰ فروردین ۹۹ تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنان یک سوم کارکنان در محل کار حاضر و بقیه دورکاری کرده یا به مرخصی می‌روند و مرخصی آن‌ها جزو مرخصی استحقاقی محسوب نمی‌شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کرونا سازمان اداری و استخدامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۶۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید ماهانه تخم مرغ به ۱۱۲ هزارتن رسید

حمیدرضا کاشانی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: قیمت کنونی هرکیلو تخم مرغ درب مرغداری ۳۰ تا ۳۱ هزارتومان است که با نرخ مصوب سال قبل ۱۷ هزارتومان و قیمت واقعی و تمام شده ۵۰ درصد اختلاف دارد.

به گفته او، بنابر آمار مرغداران تخم گذار در فروردین ماه ۳ هزار میلیارد تومان متحمل زیان شدند.

کاشانی روند کنونی تولید تخم مرغ را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: اگر قیمت تخم مرغ هرچه سریع تر اصلاح نشود، حذف گله ها شدت می‌گیرد چراکه بسیاری از مرغداران قادر به ادامه روند فعلی نیستند.

رئیس اتحادیه مرغداران میهن با بیان اینکه فروردین ماه ۱۱۲ هزارتن تخم مرغ تولید شد، گفت: برآوردها حاکی از آن است که تولید تخم مرغ اردیبهشت به ۱۱۴ هزارتن برسد.

او درباره آخرین وضعیت صادرات تخم مرغ گفت: بنابر آمار در فروردین ۲۰ هزارتن تخم مرغ صادر شد که پیش بینی می شود در اردیبهشت به این رقم برسد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • اظهارات سرلشکر جعفری در مورد ماجرای تذکر رهبر انقلاب درباره نحوه اجرای طرح نور
  • تولید ماهانه تخم مرغ به ۱۱۲ هزارتن رسید
  • کارمندان دولت حتما بخوانند/ ساعت کاری ادارات از این تاریخ تغییر می‌کند؟
  • سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی دوبرابر شد
  • افزایش دو برابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی
  • سقف تراکنش‌ها در شبکه بانکی تغییر یافت
  • سقف تراکنش غیرحضوری ۲ برابر شد ؛ روزانه ۲۰۰ میلیون تومان
  • دو برابر شدن سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی
  • توافق مالی در رختکن پرسپولیس برای نحوه تمدید قرارداد
  • افزایش ۳۳ درصد استفاده از پابند الکترونیک برای زندانیان