Web Analytics Made Easy - Statcounter

یزدان پناه تعداد مبتلایان به کرونا ویروس در کهگیلویه و بویراحمد را ۱۵۲ بیمار دانست و گفت: طبق آمار جدید، سه بیمار در بویراحمد، یک بیمار در باشت و یک بیمار در شهرستان دنا شناسایی شده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «پرویز یزدان پناه» امروز (۱۳ فروردین) در جمع خبرنگاران، تازه ترین آمار مبتلایان به کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: از مجموع نمونه های ارسال شده به آزمایشگاه های تشخیصی، پنج مورد جدید در سیزدهمین روز از فروردین ماه شناسایی شده است.

 

یزدان پناه تعداد مبتلایان به کرونا ویروس در کهگیلویه و بویراحمد را ۱۵۲بیمار دانست و اضافه کرد: طبق آمار جدید، سه بیمار در بویراحمد، یک بیمار در باشت و یک بیمار در شهرستان دنا شناسایی شده است

 

وی با بیان اینکه روند ابتلا به کرونا در جهان و نیز ایران سیر صعودی بالایی دارد، ادامه داد: در همین راستا از مردم عاجزانه تقاضا داریم جز در مواردی که ضرورت بالایی دارد، از منزل خارج نشوند و در خانه بمانند.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: از عموم مردم خواهشمندیم جهت آگاهی از وضعیت سلامت خود به سایت salamat.gov.ir مراجعه کرده و در صورت داشتن هرگونه سوال، با سامانه ۴۰۳۰ تماس بگیرند.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: ویروس کرونا کهگیلویه و بویراحمد کرونا دانشگاه علوم پزشکی بیمار کهگیلویه و بویراحمد مبتلایان به کرونا یک بیمار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۶۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ قلوزایی یک بز در ارتفاعات منطقه حفاظت شده خاییز

دریافت 24 MB

به گزارش خبرنگار مهر، منطقه حفاظت شده خاییز کهگیلویه و بویراحمد دارای تنوع ویژه جانوری است.

تصاویر ثبت شده از ارتفاعات خاییز کهگیلویه و بویراحمد، ۲ قلو زایی یک بز را نشان می‌دهد.

کد خبر 6079730

دیگر خبرها

  • فقط کارمندان دولت تعطیلند؛ بقیه مردم باید پنجشنبه‌ها کار کنند!
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها شامل دستگاه‌های ضروری نمی‌شود
  • اصلاح الگوی کشت برنج در کهگیلویه و بویراحمد
  • کدام دستگاه‌های اداری پنج‌شنبه‌ها تعطیل شدند؟/ توضیح معاون سازمان اداری و استخدامی درباره تغییر تعداد تعطیلات آخر هفته
  • مبتلایان به دیابت در نیشابور ۳ برابر شد
  • سه برابر شدن مبتلایان به دیابت در نیشابور
  • شناسایی ۱۲ مورد بیماری «کیست هیداتید» در کهگیلویه و بویراحمد
  • شهردار جدید شهر سی سخت معرفی شد
  • ۲ قلوزایی یک بز در ارتفاعات منطقه حفاظت شده خاییز
  • اولین اهدای عضو در استان کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری