Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@17:31:43 GMT

تولید و توزیع مردمی 81 هزار ماسک در چهارمحال و بختیاری

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۶۱۷۲

تولید و توزیع مردمی 81 هزار ماسک در چهارمحال و بختیاری

مسؤول ستادمردمی سنگر سلامت چهارمحال و بختیاری از تولید و توزیع 81 هزار ماسک در این استان خبر داد و گفت: 23 کارگاه تولید ماسک زیرمجموعه‌ این ستاد در استان فعال هستند.

حجت‌الاسلام علی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با بیان اینکه هم‌زمان با درگیر شدن کشور  با ویروس منحوس کرونا و به‌تبع آلوده شدن چهارمحال و بختیاری، ستاد مردمی سنگر سلامت استان برای حمایت از مردم و کمک به مسئله پزشکی و بهداشتی کشور، فعالیت خود را آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسؤول ستاد مردمی سنگر سلامت چهارمحال و بختیاری افزود: در گام نخست کارگاه تولید ماسک در شهرستان شهرکرد واقع در اداره امور قرآنی را با مشارکت روزانه 20 تا 25 نفر نیروی انسانی خواهر برای تولید  و 10 تا 15 نفر برادر برای بسته‌بندی، راه‌اندازی کردیم .

وی با بیان اینکه این کارگاه از 18 اسفندماه سال گذشته و هم‌زمان با ولادت امام علی علیه‌السلام شروع به کارکرد و تا به امروز 25 هزار عدد ماسک تولید شده است، اضافه کرد: تاکنون به یاری خدا توانسته‌ایم در 16 شهر استان 23 کارگاه دوخت ماسک راه‌اندازی کنیم که توانسته‌اند تاکنون 56 هزار ماسک تولید کنند.

علی‌پور با اشاره به اینکه همه‌ تلاش‌ها به‌صورت مردمی بوده و دغدغه نیروهای تلاشگر در این عرصه توزیع رایگان ماسک بین مردم شریف استان است، اظهار داشت: این ماسک‌ها توسط روحانیون مستقر در محلات و امامان محله، پایگاه‌های بسیج و مراکز بهداشتی در مکان‌های عمومی توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های ستاد مردمی سنگر سلامت، توزیع رایگان ماسک در سراسر استان است، گفت: در قدم اول توانستیم 6 هزار ماسک در شهرک منظریه و 1500 ماسک در محله‌ی 32 شهرکرد با همکاری روحانیون مستقری که به‌عنوان امام محله در محلات و مساجد مشغول به فعالیت هستند و نیروهای جهادی و بسیجی توزیع کنیم .

انتهای پیام/3339

منبع: فارس

کلیدواژه: ویروس کرونا تولید ماسک سنگر سلامت چهارمحال و بختیاری چهارمحال و بختیاری هزار ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۶۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند عادی توزیع شیر در استان چهارمحال و بختیاری در حال انجام است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ،در پی انتشار نامه‌ای از یکی از شهرستان های استان در فضای مجازی با موضوع عدم توزیع شیر در مدارس تا اطلاع ثانوی رییس اداره سلامت و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: با توجه به مشکوک شدن مدیران دو آموزشگاه در یکی از شهرستان ها نسبت به کیفیت شیر، توزیع شیر در آن منطقه به صورت موقت متوقف شد تا بررسی های لازم توسط مسئولین بهداشت صورت پذیرد.

بهنام اسماعیلی گفت: طبق دستوالعمل‌های نظارت‌های بهداشتی و کنترل کیفی شامل خط تولید تا محصول نهایی شیر مدارس قبل از خروج از کارخانه توسط کارشناسان معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی و اداره استاندارد، نمونه برداری و بررسی می‌شود. بعد از انجام آزمایشات مربوطه و اطمینان از سلامت محصول شیر توزیع می‌شود.

وی افزود: کارشناسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان‌ها نیز در فرایند حمل شیر تا توزیع در مدارس نظارت مستمر دارند و مربیان بهداشت و مدیران مدارس نیز در نهایت قبل از توزیع کیفیت شیر را بررسی میکنند.

اسماعیلی گفت: در تمام نقاط استان فرآیند توزیع شیر همچنان ادامه دارد و این مورد جزئی در شهرستان فارسان بوده که از امروز توزیع شیر در این شهرستان نیز به طور معمول ادامه خواهد داشت.
وی افزود: تا کنون هیچ گونه مسمومیت یا مشکلی در اثر مصرف شیر مدارس برای دانش آموزان گزارش نشده و کیفیت شیر توزیع شده بین دانش آموزان مطلوب میباشد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898194

دیگر خبرها

  • جریمه یک واحد صنفی در چهارمحال و بختیاری
  • راهیابی ۲ اثر نمایشی از چهارمحال و بختیاری به جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • ۲ اثر به جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد راه یافت
  • تأمین و توزیع ۴۹۰ تن شکر خانوار در چهارمحال و بختیاری
  • تداوم فرآیند توزیع شیر در مدارس چهارمحال و بختیاری
  • ۳۰۰ ثانیه با خبر چهارمحال و بختیاری+فیلم
  • 300 ثانیه با خبر چهارمحال و بختیاری+فیلم
  • تداوم توزیع شیر در مدارس چهارمحال و بختیاری
  • روند عادی توزیع شیر در استان چهارمحال و بختیاری در حال انجام است
  • وضعیت مطلوب شیر مدارس در چهارمحال‌ و بختیاری