Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدعلی طالبی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید یکی از کارگاه‌های مردمی در مقابله با کرونا در گفتگو با ایرنا افزود: با شیوع ویروس کرونا در کشور و به تبع آن استان یزد بسیاری از برنامه‌های فرهنگی، گردشگری و مذهبی تحت الشعاع قرار گرفت بنحوی که هرگونه تجمع و برپایی مراسم در مراکز مختلف ممنوع شد.

وی بسیج همه سازمان‌ها و ادارات برای پیشگیری و مقابله با این ویروس یادآور شد و با اشاره به ممنوعیت ورود مسافران نوروزی به استان یزد اظهار داشت: بر این اساس پذیرایی، اسکان و جذب مسافر در کلیه اماکن گردشگری و اقامتی از جمله کمپ‌های گردشگری، هتل‌ها، مهمانسراها، مهمان پذیرها و زائر سرای امامزادگان و بقاع متبرکه ممنوع اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار یزد با بیان اینکه حفظ سلامتی مردم در برابر کرونا را اولویت اصلی استان است افزود: اگرچه به دنبال شیوع ویروس کرونا در یزد، امامزادگان و بقاع متبرکه به صورت مستمر و روزانه ضدعفونی می شدند، اما براساس تصمیمات ستاد ملی و استانی پیشگیری و مقابله با کرونا، تجمع و توزیع مواد غذایی و نذورات اطعامی در امامزادگان و بقاع متبرکه تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام شد.

وی امامزادگان و بقاع متبرکه را ملجا و پناهگاهی برای حضور اقشار مختلف مردم دانست و گفت: به دنبال گسترش ویروس کرونا از ۲۷ اسفندماه به منظور قطع زنجیره انتقال این ویروس منحوس، درهای امامزادگان و بقاع متبرکه استان یزد تا اطلاع ثانوی بسته و برنامه‌های تحویل سال نو و طرح آرامش بهاری نیز کنسل شد.

طالبی با اشاره به اینکه سازمان اوقاف و امور خیریه تمهیدات و اقدامات مهمی را برای سلامت همه مردم جامعه اتخاذ کرده است، ادامه داد: قرارگیری مجموعه اوقاف یزد در کنار کادر بهداشت و درمان و راه اندازی کارگاه‌های تولید ماسک و لباس کادر درمانی بیمارستان ها و نیز تهیه مواد ضدعفونی کننده دست  و توزیع آن در امامزادگان، مساجد و مراکز عمومی از جمله اقدامات قابل توجه این نهاد است.

وی اضافه کرد: ایجاد برنامه‌های مختلف فرهنگی بصورت مجازی و پخش برنامه‌های تحویل سال، دعای ندبه، دعای کمیل، دعای توسل، زیارت امام حسین و ... بصورت پخش زنده از کانال‌های مختلف شبکه‌های مجازی نیز اقدامی مناسب برای کمک به پویش‌های «در خانه بمانیم» و «کرونا را شکست می دهیم» است.

استاندار یزد اظهار داشت: سپاسگزار مردم عزیز استان هستم که علی رغم سنت‌های اصیل عید، مصلحت بزرگتر را مقدم داشته و با رعایت موازین بهداشتی، امید به گذر سریع از این بحران را افزونتر ساخته‌اند و نیز قدردان همه کسانی هستم که برای کاهش آثار و عوارض بیماری و بهبود شرایط استان کوشش می‌کنند خصوصا کادر تلاشگر بهداشت و درمان استان، امید دارم که سال ۹۹ سال تحویل و تحولِ حالِ این روزها به بهترین احوال باشد.

برچسب‌ها سازمان اوقاف و امور خیریه یزد محمدعلی طالبی پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان اوقاف و امور خیریه یزد محمدعلی طالبی سازمان اوقاف و امور خیریه یزد محمدعلی طالبی امامزادگان و بقاع متبرکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۶۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) حمله با چاقو به کشیش کلیسای آشوری

اسقف «مار ماری امانوئل» امروز (دوشنبه) کمی پس از ساعت ۱۷ به وقت محلی هدف حمله با چاقوی مردی که لباس مشکی به تن داشت، قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، تصاویر وحشتناک از این حمله که به صورت زنده در کانال یوتیوب این کلیسا منتشر شد نشان می‌دهد که این اسقف همزمان با هدف حمله قرار گرفتن به شدت شگفت زده شد و ضارب صورت و سر این اسقف را چندین بار هدف قرار داد.

عبادت کنندگان به سمت اسقف دویدند تا به او که روی زمین افتاده بود، کمک کنند.

پلیس اعلام کرده که این اسقف دچار جراحاتی نشده که زندگی‌اش را در معرض خطر قرار دهد. همچنین یک مرد در این رابطه توسط افسران پلیس دستگیر شده است.

این حمله درست ۴۸ ساعت پس از حمله دیگری با چاقو در استرالیا اتفاق افتاد. در آن حمله، فردی به نام «جوئل کوچی»، ۴۰ ساله پنج زن و یک گارد امنیتی را با ضربات چاقو از پای درآورد و چند تن دیگر را نیز زخمی کرد و در نهایت توسط افسر پلیس کشته شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

این اسقف بیش از ۱۷ هزار دنبال کننده در فیسبوک دارد و در دوران کرونا و زمانی شهرت یافت که سیاست قرنطینه دوران کرونا را که توسط مقام‌های سیدنی وضع شده بود به شدت مورد انتقاد قرار داد و آن را «برده داری جمعی» توصیف کرد و مدعی شد که واکسن‌های کرونا بیهوده هستند و زندگی در حالت عادی باعث تقویت ایمنی می‌شود.

دیگر خبرها

  • چگونه نرم افزار باشگاه مشتریان برای کسب و کار راه اندازی کنیم؟
  • تولید محتوای مناسب و اثرگذار در حوزه عفاف و حجاب ضروری است
  • شناخت جامعه هدف برای تولید محتوا اهمیت دارد
  • میزبانی از زائران ۲۷ کشور در آستان مقدس امامزادگان ناصر و یاسر (ع)شهرستان طرقبه شاندیز
  • (ویدیو) حمله با چاقو به کشیش کلیسای آشوری
  • بی حجابی جامعه را در معرض فساد قرار می‌دهد/حمایت از اقدامات فراجا
  • بی حجابی جامعه را در معرض فساد قرار می دهد/حمایت از اقدامات فراجا
  • برگزاری شب شعر روایت عشق در بهمن
  • همسایگان سرسبز و مناسب سفر اطراف پایتخت کدامند؟
  • ۲۱۰ هزار نفر در طرح ضیافت بهاری در زنجان شرکت کردند