Web Analytics Made Easy - Statcounter

خراسان شمالی- سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: با اعلام نتایج قطعی آزمایش های انجام شده، تا ظهر ۱۲ فروردین، ۳۶۷ نفر در خراسان شمالی به ویروس کرونا مبتلا شده و متاسفانه یک نفر به آمار فوتی های استان افزوده شد و در مجموع ۳۷ نفر در استان بر اثر ابتلا به کرونا فوت کردند.

به گزارش ‌ قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، دکتر سید احمد هاشمی اظهار داشت: در شهرستان های بجنورد ۱۷۸ نفر، شیروان  ۳۵نفر، فاروج ۲۰نفر، مانه و سملقان ۲۰نفر، جاجرم ۱۶نفر، گرمه ۱۸ نفر، راز و جرگلان ۶نفر و اسفراین ۷۴ نفر بطور قطعی به بیماری کووید ۱۹ دچار شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
️ وی خاطرنشان کرد: تاکنون ۱۷۶ نفر از مبتلایان به این بیماری بهبود و از مراکز درمانی مرخص شده اند. وی افزود: آزمایش ۴۷۲ نفر از موارد مشکوک نیز منفی گزارش شده است و هم اکنون ۱۶۸ بیمار مشکوک به ابتلا به کووید ۱۹ بستری هستند. وی افزود: تاکنون بیش از ۲۰۶ هزار نفر در مبادی ورودی استان مورد تب سنجی و غربالگری قرار گرفته اند.    

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: افزایش مبتلایان کرونا خراسان شمالی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۶۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین جشنواره قلیف‌چال در جاجرم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ این جشنواره آشنایی با هدف معرفی غذای بومی و جذب گردشگربرای دومین سال برگزار می‌شود.
قلیف‌چال در فهرست ملی میراث فرهنگی ناملموس به شماره ۲۸۹۹ در تاریخ ۲۲ آبان‌ماه سال گذشته ثبت شده است.
این جشنواره در ۱۳ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۸ الی ۲۱ میزبان شهروندان و هم استانی‌ها خواهد بود.
علاقمندان شرکت در این جشنواره تا پایان وقت اداری پنجشنبه ششم اردیبهست فرصت دارند به دبیر خانه این جشنواره واقع در شهرداری جاجرم مراجعه کنند.

قلیف‌چال یک غذای چوپانی و طرز تهیه آن متناسب با شغل دامداری و کشاورزی نواحی تات‌نشین خراسان‌شمالی در گذشته است.
همچنین قلیف‌چال یکی از وعده‌های اصلی و پرطرفدار به خصوص در بین جوانان می‌باشد، به طوری که هر یک از آنها استاد تهیه آن شده و در تفریح و تفرج‌ها در دل طبیعت از آن به عنوان یکی از وعده‌های اصلی استفاده می‌کنند.

دیگر خبرها

  • دختر موتورسوار اهل خراسان شمالی به مسابقات جهانی اعزام می‌شود
  • شدت بارش‌ها همچنان ادامه دارند
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • ۵ رویداد بزرگ فرهنگی توسط سپاه خراسان شمالی اجرا شد
  • ۳۴ هکتار به محدوده شهر گرمه الحاق شد
  • هشدار؛ جان زمین در خراسان‌شمالی مکیده می‌شود
  • اعلام تعداد زائران حج و پیگیری‌ برای ویزای عربستان
  • پسر رئیس کمیته داوران، رکورددار تعداد داوری!
  • آئین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان شمالی برگزار شد
  • دومین جشنواره قلیف‌چال در جاجرم