Web Analytics Made Easy - Statcounter

تمرینات نساجی در این روز‌های کرونایی در حالی توسط بازیکنان در خانه پیگیری می‌شود که محمود فکری از راه دور شاگردانش را کنترل می‌کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نقل از روابط‌عمومی باشگاه نساجی مازندران، همان‌طور که می‌دانید طبق دستور ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا، تیم‌های لیگ برتری نمی‌توانند به تمرین بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از تعطیلی اجباری تمرینات، بسیاری از باشگاه‌ها منتظر صدور اجازه آغاز مجدد تمرینات هستند تا دوباره دور یکدیگر جمع شوند، ولی در این میان کادر فنی باشگاه نساجی دست به ابتکار جالبی زد. بد نیست بدانید بازیکنان و اعضای کادر فنی نساجی مازندران با استفاده از برنامه سایبری، به‌صورت وبینار هر روز راس ساعتی مشخص همزمان تمرینات را خود را شروع کرده و زیر نظر کادر فنی به مدت تقریباً ۹۰ دقیقه پیگیری می‌کنند. این متد تمرینی که برگرفته از باشگاه بایرن‌مونیخ است، در این روز‌های کرونایی توسط اعضای کادر فنی باشگاه نساجی و محمود فکری در حال پیگیری است و آن‌ها برنامه‌های خود را برای آماده نگه داشتن بازیکنان خود با این متد جدید دنبال می‌کنند.

وحید فاضلی دستیار محمود فکری در این رابطه گفت:

متاسفانه این روز‌ها همه کشور‌ها درگیر این ویروس مهلک و بحران شده‌اند و باشگاه‌های فوتبال نیز از این قاعده مستثنی نیستند. ما مطالعاتی انجام داده و بررسی کردیم تا در این وضعیت تعطیلی اجباری تمرینات تیم‌ها، بدن بچه‌ها را آماده نگه داریم و در این میان برنامه باشگاه بایرن‌مونیخ به‌نظر کامل‌تر آمد.

البته بایرن مونیخ از اپلیکیشنی استفاده می‌کند که بهره‌گیری از آن در کشورمان با دشواری‌هایی همراه بود، اما بالاخره به زحمت توانستیم برنامه مشابهی طراحی کنیم و این تمرینات با مشارکت و همراهی بازیکنان به‌خوبی در حال انجام است و امیدوارم مفید باشد.

هر چند تمرینات گروهی داخل زمین چمن چیز دیگریست، اما با توجه به شیوع ویروس کرونا سلامتی بازیکنان در اولویت است و تلاش می‌کنیم بچه‌ها زیاد از آمادگی دور نشوند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: محمود فکری ویروس کرونا باشگاه نساجی مازندران محمود فکری ویروس کرونا محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی تیم ملی ایران یوونتوس لیونل مسی کارلوس کی روش تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی برانکو تیم استقلال منچستریونایتد محمود فکری کادر فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۶۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنانوف پا به توپ شد، عالیشاه و بیرانوند اختصاصی تمرین کردند

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم پرسپولیس در چارچوب مرحله یک هشتم جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور (یادواره آزادسازی خرمشهر)، روز جمعه در اراک میهمان تیم آلومینیوم هستند.

تمرین امروز از ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه و پس از حضور در جلسه فنی، در زمین چمن ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد. تمرین امروز که ۷۰ دقیقه به طول انجامید، شامل پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین در قالب دو گروه و بعد از آن، مرور تاکتیک‌های هجومی و دفاعی در دو گروه از بازیکنان و در دو نیمه از زمین انجام شد.

وحدت هنانوف بعد از گذراندن دوران مصدومیت خود، امروز در بخشی از تمرینات گروهی حاضر شد و در کنار سایر بازیکنان تمرین کرد. علیرضا بیرانوند هم بعد از این که روز گذشته گچ دستش را باز کرد، برنامه‌های اختصاصی خود را زیر نظر کادر پزشکی و مربیان تیم انجام داد. امید عالیشاه نیز با توجه به مصدومیتی که در بازی برابر صنعت نفت برای او بوجود آمد، امروز زیر نظر کادر پزشکی تمرین کرد.

در تمرین امروز که دو میهمان ویژه داشت؛ الهام صالحی، قهرمان جهان و آسیا در رشته پرتاب نیزه و وزنه و زینب مرادی نفر دوم آسیا در پرتاب نیزه، دو بانوی ورزشکار پارادومیدانی اعزامی به مسابقات انتخابی المپیک، در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر شدند و پیش از شروع تمرین، با بازیکنان و اعضای تیم، عکسی به یادگار گرفتند و بازیکنان تیم هم برای این دو ملی‌پوش کشورمان آرزوی موفقیت کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عکس| یامگا با شکل و شمایل جدید در تمرین استقلال
  • وسواس فکری چیست و چطور درمان می‌شود؟
  • پیشکسوت استقلال: بازیکنان در بازی با شمس آذر نصف جانمان کردند
  • هنانوف پا به توپ شد، عالیشاه و بیرانوند اختصاصی تمرین کردند
  • استارت پرسپولیس برای ایرالکو
  • بانوان ملی‌پوش در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس
  • سرمربی استقلال به شاگردانش هشدار داد؛ این اشتباه برایمان گران تمام می‌شود!
  • غذای دریایی پیرلو و شاگردانش را مسموم کرد!
  • استقلال جای اشتباه کردن ندارد
  • انتقال صنایع آلاینده کوچکترین اقدام کنترل آلودگی هوای اصفهان است