Web Analytics Made Easy - Statcounter

بخشدار بخش مرکزی ری از به کارگیری تدابیر لازم درخصوص اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در بوستان ها و مناطق تفرجگاهی روستاهای تابعه بخش مرکزی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ فاطمه فکوریان اظهار کرد: ۱۳ فروردین؛ روز طبیعت یکی از آیین های سنتی و ارزشمند مردم ایران را به تمامی مردمان این سرزمین تبریک گفت و اظهار داشت: درحال حاضر به دلیل شیوع ویروس کرونا همه ما وظیفه داریم با پیوستن به پویش ملی و جهانی "درخانه می مانیم تا از کرونا در امان باشیم" این روز را با رعایت نکات بهداشتی در خانه و درکنار اعضای خانواده خود بمانند تا انشاالله هرچه زودتر بتوانیم با شکست زنجیره انتقال ویروس کرونا روزهای خوب بهاری را در کنار هم و در طبیعت جشن بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشدار بخش مرکزی ری با اشاره به اقدامات انجام شده در روستاهای تابعه این بخش گفت: به منظور کنترل تجمع اهالی و شهروندان سایر نقاط شهرستان به تفرجگاه های طبیعی روستاهای بخش مرکزی،  مبادی ورودی خیابان امامزاده ابوالحسن(ع)  از  مرکز آموزش آتش نشانی و ضلع شرقی روستا، جاده معدن از اتوبان امام علی( ع) به سمت روستای نسوز و هفت دستگاه، ورودی جاده بی بی شهربانو(س) در روستای امین آباد، ورودی خیابان عرب خواری و درختی به سمت روستای تقی آباد، ورودی روستای کوره فرنگی و اجرای طرح انسداد بوستان ها در روستاهای اسلام آباد نظامی و سیمان تهران، ورودی خیابان هفت دستگاه و ... از سوی بخشداری و با مشارکت دهیاران انجام شده است.

فکوریان در پایان خاطرنشان کرد: قابل ذکر است که طرح ممنوعیت حضور اهالی و مسافران از ابتدای ‌سال جدید در روستاهای این بخش اجرا شده است و اکنون در روز طبیعت این طرح به طور جدی تر و با بکار گیری تمامی تدابیر لازم و با مشارکت ویژه دهیاران، نیروی انتظامی و همکاری خودجوش و داوطلبانه اهالی روستاها درحال اجراست و با اطلاع رسانی های محیطی و فضای مجازی به تمامی اهالی توصیه می‌شود با همکاری و مشارکت مؤثر جهت رعایت نکات بهداشتی، حذف سفر، عدم حضور در اجتماعات، بوستان ها به قطع انتقال بیولوژیکی ویروس کرونا کمک کنند و مراسم سیزده‌به‌در امسال را بدون حضور در طبیعت بگذرانند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بوستان ها بخش مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۶۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی آخرین وضعیت روستاهای برده میش و کپه‌کند بخش مرکزی مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، تسطیح مسیرهای ارتباطی، اصلاح راه دسترسی به این روستاها و بررسی راهکارهای رفع تنش آبی در فصول گرم از موضوعاتی بود که در این بازدید مورد بررسی قرار گرفت.

مقرر شد در نشستی با صاحبان معادن منطقه در خصوص همکاری هایی برای بازسازی و اصلاح این راه اقدام شود.

برای رفع کمبود آب در فصول گرم سال هم در این روستاها چاره اندیشی شد.

برای جبران کمبود آب در این روستاها هم باتوجه به اینکه کار خط انتقال اصلی آب تصفیه خانه سد مهاباد در قالب طرح 141 روستای شهرستان انجام شده است با تخصیص اعتبار این روستاها به شبکه آبرسانی متصل می شوند.

دیگر خبرها

  • ساخت مسجد در روستای دره بید در بخش ممبی توسط گروه جهادی
  • پیگیری ،مشکلات تردد اهالی روستای رباط قره بیل
  • نبود تیر برق در محله ای از روستای اوغلی تبریز
  • گلایه اهالی روستای حمزه آباد مهاباد از وضعیت اینترنت
  • بررسی آخرین وضعیت روستاهای برده میش و کپه‌کند بخش مرکزی مهاباد
  • بسته شدن ورودی روستای ماربین
  • تالاب قره گل بوکان میزبان پرندگان مهاجر و‌ بومی
  • اجرای طرح اجتماعی پسماند در ۵ شهر و ۱۰ روستای چهارمحال‌ و بختیاری
  • طرح هادی در ۶۰ درصد روستاهای ایجرود اجرا شد
  • اجرای ۴۰۰ ویژه برنامه در هفته کار و کارگر استان مرکزی