Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-20@01:50:16 GMT

نگاهی به مهمترین اتفاقات شهرخودرو در سال 98

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۶۵۳۲

به گزارش ایلنا، شهرخودروخراسان سال 98 را با اتفاقات بسیار بزرگی و زیادی از جمله جذب ستاره‌های سرخابی در ابتدای فصل، جدایی یحیی گل محمدی، سرمربیگری سرآسیایی و تجربه اولین حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را پشت سر گذاشت به همین منظور در ادامه نگاهی به مهمترین اتفاقات این باشگاه در سال گذشته خواهیم داشت:

*رحمتی شاگرد گل‌محمدی شد

سیدمهدی رحمتی کاپیتان تیم فوتبال استقلال که پس از سال‌ها حضور در جمع آبی‌پوشان سرانجام از این تیم جدا شد در نهایت با توافق با مسئولین باشگاه شهرخودرو راهی مشهد شد تا اولین بمب نقل و انتقالاتی مالک شهرخودرو و شاگرد گل محمدی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*رفیعی به شهرخودرو پیوست

سروش رفیعی هافبک سابق پرسپولیس که به صورت توافقی از این تیم جدا شد در نهایت راهی مشهد شد تا شاگرد گل محمدی باشد. این انتقال در صورتی رخ داد که رفیعی از تیم‌های داخلی و خارجی پیشنهادهای مختلفی داشت ولی در نهایت با حضور در دفتر باشگاه شهر خودرو ،با عقد قراردادی ۲ ساله به این تیم پیوست.

*باقری راهی شهرخودرو شد

 باشگاه شهرخودرو در ادامه فعالیت نقل و انتقالات تابستانی‌اش در سال ۹۸، روح‌الله باقری بازیکن سابق تیم استقلال را به خدمت گرفت.

با این انتقال باقری که پس از لیگ چهاردهم اولین حضورش در لیگ برتر را با پیراهن شهرخودرو تجربه کرده بود بار دیگر به این تیم پیوست تا  شاگرد گل‌محمدی در لیگ نوزدهم باشد.

*محمدی مهر به شهرخودرو خراسان پیوست

فرشاد محمدی‌مهر، مدافع فصل گذشته استقلال که پس توافق با این باشگاه از جمع آبی‌پوشان جدا شد در ادامه فعالیت‌های نقل و انتقالاتی باشگاه شهرخودرو و با نظر مساعد یحیی گل‌محمدی به شهرخودرو خراسان پیوست.

*جدایی یحیی از شهرخودرو و پیوستن به پرسپولیس

بدون شک مهم‌ترین حاشیه شهرخودرو در سال ۹۸، جدایی یحیی گل‌محمدی از این تیم بود. یحیی که پس از رفتن برانکو هم گزینه پرسپولیس و پس از رفتن ویلموتس، گزینه هدایت تیم ملی بود، در نهایت با کناره‌گیری کالدرون از پرسپولیس در پروسه‌ای کوتاه‌مدت سرمربی سرخپوشان شد. همین اتفاق باعث ناراحتی برخی از هواداران تیم شهرخودرو و اعتراض آن‌ها به نحوه جدایی یحیی شد و حواشی را هم به دنبال داشت.

*سرآسیایی جانشین گل‌محمدی در شهرخودرو

پس از جدایی یحیی، موضوع انتخاب جانشین او در شهرخودرو برای هواداران این تیم اهمیت بالایی پیدا کرد. از داریوش یزدانی و علیرضا منصوریان و چند گزینه خارجی به عنوان اصلی‌ترین گزینه‌های هدایت شهرخودرو یاد می‌شد، اما در اقدامی غافلگیرکننده مجتبی سرآسیایی که پیش از این سابقه مربیگری در سطح اول فوتبال ایران را نداشت همگی او  را بعنوان مدافع بلندقامت تیم‌هایی همچون: پیکان، پیام، ابومسلم مشهد، مدیر تیم شهرخودرو و  قائم مقام باشگاه پدیده میشناختند در نهایت بعنوان جانشین یحیی در شهرخودرو منصوب شد.

*اولین تجربه حضور در لیگ قهرمانان آسیا

شهرخودرو در شرایطی اولین حضورش در لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کرد که امتیاز میزبانی در این رقابت‌ها از تیم‌های ایرانی سلب شده بود.

آن‌ها موفق شدند در گام نخست این مسابقات ضمن شکست تیم الرفاع بحرین در گام بعدی، السیلیه قطر را هم در خانه حریف مغلوب کنند. همچنین گرفتن پنالتی کریم انصاری فرد بازیکن ایرانی السیلیه توسط مهدی رحمتی، یکی از لحظات به یاد ماندنی این بازی بود که بدون شک در ذهن هواداران شهرخودرو خواهد ماند. ولی شاگردان سرآسیایی که پس از کسب دو پیروزی راهی مرحله مقدمانی شده بودند و در گروهی نسبتا سختی با تیم‌های الهلال عربستان "مدافع عنوان قهرمانی"، پاختاکور ازبکستان و شباب الاهلی امارات همگروه شدند و  ۲ بازی نخست خود را در این دوره از رقابت‌ها با شکست پشت سر گذاشتند.

*محرومیت شهرخودرو از دو پنجره نقل و انتقالاتی

فدراسیون فوتبال، با توجه به شکایت باشگاه نساجی مازندران از باشگاه شهرخودرو این تیم را از ثبت قرارداد با هر بازیکن جدیدی (اعم از بازیکن داخلی و بین المللی) به مدت دو دوره زمانی کامل و متوالی نقل و انتقالات محروم  حسن جعفری و میلاد سرلک دو بازیکن این تیم را نیز  به محرومیت چهار ماهه از شرکت در بازی‌های رسمی (اعم از باشگاهی و ملی) محکوم کرد.

اما مدیران کنونی باشگاه شهرخودرو در تلاش هستند تا این مشکل را برای فصل بعد از پیش رو بردارند و با پنجره نقل‌و انتقالاتی باز برای لیگ نوزدهم آماده شوند.

*بازگشت مهاجم سرخابی‌ها به مشهد

محمد قاضی که سابقه پوشین پیراهن تیم ‌هایی همچون ذوب آهن، فولاد، استقلال، پرسپولیس و شهرخودرو را در کارنامه دارد در نقل‌ و انتقالات زمستانی با عقد قراردادی ۱/۵ ساله به شهرخودرو خراسان پیوست.

*بازگشت خلعتبری به شهرخودرو خراسان

محمدرضا خلعتبری بازیکن سابق ذوب‌آهن در ادامه فعالیت نقل و انتقالاتی این باشگاه با عقد قراردادی ۲/۵ ساله رسما به شهرخودرو خراسان پیوست تا بار دیگر فرصت پوشیدن پیراهن این باشگاه مشهدی را بدست آورد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: یحیی گل محمدی مجتبی سرآسیایی شهرخودرو خراسان شهرخودرو خراسان پیوست باشگاه شهرخودرو نقل و انتقالاتی شاگرد گل محمدی جدایی یحیی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۶۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرز رسمی پرویزخان مهمترین مرز استان کرمانشاه با عراق

علی شعبانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه در حاشیه بازدید از مرز رسمی پرویزخان و در نشستی با مدیر مرز عراق به منظور بررسی وضعیت مرز و تسهیل در تردد صادرات و ترانزیت، گفت : پرویزخان یک مرز مهم برای استان کرمانشاه و اقلیم کردستان عراق است که تلاش ما و تاکید استاندار کرمانشاه در سفر اخیر به عراق، کمک به ایجاد یک فضای آرام و سرشار از آرامش برای تجار ۲ طرف است.

وی اظهار کرد: ظرفیت‌های مرز رسمی پرویزخان بسیار بالا و زیاد است و می‌توان آن را توسعه داد از این رو می‌توانیم با کمک ۲ طرف جمهوری اسلامی ایران و عراق وضعیت بهتری را در این مرز رسمی فراهم کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با انتقاد از وضعیت ترافیک موجود مرز پرویزخان گفت: هدف ما تردد و روان‌سازی در سایه امنیت و آرامش برای جمهوری اسلامی ایران و عراق است و بخشی از مسائل با کمک ۲ طرف برطرف شده و مشکلات موجود احصا و موضوعات و موارد مورد بحث در این نشست در استان کرمانشاه مطرح می‌شود و تلاش می‌کنیم آن‌ها را مرتفع کنیم.

شعبانی گفت: ما با اقلیم کردستان عراق احساس برادری و یگانگی داریم و حسن همجواری را رعایت می‌کنیم و برای برقراری و تامین و حفظ امنیت وظیفه داریم و آن را انجام می‌دهیم.

مدیر مرز پرویزخان عراق در این نشست با بیان اینکه این مرز ظرفیت‌های بسیار خوبی دارد، گفت: روابط اجتماعی و همسایگی بسیار خوبی با جمهوری اسلامی ایران داریم و هدف ما افزایش مراودات تجاری و ظرفیت‌های اقتصادی در این مرز رسمی است.

عباس اسماعیل علی افزود: دنیای امروز، دنیای تجارت و توسعه است و ما نیز هدفمان گسترش مناسبات تجاری است و فضای بسیار خوبی را برای فعالیت تجار و رانندگان ایرانی و عراقی در مرز پرویزخان عراق فراهم کرده ایم و متقابل نیز انتظار داریم تا فضای مناسبی برای فعالیت تجار و رانندگان عراقی فراهم باشد.

وی اظهار کرد: هدف ما این است که مشکلات موجود در مرز با همکاری جمهوری اسلامی ایران برطرف شود تا فضای کسب و کار بهتری فراهم گردد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • تکلیف حضور گل محمدی و فرهاد مجیدی در تراکتورسازی مشخص شد
  • پدرشهید والامقام منصور دهقانی به فرزند شهیدش پیوست
  • مرز رسمی پرویزخان مهمترین مرز استان کرمانشاه با عراق
  • تسهیل امر زیارت، تکلیف مدیریت شهری در مشهد است/ باید برای هر تدبیر شهری، پیوست فرهنگی تعریف کنید
  • تکلیف مدیریت شهری در مشهد ایجاد زائرسرا‌های ارزان قیمت است
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد کلیوند عباسی در اهواز
  • موشن گرافی: مهمترین سامانه های پدافندی ایران | خاری در چشم دشمنان
  • محرم تنها مربی بدون باخت؛ جواد نکونام به یحیی رسید!
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!
  • سوییس به معاهده آرتمیس پیوست