Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد خلیلی روز چهارشنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: مردم شهر دیر بار دیگر فرهنگ  قانون مداری  خود را ثابت کردند و به احترام هشدارهای مسئولان ۱۳ فروردین را در خانه جشن گرفتند.

وی گفت:باید در مقابل  قانون‌مداری و مسوولیت‌پذیری مردم سر تعظیم فرود آورد و برای همیشه قدردان آنان باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر دیر اظهارداشت: باتوجه به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی برای مقابله با سرایت ویروس کرونا در زمان حاضر تردد خودروها از بزرگراه سیراف و جاده ساحلی بوشهربه سمت این شهرستان کنترل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ضدعفونی و گندزدایی خیابان ها و معابر و محله های سطح شهر و نظارت بر واحدهای اغذیه فروشی به طور مستمر انجام می شود.

خلیلی گفت: کرونا جدی است و سرایت آن بالا است از این رو مردم  برای صیانت از سلامت خود و خانواده هایشان در منزل بمانند زیرا خانه امن ترین مکان است و مردم هم دنبال شهری پاک و بدور از ویروس کرونا هستند و تاکنون هم این مردم آن را به اثبات رسانده اند.

وی از تلاش های شبانه روزی مجموعه بهداشت و درمان، نیروهای جهادی، هلال احمر، بسیج و سپاه و نیروی انتظامی در امر کنترل ورودی های شهرستان قدردانی کرد و اضافه کرد: ستاد کرونای شهرستان دیر پای کار است و بدون هیچ گونه مشکلی بر شهر کنترل و نظارت دارند.

رئیس شورای اسلامی شهر دیر یادآورشد: این درحالی است که تا روز چهارشنبه ۱۳فروردین ماه هنوز مورد مثبتی از افراد مبتلا به این بیماری در شهرستان دیر ثبت نشده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا بزرگراه رئیس شورای اسلامی شهر شورای اسلامی شهر قانون کنترل و نظارت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی شهر دیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۶۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویکرد مردم‌محور در دستور کار نظام شورایی کشور است

رئیس شورای استان خراسان رضوی گفت: رویکرد مردم‌‎محور در دستور کار نظام شورایی کشور است تا  این ارتباط تنگاتنگ بیش از پیش تقویت شود و  به طور خاص، ساختارهای مختلف شورای اسلامی استان در خدمت مردم باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌رضوی و به نقل از روابط‌عمومی شورای استان، در بیست‌ودومین جلسه شورای اسلامی استان، موسی‌الرضا حاجی‌بگلو ضمن تبریک فرارسیدن سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و هفته کار و کارگر اظهار کرد: گروه‌های مختلف جامعه شایسته خدمت صادقانه هستند و نظام شورایی در کشور را با حضور نمایندگانی از گروه‌های مختلف مردم، می‌توان چکیده جامعه دانست.

وی افزود: رویکرد مردم‌‎محور در دستور کار نظام شورایی کشور است تا این ارتباط تنگاتنگ بیش از پیش تقویت شود و به‌طور خاص، ساختارهای مختلف شورای اسلامی استان در خدمت مردم باشند.

رئیس شورای استان گفت: همکاری نزدیک و تعامل مستقیم شورای اسلامی استان با شوراهای اداری، کمیته امور زیربنایی و هیئت‌های حل اختلاف استان توانسته است دستاوردهای ملموسی در شکل‎‌گیری یک پایگاه اجتماعی برای مصوبات شورای استان داشته باشد و به همین دلیل است که همه باید خود را مسئول پاسخگویی به مردم بدانیم تا مطالبات عمومی، روح حاکم بر مصوبات شورای استان باشد.

کد خبر 747385

دیگر خبرها

  • قرار نیست مسئولیت استانداری کرمان را بپذیرم/ حضور در شورای هماهنگی را ترجیح می‌دهم
  • رقابت ۱۲ هزار و ۷۷۸ دانش‌آموز کرمانی در ماراتُن کنکور
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد
  • رویکرد مردم‌محور در دستور کار نظام شورایی کشور است
  • روستا‌های حاشیه شیراز مظلوم‌ترین روستا‌های فارس هستند
  • توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست
  • فقط نیم درصد از مردم مشمول قانون مالیات بر سوداگری می‌شوند
  • ضرب‌وشتم دستفروشان‌گرگانی ادامه دارد/ ماموران سدمعبر نیازمند دوره‌های کنترل خشم
  • عوامل برنامه‌های قرآنی با حضور «حجت‌الاسلام قمی» قدردانی شدند