Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «ایثار»، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی در پیام تسلیت خود خطاب به خانواده شهیدان گرانقدر تویسرکانی آورده است:‌ صلابت و شکیبایی مادران و همسران شهدای معزز که فرزندان و همسران خویش را در راه رضای پروردگار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی همراهی نموده‌اند، در وصف نمی‌گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل این بانوان والا مقام نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درگذشت بانوی ماجده و مؤمنه «حاجیه خانم زهرا حمیدی» فرزند گرانقدر شهید والا مقام «حاج عباس حمیدی»، مادر گرامی شهید معزز «محسن تویسرکانی» و همسر شهید معظم «حاج محمود تویسرکانی» را به شما خانواده محترم تسلیت عرض می‌نمایم. از منظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبرشان ادای احترام نموده و از درگاه پروردگار متعال علو مرتبه ربانی برای آن مرحومه مغفوره و بردباری برای بازماندگان مسألت دارم. امید آن که به فضل الهی قرین رحمت ربوبی گردند.

شهید حاج عباس حمیدی‌ اردیبهشت ۱۳۶۱، در سید جابر بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید. شهید حاج محمود تویسرکانی نیز یکم اردیبهشت ۱۳۶۵، در فاو بر اثر اصابت ‌ترکش به فیض شهادت نائل آمد و شهید محسن تویسرکانی سیزدهم آبان ۱۳۶۲ در سن ۱۵ سالگی، در پنجوین عراق بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید.

تصویب پرداخت تسهیلات به خواهران و برادران شهدا توسط صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران

مدیرعامل صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران از اصلاح اساسنامه این صندوق در جلسه هیات وزیران و امکان پرداخت تسهیلات به خواهران و برادران شهدا خبر داد.

رضا ریاحی با اشاره به برگزاری جلسه هیات وزیران در روز چهارشنبه ۱۳ فروردین‌ماه گفت: در این جلسه به ریاست حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری محترم برگزار شد، اساسنامه صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران به استناد به قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران اصلاح شد.

وی ادامه داد: به موجب این اصلاحیه که در اساسنامه مذکور صورت پذیرفت، اعضای کمیسیون امور اجتماعی و دولت الکترونیک هیات دولت با اصلاح اساسنامه صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران و افزودن یک تبصره مبنی برای بهره‌مندی خواهر و برادر شهدا از خدمات این صندوق موافقت کردند و این موضوع در جلسه روز چهارشنبه ۱۳ فروردین‌ماه هیات وزیران به تصویب رسید.

مدیرعامل صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران با اشاره به ماده یک اساسنامه این صندوق گفت: طبق این ماده صندوق اشتغال و کارآفرینی به منظور ایجاد، توسعه و تقویت اشتغال و کارآفرینی و حمایت از فرصت‌های شغلی ایثارگران شامل پدر، مادر، همسر و فرزندان شهدا، جانبازان و آزادگان و همسر و فرزندان آنان تشکیل و بر اساس مفاد اساسنامه فعالیت می‌کند که با افزودن یک تبصره جدید خواهر و برادر شهدا در اولویت بعدی برای استفاده از تسهیلات صندوق قرار می‌گیرند.

وی افزود: پیش از تشکیل صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران، به برادران و خواهران شهدا که دارای طرح کسب و کار و مجوز فعالیت مرتبط با آن از دستگاه‌های متولی امر بودند توسط اداره کل اشتغال و کارآفرینی بنیاد تسهیلاتی جهت اجرای طرح مربوطه و تأمین اشتغال پرداخت می‌شد اما پس از ایجاد صندوق، بر اساس اساسنامه مربوطه امکان ارائه این خدمت به این گروه از ایثارگران وجود نداشت.

ریاحی با اشاره به درخواست‌های مکرر واصله به اداره کل اشتغال و کارآفرینی بنیاد و صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران برای اصلاح اساسنامه صندوق گفت: این اصلاحیه پس از تصویب در هیات مدیره صندوق به هیات امنا ارائه شد و این هیات نیز به ریاست حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی شهیدی تشکیل جلسه داد و این طرح مورد تأیید قرار گرفته و برای تصویب به هیات دولت ارسال شد.

طبق ماده ۳۲ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، بنیاد شهید و امور ایثارگران موظف به ایجاد صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران است و اساسنامه این صندوق در سال ۱۳۹۴ به تصویب هیات وزیران رسیده است.

برچسب‌ها بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران والدین شهدا محمدعلی شهیدی محلاتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران والدین شهدا بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران والدین شهدا صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران هیات وزیران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۶۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده سپاه امام رضا (ع) درگذشت استاد جودوی خراسان رضوی را تسلیت گفت 

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی سپاه امام رضا علیه السلام، سردار غیاثی در این پیام آورده است، درگذشت استاد علی اصغر دهقان یکی از بنیانگذاران و اساتید جودو در خراسان رضوی، ضایعه‌ای سنگین و غیر قابل جبران برای جامعه ورزش این استان است، بدون تردید خدمات ارزنده و نام نیک ایشان مانند نگینی درخشان بر تارک ورزش خراسان رضوی خواهد درخشید.

در ادامه این پیام فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام آمده است: در مقاطعی همکاری‌ها و تلاش‌های این استاد توانمند با معاونت تربیت بدنی سپاه استان خراسان رضوی به منظور ارتقاء سطح آمادگی‌های دفاعی پاسداران موثر بوده و حتی می‌توان اذعان کرد رشته جودو در خراسان رضوی با تمام افتخاراتش مدیون زحمات این استاد عالیقدر است.

وی در بخش پایانی پیام خود این چنین آورده است، اینجانب وظیفه خود می‌دانم این مصیبت را به جامعه بزرگ ورزش استان و جودو کشور و خانواده آن مرحوم تسلیت عرض کنم و برای آن مرحوم از درگاه خداوند متعال آمرزش و غفران الهی و برای همه بازماندگان و علاقه‌مندان به راه و منش آن مرحوم صبر مسئلت نمایم.

دیگر خبرها

  • درگذشت پدر شهید عابدی در کازرون
  • افزایش حقوق ایثارگران و خانواده شهدا
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) به مناسبت درگذشت استاد برجسته جودو
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) درگذشت استاد جودوی خراسان رضوی را تسلیت گفت 
  • جزییات افزایش حقوق خانواده شهدا و جانبازان نیرو‌های مسلح
  • صندوق کارآفرینی امید مهاباد ۲۲۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد
  • پیام تسلیت رهبر انقلاب برای درگذشت پرویز داوودی
  • پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت پرویز داودی
  • پیام تسلیت رهبر انقلاب درپی درگذشت پرویز داودی
  • تسلیت رهبر انقلاب درپی درگذشت پرویز داودی