Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خراسان جنوبی گفت:از ابتدای اجرای طرح تا صبح امروز از ورود ۶۶۷ خودرو به شهر‌های استان ممانعت شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، معتمدیان استاندارخراسان جنوبی به همراه سردار شجاع فرماندهی انتظامی استان در بازدید از روند اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در مبادی ورودی استان در قاین گفت: آمار به ثبت رسیده در ورودی‌ها و خروجی‌های استان، کاهش ۷۰ درصدی میزان تردد‌ها را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی کاهش ۶۷ درصدی در میزان مصرف بنزین در سطح استان را نیز دلیل دیگری بر کمتر شدن آمار سفر‌ها عنوان کرد.
استاندار با اشاره به زمان شروع طرح فاصله گذاری اجتماعی از هشتم فروردین در کشور افزود: از ابتدای شروع این طرح در خراسان جنوبی، بر اساس تصمیمات داخلی، ۲۴ نقطه کنترلی در محور‌های استان تعیین شد.
معتمدیان گفت: دستگاه‌های خدمات رسان در نیروی انتظامی، هلال احمر، پلیس راه، راهداری و بسیج در این نقاط کنترلی مستقر شده اند.
وی تأکید کرد: از ابتدای اجرای طرح تا صبح امروز از ورود ۶۶۷ خودرو به شهر‌های استان ممانعت شده است.
معتمدیان افزود: هدایت ۶ هزار و ۱۱۲ دستگاه خودرو برای گذر از محور‌های استان و ممانعت از خروج ۳۳۰ دستگاه خودروی هم استانی‌ها که قصد خروج از استان داشته اند از دیگر اقدامات انجام شده در مبادی ورودی است.
استاندار با تأکید بر نظارت دقیق نیروی انتظامی در مبادی استان، گفت: ۲۵ مورد اعمال قانون و ۱۴ مورد توقیف خودرو‌هایی که اصرار بر تخلف داشته اند از جمله اقدامات نیروی انتظامی در این محورهاست.
وی درخصوص بازه زمانی تعریف شده برای اجرای طرح، گفت: بر اساس تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا بنا بود مرحله اول طرح تا ۱۵ فروردین باشد، اما مصوبه روز گذشته ستاد از استمرار مرحله دوم طرح تا ۲۰ فروردین حکایت دارد.
معتمدیان افزود: چنانچه همراهی مردم ادامه یابد و با پذیرش توصیه‌های بهداشتی، همچنان طرح فاصله گذاری اجتماعی و در خانه ماندن را جدی بگیرند، موفقیت ما در قطع زنجیره کرونا حتمی خواهد بود

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ممنوع ورودی کرونا اجرای طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۶۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت حضور زنان در استادیوم به بهانه جیمی‌جامپ یک دختر؟

ماجرا از این قرار است که بعد از بازی استقلال برابر تیم آلومینیوم در شهر اراک یکی از دختران استقلالی در نقش جیمی‌جامپ ظاهر شد و خودش را به زمین مسابقه رساند تا با سیدحسین حسینی کاپیتان تیم دیدار کند. حضور این دختر با نوع خاص پوشش باعث شد ماموران یگان ویژه قصد برخورد با او را داشته باشند، اما حسینی مانع این کار شد. اقدامی شبیه به رفتار تمام بازیکنان بزرگ دنیا که وقتی یک جیمی‌جامپ به قصد دیدار آن‌ها می‌آید، جلوی برخورد قهری نیرو‌های انتظامی مستقر در ورزشگاه را می‌گیرند و تلاش می‌کنند ماجرا مسالمت‌آمیز حل شود، چراکه به هر حال آن فرد یک هوادار است و به عشق فوتبال آنجا آمده و فوتبالیست‌ها هم به خوبی می‌دانند هر چه دارند از همین عشق هواداران است.

به گزارش اعتماد، با این حال ممانعت حسینی از برخورد قهری نیرو‌های حافظ نظم استادیوم با آن دختر که همراه با یک تماس بدنی بین حسینی و آن هوادار بود باعث بروز یک درگیری کوچک میان پلیس و کاپیتان استقلال شد که ماجرا هم بعد از یک دقیقه فیصله پیدا کرد، اما نکته جالب اینکه پیش از بیانیه احتمالی پلیس یا باشگاه استقلال یا حتی خود بازیکن که طرفین این حاشیه بودند برخی دلواپسان با بزرگنمایی این موضوع از احتمال ممنوعیت مجدد ورود زنان به استادیوم گفتند.

گویا این دسته از افراد بابت همین جایگاه‌های کوچک، کم‌ظرفیت و دور از زمین مسابقه‌ای که به زنان اختصاص داده می‌شود هم ناراحت بودند و دنبال فرصتی برای جمع کردن این بساط می‌گشتند. این افراد مدعی شدند اقدام سیدحسین حسینی موجب تضعیف جایگاه پلیس شده و حضور آن دختر استقلالی باعث می‌شود زنان نسبت به حضور در ورزشگاه مردد شوند!

در مورد ممنوعیت مجدد ورود زنان به استادیوم‌ها بحثی نیست. همه می‌دانند این اقدام نه به خاطر درخواست مردم و اهالی فوتبال که به واسطه فشار فیفا بوده است. پس اگر مدیران فدراسیون یا حتی مقامات بالاتر که چند ماه پیش با اینفانتینو دیدار کردند، می‌توانند مقامات فیفا را راضی کنند بسم‌الله!

در مورد تضعیف جایگاه پلیس هم ذکر این نکته ضروری است که در وهله نخست همان‌طور که ذکر شد بهتر است ابتدا واکنش خود نیروی انتظامی را ببینیم، چون شاید خود آن‌ها اعتقادی به اینکه جایگاه‌شان تضعیف شده نداشته باشند و در وهله دوم به این مساله توجه کنیم که قطعا جایگاه نیروی انتظامی بالاتر از اینهاست که با یک برخورد چند ثانیه‌ای یا یک بگومگو میان بازیکنان و کادرفنی با حافظان نظم استادیوم که تقریبا امری روال در فوتبال ایران است، تضعیف شود.

اما می‌ماند آن جیمی‌جامپ. در همه دنیا ورود به زمین مسابقه به عنوان جیمی‌جامپ مخصوصا در جریان بازی ممنوع است و قوانین مشخصی در مورد نحوه برخورد با آن شخص وجود دارد. ممنوعیت ورود به استادیوم یکی از رایج‌ترین جریمه‌هاست، اما در هیچ جای دنیا اشاره‌ای به نحوه پوشش جیمی‌جامپ یا جنسیت او نشده است. مثلا نگفته‌اند اگر جیمی‌جامپ دختر بود یا پسر یا فلان لباس را پوشیده بود نوع برخورد تغییر کند. این را از این جهت نوشتیم که همان دلواپسان مدعی شدند که طبق قوانینی که در همه جای دنیا وجود دارد باید برخورد صورت می‌گرفت. دوستان! قوانین دنیا این شکلی است.

دیگر خبرها

  • اعمال قانون ۴۰ هزار خودرو توسط دوربین‌های کنترل سرعت
  • ممنوعیت ورود به کنگره فلسطین برلین علیه وزیرسابق یونانی
  • شناسایی متخلف سابقه دار شکار با همکاری سپاه و نیروی انتظامی
  • ممنوعیت حضور زنان در استادیوم به بهانه جیمی‌جامپ یک دختر؟
  • بنز ۲۰۰ میلیارد ریالی در زنجان توقیف شد
  • اجرای طرح برخورد با تخلفات رانندگان در نبستن کمربند ایمنی
  • ممنوعیت تردد در محور‌های چالوس و آزادراه تهران شمال اعمال شد
  • ممنوعیت تردد در محور‌های چالوس و آزادراه تهران-شمال اعمال شد
  • فرمانده انتظامی تهران: طرح پلیس برای برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی در حوزه حجاب از امروز آغاز شده است/ افرادی که به هشدار‌های قبلی پلیس توجه نکردند، از امروز به صورت ویژه در سطح شهر مورد تذکر قرار می‌گیرند
  • آغاز اجرای طرح نور برای برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی