Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@19:39:52 GMT

بسته حوادث کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۶۷۲۷

بسته حوادث کرمانشاه

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه همت علی شکری فرمانده انتظامی هرسین گفت : ماموران انتظامی هرسین حین گشتزنی به یک دستگاه نیسان که از مسیر بیستون در حال حرکت بود مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

او گفت : طبق نظر کارشناسان ارزش محموله قاچاق کشف شده به حدود ۳۰۰ میلیون ریال می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی هرسین از دستگیری ۲ نفر در این رابطه و معرفی آن‌ها به دستگاه قضایی برای صدور احکام لازم خبر داد.

او گفت: پلیس قاطعانه با افرادی که در این زمان قصد داشته باشند کالای مورد نیاز و اساسی مردم مانند مواد ضدعفونی را به خاطر منافع شخصی از دسترس دیگران خارج کنند قاطعانه برخورد خواهد کرد

کشف ۲۶ دستگاه ماینر (استخراج ارز دیجیتال) غیرمجاز در پاوه

فرمانده انتظامی پاوه از کشف ۲۶ دستگاه ماینر (استخراج ارز دیجیتال) غیرمجاز در این شهرستان به ارزش پنج میلیارد ریال خبر داد.

حیدر حق جویان افزود: پس از اطلاع پلیس پاوه در خصوص نگهداری و استفاده غیرمجاز از تعداد زیادی ماینر توسط یکی از شهروندان، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: در این راستا تیمی از ماموران پلیس امنیت عمومی پاوه با انجام تحقیقات گسترده موفق به کشف محل نگهداری دستگاه‌های ماینر شده و پس از هماهنگی با مقام قضایی نسبت به بازرسی از آن اقدام کردند.

 حق جویان گفت: در بازرسی از محل یاد شده ماموران موفق به کشف ۲۶ دستگاه ماینر (استخراج ارز دیجیتال) به همراه متعلقات آن شامل ۲۲ دستگاه پاور، ۲ دستگاه سوئیچر، یک دستگاه مودم و ... شدند.

رییس پلیس شهرستان پاوه، ارزش ماینر‌ها و لوازم جانبی کشف شده را طبق نظر کارشناسان پنج میلیارد ریال عنوان کرد.

او با اشاره به پلمب محل، از دستگیری یک نفر در این رابطه و معرفی وی به دستگاه قضایی برای سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد .

 

 

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی قاچاق کالا کالای قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۶۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاروان خودروهای شوتی در دشتستان توقیف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمدرضا محمودیان بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: مأموران انتظامی بخش کلمه در اجرای طرح مبازره با قاچاق کالا، حین کنترل محورهای مواصلاتی منتهی به استان همجوار به یک کاروان خودروهای شوتی برخورد که تعداد ۴ دستگاه خودرو با شگردهای خاص پلیسی توقیف و به مقر انتظامی دلالت داده شدند.

فرمانده انتظامی دشتستان افزود: مأموران در بازرسی از این خودروها تعداد یک دستگاه یخچال دوقلو، تعداد ۲۰ قلم انواع لوازم آرایشی با مارک‌های مختلف، ۵۰۰ بسته انواع نوشیدنی‌های خارجی شانی و ۵۰۰ بسته انواع کاپوچینو (گوددی) که فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی بوده کشف کردند.

سرهنگ محمودیان با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی محموله‌های کشف شده را ۶ میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، خاطر نشان کرد: در این خصوص ۴ نفر متهم دستگیر و پرونده قضائی تشکیل که در حال رسیدگی است.

کد خبر 6088057

دیگر خبرها

  • اعلام حمایت قاطع دستگاه قضایی استان کرمانشاه از طرح نور فراجا
  • برگزاری مانور آمادگی و پیشگیری از خطرات احتمالی وقوع حوادث غیرمترقبه طبیعی
  • دادسرای انتظامی قضات با شکات حرفه‌ای برخورد کند
  • تعامل پلیس و دستگاه قضایی در سطح بسیار مناسبی قرار دارد
  • کاروان خودروهای شوتی در دشتستان توقیف شد
  • کشف ماینر‌های قاچاق در یزد
  • کشف ۱۷ دستگاه ماینر قاچاق در یزد
  • کشف میلیاردی ماینرهای قاچاق در نیکشهر
  • مانور آمادگی وقوع حوادث غیرمترقبه طبیعی در کرمانشاه برگزار می‌شود
  • لزوم پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در آستانه دور دوم انتخابات