Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام علی پور حسینی، مسئول ستادمردمی سنگر سلامت چهارمحال و بختیاری از تولید و توزیع هشتاد و یک هزار ماسک در این استان خبر داد و گفت: 23 کارگاه تولید ماسک زیرمجموعه‌ی این ستاد در استان فعال هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  جهانبین نیوز ،حجت‌الاسلام علی پور حسینی مسئول ستادمردمی سنگر سلامت چهارمحال و بختیاری گفت: هم‌زمان با درگیر شدن کشور عزیزمان ایران، با ویروس منحوس کرونا و به‌تبع آلوده شدن استان چهارمحال و بختیاری، ستاد مردمی سنگر سلامت استان برای حمایت از مردم و کمک به مسئله پزشکی و بهداشتی کشور، فعالیت خود را آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حجت‌الاسلام پور حسینی افزود: در قدم اول کارگاه تولید ماسک در شهرستان شهرکرد، واقع در اداره امور قرآنی را با مشارکت روزانه 20 تا 25 نفر نیروی انسانی خواهر برای تولید  و 10 تا 15 نفر برادر برای بسته بندی، راه‌اندازی کردیم .

وی ادامه داد: این کارگاه از 18 اسفند و هم‌زمان با ولادت امام علی علیه‌السلام شروع به کارکرد و تا به امروز 31هزار ماسک توسط این کارگاه تولیدشده است .

مسئول ستادمردمی سنگر سلامت استان بیان کرد: به لطف خدا توانستیم 16 شهر را فعال و در این 16 شهر 22 کارگاه دوخت ماسک راه‌اندازی کنیم که روزانه 5000 ماسک تولید می‌کنند و همه‌ی تلاش‌ها به‌صورت مردمی بوده و دغدغه نیروهای تلاشگر در این عرصه توزیع رایگان ماسک بین مردم شریف استان است.

حجت‌الاسلام پور حسینی ادامه داد: این ماسک ها توسط روحانیون مستقر در محلات و امامان محله، پایگاه‌های بسیج ودر محلات، مراکز بهداشتی و در مکان‌های عمومی توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های ستاد مردمی سنگر سلامت، توزیع رایگان ماسک در سراسر استان است، گفت: در قدم اول توانستیم 6 هزار ماسک در شهرک منظریه شهرکرد و 1500 ماسک در محله‌ی 32 شهرکرد با همکاری روحانیون مستقری که به‌عنوان امام محله در محلات و مساجد مشغول به فعالیت هستند و نیروهای جهادی و بسیجی توزیع کنیم .

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: چهارمحال و بختیاری حجت الاسلام پور حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۶۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم فرآیند توزیع شیر در مدارس چهارمحال و بختیاری

بهنام اسماعیلی با اشاره به انتشار نامه‌ای در فضای مجازی با موضوع توقف توزیع شیر در شهرستان فارسان، اظهار داشت: با توجه به مشکوک شدن مدیران دو آموزشگاه در شهرستان فارسان نسبت به کیفیت شیر، توزیع شیر در آن منطقه به صورت موقت متوقف شد تا مسئولان بررسی‌های لازم را انجام دهند.

وی افزود: طبق دستوالعمل‌های نظارت‌های بهداشتی و کنترل کیفی شامل خط تولید تا محصول نهایی، شیر مدارس قبل از خروج از کارخانه توسط کارشناسان معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی و اداره استاندارد، نمونه برداری، بررسی و سپس توزیع می‌شود.

اسماعیلی اظهار داشت: کارشناسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان‌ها نیز بر فرآیند حمل شیر تا توزیع در مدارس نظارت مستمر دارند و مربیان بهداشت و مدیران مدارس نیز در نهایت قبل از توزیع کیفیت شیر را بررسی می‌کنند.

بیشتر بخوانید

توزیع شیر پاستوریزه در مدارس ابتدایی چهارمحال و بختیاری

وی گفت: در تمام نقاط استان فرآیند توزیع شیر همچنان ادامه دارد و از امروز نیز توزیع شیر در شهرستان فارسان از سر گرفته شد.

اسماعیلی ادامه داد: تا کنون هیچ مسمومیت یا مشکلی در اثر مصرف شیر مدارس برای دانش آموزان گزارش نشده و کیفیت شیر توزیع شده بین دانش آموزان مطلوب است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • جریمه یک واحد صنفی در چهارمحال و بختیاری
  • اعتماد به نیروهای داخلی؛ پیامد مهم اجرای طرح ملی ایران قوی
  • راهیابی ۲ اثر نمایشی از چهارمحال و بختیاری به جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • ۲ اثر به جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد راه یافت
  • تأمین و توزیع ۴۹۰ تن شکر خانوار در چهارمحال و بختیاری
  • تداوم فرآیند توزیع شیر در مدارس چهارمحال و بختیاری
  • ۳۰۰ ثانیه با خبر چهارمحال و بختیاری+فیلم
  • 300 ثانیه با خبر چهارمحال و بختیاری+فیلم
  • تداوم توزیع شیر در مدارس چهارمحال و بختیاری
  • وضعیت مطلوب شیر مدارس در چهارمحال‌ و بختیاری