Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش ایلنا، براساس این دستورالعمل به دلیل اینکه در برخی از مناطق همه دانشآموزان به شبکه تلویزیونی یا بستر امن اینترنت و دیگر ابزارهای توسعه‌دهنده فرایند آموزش دسترسی ندارند، ضرورت دارد معاونان آموزش ابتدایی با هماهنگی مسئولان آموزش‌ و پرورش عشایر استان‌ها، براساس دستورالعمل ذیل شرایط تداوم آموزش در مناطق روستایی و عشایری را فراهم آورند و اطمینان حاصل کنند که هیچ دانش آموزی در این مناطق از دسترسی به آموزش محروم نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این زمینه تفکیک دانش آموزان از نظر دسترسی باید صورت بگیرد و دانش‌آموزانی که فاقد پوشش تلویزیونی و اینترنتی هستند و دانش آموزانی که به سخت‌افزارهایی مانند رایانه، لپ‌تاپ و دستگاه‌های پخش کننده فیلم و صوت خانگی نیز دسترسی ندارند، شناسایی شوند و بر این اساس گام‌های تکمیلی برداشته شود.

 به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، متن دستورالعمل را از اینجا مشاهده کنید.

 

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۶۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت فرودگاه‌ها: همه مسیرهای هوایی کشور باز است

به گزارش خبرگزاری مهر، شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران ضمن تکذیب اخبار منتشره در فضای مجازی مبنی بر ایجاد منطقه پرواز ممنوع در آسمان غرب کشور، اعلام‌کرد: تمامی راه‌های هوایی کشور باز است و هیچ محدودیتی برای پروازها وجود ندارد.

شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور اخبار گسترده رسانه‌ای در فضای مجازی مبنی بر ایجاد منطقه پرواز ممنوع در آسمان غرب کشور را تکذیب کرد.

بر اساس این گزارش، در صورت اعلام اطلاعیه هوانوردی جدید شرکت فرودگاه‌ها آن را اطلاع رسانی خواهد کرد.

کد خبر 6079342

دیگر خبرها

  • آموزش: توصیه‌هایی برای مقابله یا جلوگیری از استرس در فضای مجازی
  • راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در ۳ استان کشور
  • مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان کشور صادر شد
  • راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان کشور
  • باید‌ها و نباید‌های استفاده کودکان از فضای مجازی
  • تهدیدهای فضای مجازی برای کودکان
  • تحقق بیمه مادران غیر شاغل مناطق روستایی و عشایری در سمنان
  • شرکت فرودگاه‌ها: همه مسیرهای هوایی کشور باز است
  • ثبت‌نام بیمه رایگان مادران غیرشاغل روستایی و عشایر در اصفهان
  • ثبت نام بیمه رایگان مادران غیرشاغل مناطق روستایی و عشایری