Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: اعتبار فعالیت تشکل‌های کارگری و کارفرمایی این استان که منقضی شده است، تمدید اعتبار شد.

 مهرداد جهاندیده افزود:  مدت اعتبار فعالیت تشکل‌های کارگری و کارفرمایی موضوع ماده ۱۳۱ قانون کار که در فروردین و اردیبهشت منقضی می‌شود، تا پانزدهم خرداد سالجاری تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: این تصمیم به دنبال اعلام ممنوعیت برپایی هر گونه گردهمایی و عدم مراجعه حضوری شهروندان به دلیل شیوع ویروس کرونا گرفته شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: به منظور جلوگیری از گسترش ویروس کرونا در جامعه و برای حفظ سلامتی و همراهی با سیاست‌های دولت در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، اقداماتی به تبعیت از وزارت متبوع برای تسهیل ارائه خدمات به جامعه هدف در نظر گرفته شده که در سطح استان در حال اجراست .

وی اظهارداشت: هم‌اینک ۴۵ تشکل کارفرمایی و ۲۰۰ تشکل کارگری در استان فعال هستند.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تشکلهای کارگری سيستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۶۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین آب شرب باکیفیت در جنوب سیستان و بلوچستان

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان، "محمدرضا میربلوچزهی" در جلسه بررسی آخرین وضعیت آب مناطق سیل زده در دوم فروردین‌ماه، که با حضور رییس دانشکده علوم پزشکی چابهار برگزار شد بیان کرد: شرکت آب و فاضلاب به منظور بهبود ارائه خدمات آبرسانی به مردم پروژه‌ها و طرح‌های مهمی را اجرا و در دست اجرا دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • جایگاههای سوخت درسیستان و بلوچستان زیر ذره بین تعزیرات
  • ️کشف ۱۴ تن برنج احتکار شده در زاهدان
  • بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از طرح تامین آب شهر زاهدان
  • کسب مدال ارزشمند برنز توسط بوکسور ارزنده سیستان و بلوچستان
  • فعالیت ملک‌زاده به عنوان عضو هیئت علمی تمدید شد
  • سوال مسابقه روز هفدهم «زندگی با آیه‌ها» در سیستان و بلوچستان
  • اعتراض کاربران فضای مجازی به عملکرد نمایندگان کارگران در شورای عالی کار
  • هشدار سطح زرد جوی هواشناسی سیستان و بلوچستان
  • عید دیدنی متفاوت به سبک رسول خادم
  • تأمین آب شرب باکیفیت در جنوب سیستان و بلوچستان