Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@01:23:10 GMT

کنترل و ممنوعیت تردد هرگونه گردشگر بومی و غیر بومی در دیشموک

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۶۸۷۸

کنترل و ممنوعیت تردد هرگونه گردشگر بومی و غیر بومی در دیشموک

‍‍‍‍‍‍

ورود هرگونه گردشگر بومی و غیربومی در روز طبیعت به نقاط گردشگری و تفریحی دیشموک ممنوع شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از دیشموک ورود هرگونه گردشگر بومی و غیربومی در روز طبیعت به نقاط گردشگری و تفریحی دیشموک ممنوع شد.

کریم انصاری فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام محمدتقی(ع) دیشموک گفت:در راستای مبارزه با بیماری کرونا با هماهنگی ستاد مبارزه با کرونا بخش دیشموک و دستور مقام محترم قضایی هرگونه تردد به بخش دیشموک در روز طبیعت توسط گردشگردان و شهروندان دیشموکی ممنوع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برخی از مسیرهای مواصلاتی همچون مسیر دیشموک به خوزستان از اوایل عید تاکنون مسدود گردید.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام محمدتقی(ع) دیشموک ادامه داد: مسیر دیشموک به مورخانی و سرحد  که گردشگران زیادی از دیروز تا الان قصد سفر به منطقه بکر و زیبای سرحد را داشتند به کلی مسدود و تا اطلاع ثانوی این امر ادامه دارد.

انصاری گفت: مسیر دیشموک به قلعه رئیسی و دهدشت توسط بسیجیان، نیروی انتظامی به شدت کنترل می‌شود و با هماهنگی مرکز بهداشتی و درمانی غربالگری در این محور صورت می پذیرد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام محمدتقی(ع) دیشموک افزود: از همکاری بخشدار، امام جمعه، مقام قضایی، نیروی انتظامی، شهرداری، منابع طبیعی، شورای اسلامی شهر، دهیاران، بازاریان، طلاب و بسیجیانی که ما را همیاری و همکاری کردند نهایت تقدیر و تشکر را دارم.

 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد دیشموک 13 به در دیشموک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۶۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت اشتغال اتباع در کردستان

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کردستان اظهار کرد: بکارگیری اتباع افغانستانی و پاکستانی در مراکز تولیدی و بخش‌های کشاورزی در استان کردستان ممنوع است.

عبدالملکی اظهار کرد: تعداد ۶۲ گشت مشترک از واحدهای تولیدی و بخش‌های کشاورزی توسط ادارات ذی‌ربط در سال ۱۴۰۲ انجام شد.

وی از شناسایی ۳۱ نفر کارفرمای متخلف در استان خبر داد و بیان کرد: کارفرمایانی که اقدام به بکارگیری اتباع غیر مجاز کردند مطابق قانون با آنها برخورد شده است.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی کردستان تصریح کرد: بکارگیری اتباع افغانستانی و پاکستانی در مراکز تولیدی و بخش‌های کشاورزی در استان کردستان ممنوع است.

وی اضافه کرد: تعداد ۵۹ نفر تبعه خارجی غیرمجاز دستگیر و پرونده قضائی تشکیل شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • اشتغال‌زایی ۳۵۰ میلیاردی بسیج سازندگی در لرستان
  • استفاده از آیفون و اپل واچ در ارتش کره جنوبی ممنوع شد
  • زنگ خطر مالاریای وارداتی/ مالاریای بومی نداریم
  • نجات ۵ گردشگر گرفتار شده در مسیر برفی دریاچه‌های هویر و تار
  • نجات ۵ گردشگر گرفتار شده در مسیر برفی دریاچه‌های «تار» و «هویر»
  • ممنوعیت اشتغال اتباع در کردستان
  • صید ماهی در دریاچه سد زاینده‌‍رود ممنوع است
  • صید ماهی مرکب در صیدگاه‌های استان بوشهر ممنوع است
  • برگزاری کنگره ملی هزارو ۶۶شهید قوچان
  • کنگره ملی ۱۰۶۶ شهید قوچان در سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود