Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@12:59:25 GMT

آتش‌سوزی کارگاه بزرگ خیاطی در یوسف رضا پیشوا

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۶۹۵۵

آتش‌سوزی کارگاه بزرگ خیاطی در یوسف رضا پیشوا

فرمانده شیفت دو آتش نشانی پیشوا از آتش‌سوزی در یک کارگاه خیاطی بزرگ در روستای یوسف رضا از توابع شهرستان پیشوا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از پیشوا، علی اصغر آزاد فرمانده شیفت دو آتش نشانی شهرداری شهرستان پیشوا عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به حریق در یک کارگاه خیاطی در روستای یوسف رضا پیشوا اظهار کرد: ساعت 14:35 دقیقه امروز آتش‌سوزی در یک کارگاه خیاطی به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان ایستگاه شهرستان پیشوا همراه با دو تیم عملیاتی وخودروی تنفسی و امکانات لازم به روستای یوسف رضا محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: محل حادثه یک کارگاه خیاطی واقع در واحد مسکونی بود که با وجود انبار پارچه و دیگر مواد اشتعال‌زا تمام این کارگاه دچار حریق شد.

آزاد ادامه داد: با توجه به وسعت آتش و امکان سرایت به سایر بخش‌ها و ساختمان‌های مجاور  با اقدامات اولیه و تلاش بی‌وقفه نیروها این حریق اطفاء شد.

وی افزود: آتش‌نشانان همزمان با آغاز عملیات به مرکز حریق ورود کرده و با مهار آتش از گسترش آن به سایر بخش‌های جلوگیری کردند و در این حادثه مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشتیم.

انتهای پیام/ح/پ/س

منبع: فارس

کلیدواژه: آتش سوزی پیشوا حریق یک کارگاه خیاطی یوسف رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۶۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه چوب بری در جاده مخصوص کرج در آتش سوخت

مهدی سمیعی گفت: در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر آتش سوزی در یک کارگاه چوب بری در جاده مخصوص تهران - کرج بلافاصله تیم های امدادی به محل شتافتند.

او افزود: این آتش سوزی شب گذشته در یک گارگاه چوب بری به مساحت ۵۰۰ متر مربع شعله ور شد که باتلاش آتش نشانان مهار و موقعیت حادثه ایمن سازی شد.

وی بیان کرد: خوشبختانه این حادثه مصدومی نداشت.

سمیعی افزود: برای مهار آتش سوزی و امداد رسانی به این حادثه ۲۱ نفر نیروی آتش نشان به همراه یک دستگاه تانکر سه هزار لیتری آب و ۶ دستگاه خودروی عملیاتی از ایستگاه های ۱۲۱،۱۲۰،۱۱۶،۱۱۳،۱۱۱،۱۰۴ کرج به محل حادثه اعزام شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • ضرورت تبدیل هر خانه روستایی به یک کارگاه تولیدی
  • کارگاه چوب بری در جاده مخصوص کرج در آتش سوخت
  • حریق واحد تجاری در جاده مخصوص مهار شد
  • تولید، اشتغال و تأمین معاش خانواده، ثمره پشتکار بانوی اراکی
  • آتش سوزی بزرگ انبار گوگرد در مشهد 
  • آتش سوزی بزرگ انبار گوگرد در شهرستان مشهد مقدس
  • آتش‌سوزی در پامنار
  • اطفای حریق در یک کارگاه آهنگری در محله پامنار تهران
  • آتش‌سوزی یک کارگاه آهنگری در پامنار
  • فیلم| آتش‌سوزی در یک کارگاه آهنگری در پامنار تهران