Web Analytics Made Easy - Statcounter

سروان سید موسی مهدیان روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: شهروندان چهار شهرستان حوزه جنوبی استان بوشهر همچون سایر هموطنان برای قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا روز طبیعت را در منازل خود ماندند.

وی ادامه داد: امروز جاده های ارتباطی این استان در جنوب بسیار خلوت بود و نیروهای پلیس راه در این چهار شهرستان حضور فعالی داشتند و همکاری مردم بسیار خوب و ستودنی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده پلیس راه کنگان بیان داشت: انتظار داریم از مردم که این همکاری از فردا هم داشته باشند تا بتوانیم با همکاری همدیگر رنجیره ویروس کرونا را قطع کنیم.

وی ادامه داد: همکاری مردم با مسولان بیانگر باور جدی بودن خطر کرونا است  و این را امروز شاهد بودیم  و مورد خاص و تنش زایی و توقیف خودرو در این روز نداشتیم .

پلیس راه کنگان در فاصله ۲۰۰ کیلومتری جنوب استان بوشهر چهار شهرستان دیر، کنگان، جم و عسلویه را زیر پوشش خود دارد.

برچسب‌ها عسلویه پلیس راهور ناجا کنگان بندردیر روز طبیعت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عسلویه پلیس راهور ناجا کنگان بندردیر روز طبیعت عسلویه پلیس راهور ناجا کنگان بندردیر روز طبیعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۶۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک‌ها در توسعه امور زیربنایی جامعه مشارکت کنند

امام جمعه بوشهر نقش بانک‌ها در اقتصاد جامعه را راهبردی استراتژیک دانست و گفت: بانک‌ها در رسیدگی به مشکلات مردم نیازمند و توسعه امور زیربنایی جامعه در شهرها و روستاها بیشتر مشارکت کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر ، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر امروز در نشست با مسئولان بانک‌های استان با  تبریک میلاد کریم اهل بیت علیه‌السلام حضرت امام حسن مجتبی علیه‌السلام جایگاه بانک در نظام اقتصادی جامعه را مهم و تاثیرگذار دانست و اظهار داشت: هر روز بر تاثیرگذاری بانک در نظام اقتصادی جامعه افزون‌تر می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، رشد اقتصاد جامعه را با مشارکت نظام بانکداری دانست و بیان کرد: بانک قلب اقتصاد جامعه معرفی شده و حرکت اقتصادی بانک‌ها در جامعه باید هدفمند و بر اساس نیاز جامعه باشد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با بیان اینکه بانک‌ها در حوزه اقتصاد نقش راهبردی و استراتژیک دارند تصریح کرد: بانک‌ها باید نگاه ویژه‌ای به حوزه دانش‌بنیان و زیست بوم نوآوری داشته باشند.

امام جمعه بوشهر، نقش بانک در توسعه اقتصاد جامعه را مهم دانست و اضافه کرد: اگر در بانک‌ها دانش حکمفرما نباشد دچار بحران می‌شوند.

وی توجه به مطالبات مردم، تولید، اقتصاد و توسعه زیرساخت‌ها را مورد تأکید قرار داد و گفت: پرداخت تسهیلات و وام به مردم که دچار مشکلات اقتصادی هستند و از آن طرف تنفس برای پرداخت معوقات بانکی و اقساط مردم گرفتار یک ضرورت است.

صفایی بوشهری، با بیان اینکه بانک‌ها در اجرا طرح‌های زیربنایی در نقاط محروم و کم برخوردار باید نقش ارزنده و شاخص ایفا کنند افزود: شناسایی فقرا و نیازمندان در رسیدگی به مشکلات اقتصادی آنان را یکی از مأموریت‌های مهم بانک‌ها باید باشد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر توانمندسازی خانواده‌ها در حوزه اشتغال، اقتصاد و فعالیت‌های تولیدی را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: در انجام کارهای زیربنایی از جمله حوزه مبلمان و خدمات شهری و عرصه درمانی باید بانک‌ها نقش خود را بیشتر نشان دهند.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • جمهوری اسلامی ایران همیشه در کنار مردم افغانستان بوده است
  • مدافعان سلامت استان بوشهر تعطیلات خود را وقف خدمت کرده‌اند
  • پلیس ضمن برخورد با مفسدان، مامور به رحمت است
  • پلیس ضمن برخورد با مفسدان و برهم زنندگان نظم، مامور به رحمت است
  • بانک‌ها در توسعه امور زیربنایی جامعه مشارکت کنند
  • سواحل جنوبی استان بوشهر میزبان گردشگران نوروزی + تصویر
  • همراهی مردم با پلیس برای پیشگیری از سرقت
  • ثبت اسکان بیش از ۱۲۵ هزار نفر در مراکز اقامتی اردبیل
  • ثبت اقامت بیش از ۱۲۵ هزار نفر در مراکز اقامتی اردبیل
  • همکاری گردشگران نوروزی در حفاظت از محیط زیست