Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@07:49:11 GMT

روز طبیعت را به حرمت ایثارگری کادر پزشکی در خانه ماندیم

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۶۹۹۲

روز طبیعت را به حرمت ایثارگری کادر پزشکی در خانه ماندیم

سمیه عباسپور شامگاه سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این روزها قطعا برای تمامی مردم ایران شرایط دشوار و پر از استرسی رقم خورده اما همه ما امیدداریم که با کمک یکدیگر و با رعایت نکات بهداشت فردی و در خانه ماندن با سلامتی از این روزهای دشوار گذر کنیم زیرا با رعایت این نکات روزهای خوب در راه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: متاسفانه این روزها بسیاری از مردم و مشاغل باتوجه به شیوع ویروس کرونا و سیل از لحاظ اقتصادی در شرایط مطلوبی قرار ندارند و لحظات سختی را می گذرانند لذا با توجه به امکانات محدود دولت، باید مردم برای ریشه‌کن کردن این بیماری و کمک به همنوعان و اقشار ضعیف جامعه همدل و هم‌پیمان شوند.

کاپیتان تیم تیراندازی با کمان دختران مس کرمان با اشاره به بحرانی که امسال در شیوع و گستردگی و انتقال ویروس کرونا در کشور به‌وجود آمد گفت: ویروس کرونا در سال جدید بسیاری از خانواده ها و مردم را درگیر و از یکدیگر دور کرد و جای خالی آنان حس شد.

وی ادامه داد: در واقع با توجه به اینکه همچنان روند شیوع و انتقال این ویروس در جامعه مشاهده می شود و ممکن است که باز هم بسیاری از هموطنان خود را به علت برخی تجمعات از دست بدهیم، بهتر است که از آن خودداری شود.

عباسپور با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا در جامعه به‌طور قطع مورد تایید هیچکس نیست لذا باید روزهای آغازین سال ۹۹ را در خانه ها بمانیم و زنجیره انتقال این بیماری را قطع کنیم گفت: مردم همانگونه که تعطیلات امسال دید و بازدید عید را به صورت مرسوم تجربه نکردند و روز ۱۳بدر (روز طبیعت) را برای شکست کرونا در خانه خود ماندند باید این رویه را تا مهار این ویروس ادامه دهند.

ملی پوش تیم تیراندازی با کمان دختران جمهوری اسلامی با اشاره به اهتمام ورزشکاران به مصوبات ستاد مقابله با کرونا و طرح فاصله گذاری اجتماعی اضافه کرد: تمرینات خود را در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا به صورت انفرادی در منزل دنبال می کنم و تمرکزم بیشتر بر تمرینات بدنسازی است.

برچسب‌ها ویروس کرونا کرمان فدراسیون تیراندازی با کمان روز طبیعت پروندهٔ خبری در خانه بمانیم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کرمان فدراسیون تیراندازی با کمان روز طبیعت ویروس کرونا کرمان فدراسیون تیراندازی با کمان روز طبیعت ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۶۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنانوف پا به توپ شد، عالیشاه و بیرانوند اختصاصی تمرین کردند

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم پرسپولیس در چارچوب مرحله یک هشتم جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور (یادواره آزادسازی خرمشهر)، روز جمعه در اراک میهمان تیم آلومینیوم هستند.

تمرین امروز از ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه و پس از حضور در جلسه فنی، در زمین چمن ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد. تمرین امروز که ۷۰ دقیقه به طول انجامید، شامل پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین در قالب دو گروه و بعد از آن، مرور تاکتیک‌های هجومی و دفاعی در دو گروه از بازیکنان و در دو نیمه از زمین انجام شد.

وحدت هنانوف بعد از گذراندن دوران مصدومیت خود، امروز در بخشی از تمرینات گروهی حاضر شد و در کنار سایر بازیکنان تمرین کرد. علیرضا بیرانوند هم بعد از این که روز گذشته گچ دستش را باز کرد، برنامه‌های اختصاصی خود را زیر نظر کادر پزشکی و مربیان تیم انجام داد. امید عالیشاه نیز با توجه به مصدومیتی که در بازی برابر صنعت نفت برای او بوجود آمد، امروز زیر نظر کادر پزشکی تمرین کرد.

در تمرین امروز که دو میهمان ویژه داشت؛ الهام صالحی، قهرمان جهان و آسیا در رشته پرتاب نیزه و وزنه و زینب مرادی نفر دوم آسیا در پرتاب نیزه، دو بانوی ورزشکار پارادومیدانی اعزامی به مسابقات انتخابی المپیک، در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر شدند و پیش از شروع تمرین، با بازیکنان و اعضای تیم، عکسی به یادگار گرفتند و بازیکنان تیم هم برای این دو ملی‌پوش کشورمان آرزوی موفقیت کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • رکورد تیمی ریکرو ایران شکست
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا
  • پست در خط مقدم امانتداری اموال مردم قرار دارد
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • هنانوف پا به توپ شد، عالیشاه و بیرانوند اختصاصی تمرین کردند
  • بانوان ملی‌پوش در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس