Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست مرکز بهداشت شهرستان آبادان از نصب دو مانیتور علایم حیاتی در مراکز ۱۶ ساعته غربالگری کووید ۱۹ خبر داد.

نجمه سید آقامیری امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در آبادان با اعلام این خبر اظهار کرد: مانیتور علایم حیاتی که به آن "مانیتورینگ فیزیولوژیک" نیز گفته می‌شود، اطلاعات مربوط به علایم حیاتی بیمار را جمع آوری کرده و در شرایط نا مطلوب بیمار، هشدار‌های لازم را به تیم پزشکی و پرستاری اطلاع می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: این دستگاه، پارامتر‌های مهمی از وضعیت بیمار مانند ضربان قلب، ضربان نبض، درصد اشباع اکسیژن در خون، وضعیت تنفس، فشار خون، دما و میزان دی اکسید کربن در دَم و بازدَم را برای سهولت خدمات تخصصی بالینی، به کادر درمانی ارایه می‌کند.

سرپرست مرکز بهداشت شهرستان آبادان ضمن اعلام اینکه در ایام تعطیل و تمامی ایام چهار مرکز ۱۶ ساعته با حضور یک پزشک و یک پرستار، بیماران مشکوک به کرونا را پذیرش می کنند، افزود: این مراکز از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۴ برای مراجعه و معاینه بیماران با علایم تنفسی فعال بوده و مانیتورهای مذکور در مرکز امام رضا(ع) واقع در ایستگاه ۷، سلیج شرقی و مرکز ولی عصر(عج) در کوت شنوف نصب شده اند.

سید آقامیری در پایان از شهروندان خواست تا برای ارزیابی وضعیت خود در مورد بیماری کرونا به سایت salamat.gov.ir مراجعه و ضمن پاسخ به سوالات حتما تماس دریافتی از طریق شماره ۴۰۳۰ را پاسخگو بوده و با عدم حضور در اجتماعات و عدم خروج غیر ضروری از منزل مجموعه بهداشتی شهر را در مهار بیماری یاری نمایند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بهداشت و درمان منطقه آزاد اروند دانشکده علوم پزشکی آبادان کرونا ویروس علایم حیاتی مراکز 16 ساعته علایم حیاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۷۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای خرمشهر در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ براساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، براساس اندازه‌گیری ذرات معلق با اندازه ۲.۵ میکرون، وضعیت هوا خرمشهر با شاخص ۱۲۵، ایستگاه‌های استانداری، حفاری و پست برق شماره سه در اهواز به ترتیب با ۱۴۳، ۱۳۷ و ۱۱۴، سوسنگرد ۱۳۵، ماهشهر ۱۴۰ و هندیجان ۱۳۱ میکرو گرم بر متر مکعب در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارند.
همچنین ایستگاه نیوساید در شهر اهواز با شاخص ۱۵۲ میکروگرم بر مترمکعب در وضعیت ناسالم و قرمز قرار دارد.
وضعیت هوای شهر‌های آبادان، اندیمشک، ایذه، بهبهان، حمیدیه، دزفول، رامشیر، رامهرمز، شادگان، شوش، شوشتر، کارون و مسجدسلیمان به علت نبود آلودگی، قابل قبول اعلام شده است.

دیگر خبرها

  • ساترا در حال بررسی وضعیت اقتصادی در شبکه نمایش خانگی/ پوشش زنده بیش از ۱۴ ساعته عملیات «وعده صادق»
  • ساترا در حال بررسی وضعیت اقتصادی در شبکه نمایش خانگی | پوشش زنده بیش از ۱۴ ساعته عملیات «وعده صادق»
  • لزوم حمایت از بیماران هموفیلی/ ۳ بیمار فاکتور ۹ در استان داریم
  • افتتاح مرکز جامع غربالگری اتباع در شهرستان ری
  • اجرای طرح خانواده سالم در ۳۶۰۰ مرکز بهداشت | خانواده‌ها در این طرح چه آموزش‌هایی می‌بینند؟ | انجام غربالگریِ روان برای متقاضیان
  • هوای آبادان و خرمشهر و یک شهر دیگر خوزستان در وضع بسیار خطرناک
  • هوای خرمشهر در مرز رسیدن به وضعیت قرمز
  • وضعیت هوای ۷۲ ساعته کهگیلویه و بویراحمد
  • هوای خرمشهر در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس
  • بیماریابی در بوشهر افزایش یافت/ تقویت مراکز مراقبت سلامت در استان