Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری، آیت‌اله احمدی با اعلام این خبر افزود: اهدای این ملزومات به ۱۲ مرکز درمانی استان با محوریت اتاق بازرگانی ایران و همکاری اتاق بازرگانی تهران انجام شده است.

وی ادامه داد: با توجه به پیگیری‌های انجام شده ۱۲ هزار و ۵۰۰ قلم از ۸ نوع تجهیزات مورد نیاز بیمارستان‌ها تهیه و با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی در اختیار بیمارستان‌های استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


احمدی تصریح کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا، یکی از نگرانی‌های اصلی تامین تجهیزات مورد نیاز مراکز درمانی بود که اتاق بازرگانی در این زمینه پیشگام شده است.
دبیرکل اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری نیز در همین خصوص گفت: از همان روزهای آغازین اعلام رسمی شیوع ویروس کرونا به کشور اتاق بازرگانی استان تلاش خود را برای کمک به کنترل شیوع این ویروس خطرناک آغاز کرد.

سید جلیل رضوی افزود: این نهاد علاوه بر سیاستگذاری‌های داخلی در راستای کاهش تردد و مراجعه فعالان اقتصادی و دورکاری کارکنان برای کنترل و درمان کرونا، اقدامات موثری دیگری مانند تامین و توزیع اقلام مورد نیاز کادر درمان در بیمارستان‌ها نیز در دستورکار خود قرار داد.

وی تصریح کرد: اتاق بازرگانی استان به فعالیت‌های داوطلبانه خود ادامه می‌دهد و در تدارک سومین محموله کمک‌های بهداشتی و درمانی برای بیمارستان‌های استان است که به زودی تامین و توزیع خواهد شد.

به گزارش ایرنا، اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری در مرحله نخست نیز ۶ میلیارد ریال ملزومات و تجهیزات پزشکی به بخش درمان این استان اهداء کرد.

برچسب‌ها ویروس کرونا اتاق بازرگانی ایران چهارمحال وبختیاری پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا اتاق بازرگانی ایران چهارمحال وبختیاری ویروس کرونا اتاق بازرگانی ایران چهارمحال وبختیاری اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری بیمارستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۷۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 

به گزارش خبرنگار مهر، جواد واعظ شامگاه دوشنبه در حاشیه اکران فیلم آسمان غرب به‌عنوان اولین اکران آزمایشی سینما دانش قوچان اظهار کرد: سینما دانش قوچان که متعلق به اداره آموزش‌وپرورش این شهر است از دهه ۶۰ تأسیس شد و به علت برخی مشکلات در دهه ۷۰ تعطیل شد.

سرپرست آموزش‌وپرورش قوچان با اشاره به اینکه این سینما با مشارکت بخش خصوصی در دهه ۹۰ آغاز به کار مجدد کرد اما شیوع ویروس کرونا دوباره این سینما را به تعطیلی کشاند، تصریح کرد: متأسفانه وجود برخی مشکلات پس از کرونا و نبود همتی در جهت بازگشایی مجدد این سینما به سمتی کشاند تا بیش‌ازپیش مستهلک‌شده و منابع مالی و بیت‌المال هدر رود.

وی با تأکید بر اینکه نیاز شهروندان به این مکان تفریحی فرهنگی به‌ویژه قشر نوجوان و جوان اهمیت راه‌اندازی این مجموعه را با قید فوریت دوچندان کرد، افزود: در این راستا برای مدت آزمایشی یک‌ماهه تفاهم‌نامه‌ای با ستاد اکران‌های مردمی عمار بسته شد تا بتوان بر اساس حضور مردم در این بازه زمانی به سمت جذب اعتبار از طریق خیرین و نهادهای مرتبط برویم و سینمایی درخور شأن آماده‌سازی کنیم.

واعظ بابیان اینکه بهسازی و تعمیر سینما برای صندلی، پرده، صوت و … حدود ۴.۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز است، ادامه داد: امشب اکران آزمایشی فیلم آسمان غرب به‌عنوان اولین اکران برای بسیج دانشجویی برگزار و در روزهای آتی نیز برای دیگر اقشار جامعه اکران خواهد شد.

کد خبر 6085971

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۵ درصدی خدمات بهداشتی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی در چهارمحال و بختیاری
  • بیش از 95 درصد مردم چهارمحال و بختیاری به شاخص‌های سلامت دسترسی دارند
  • ضرورت راه اندازی بازارچه‌های موقت در ۴۳ شهر چهارمحال و بختیاری
  • ذخیره‌سازی ۲۱ هزار و ۹۴۴ تن گندم مورد نیاز در چهارمحال و بختیاری
  • گندم مورد نیاز چهارمحال و بختیاری تا خردادماه تأمین است
  • کشف کالاي قاچاق به ارزش ۳ ميليارد ريال در بروجن
  • وجود هزار و ۷۹۶ تخت بیمارستانی فعال در چهارمحال و بختیاری
  • وجود ۳۰۸ خانه بهداشت فعال در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • بخشودگی ۴۱۰ میلیارد ریال سود تسهیلات بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری