Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند گفت: طی دو روز گذشته و امروز نیز تعدادی از خیرین مجموعا بیش از ۱۶۰ میلیون ریال برای خرید لباس و ماسک و دیگر تجهیزات حفاظتی در اختیار شبکه بهداشت قرار دادند.

مومنعلی دارابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: به منظور تجلیل از زحمات و تلاش‌های کادر درمان کرونا در بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان ۵۰ عدد کارت هدیه ۲ میلیون ریالی جمعا به مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال از سوی یکی از خیرین شهرستان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خانواده مرحوم داریوش جهانیان به منظور تجلیل از فداکاری کادر درمانی بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان این تعداد کارت را به کادر درمانی بیمارستان اهدا کردند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند گفت: علاوه بر این طی دو روز گذشته و امروز نیز تعدادی دیگر از خیرین مجموعا بیش از ۱۶۰ میلیون ریال برای خرید لباس و ماسک و دیگر تجهیزات حفاظتی در اختیار شبکه بهداشت قرار دادند.

وی افزود: نورعلی عبدالملکی با مبلغ ۶۷ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال، زهرا ملکی، معصومه ملکی و فاطمه ملکی هر کدام با مبلغ ۱۰ میلیون ریال، عبدالعلی سلگی با ۱۵ میلیون ریال و حاج یوسف خزایی با ۵۰ میلیون ریال بخشی از ملزومات و تجهیزات درمانی را برای مقابله با بیماری کرونا تهیه کردند.

دارابی اضافه کرد: تاکنون از سوی خیرین نهاوند نزدیک به ۲ میلیارد ریال برای تهیه تجهیزات حفاظتی به شبکه بهداشت و یا بیمارستان نهاوند اهدا شده است.

وی با اشاره به اینکه حفاظت و سلامت کادر درمان در گرو تجهیزات لازم پزشکی است اضافه کرد: کادر درمانی در شرایط کنونی از هیچ کوششی برای درمان بیماران دریغ نمی‌کنند لذا برای تامین سلامتی آنها نیاز به لباس و تجهیزات روز است که برای تامین آن همکاری خیرین امری ضروری است.

انتهای پیام/ 3140/

منبع: فارس

کلیدواژه: درمان بهداشت بیمارستان نهاوند مقابله با کرونا خیران تجهیزات حفاظتی شبکه بهداشت میلیون ریال کادر درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۷۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز متخلف خدمات زیبایی در خرمشهر مهروموم شد

سید مهدی حسینی مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر گفت: یک مرکز غیر مجاز که در خصوص ارائه خدمات پوست، تزریق ژل و بوتاکس و مزوتراپی فعالیت می‌کرد به دلیل دخالت افراد فاقد صلاحیت علمی در امور درمان، شناسایی و مهروموم شد. 

این مسئول از ضبط وسایل و تجهیزات در این مرکز زیبایی غیرمجاز  پس از طی مراحل قانونی با دستور مقام قضائی و با حضور نماینده اداره اماکن، کارشناسان بهداشت محیط و امور حقوقی خبر داد و گفت: به منظور صیانت از سلامت مردم، مباشران این مرکز به مراجع قضائی معرفی شدند.

به گفته او این اقدام با تلاش و پیگیری کارشناسان واحد نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان خرمشهر انجام شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین برای آزادی زندانیان غیر عمد در فارس
  • معرفی رییس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدشت
  • مرکز متخلف خدمات زیبایی در خرمشهر مهروموم شد
  • کمک چهار میلیارد ریالی خیرین سلامت به بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان
  • ابتلای بیش از ۱۶ درصد جمعیت اردستان به دیابت
  • پیاده روی به مناسبت هفته سلامت در پیشوا
  • اجرای دو طرح حوزه بهداشت و درمان بردسکن
  • پلمب مطب یک دندانپزشک قلابی در بروجرد
  • کمک ۱۲ میلیارد ریالی خیران گرمسار برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • ویزیت رایگان در‌ مناطق روستایی کنت