Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمال الحسناوی، معاون دبیرکل جنبش «الابدال» عراق امروز (چهارشنبه) تاکید کرد که اگر آمریکا این بار خطایی انجام دهد، پاسخ گروه های مقاومت بسیار کوبنده خواهد بود.

الحسناوی فاش کرد که جنبش وی اطلاعات دقیقی از «عادل عبدالمهدی» نخست وزیر مستعفی عراق در باره قصد آمریکا در هدف قرار دادن مقرهای الحشد الشعبی و گروه های مقاومت دریافت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات دقیق الابدال درباره تحرکات اخیر آمریکا در عراق

به گزارش المعلومه، وی در مصاحبه با روزنامه العربی الجدید گفت که جنبش الابدال اطلاعات دقیقی در دست دارد که آن را از عبدالمهدی دریافت کرده است که نشان می دهد آمریکا قصد دارد حملاتی علیه سایت های نظامی متعلق به الحشد الشعبی انجام دهد.
الحسناوی افزود که با توجه به این اطلاعات، همه اقدام های امنیتی پیشگیرانه برای جلوگیری از تلفات عمده انسانی و مادی در صورت بروز هر گونه حمله آمریکا به مقرهای الحشد الشعبی و گروههای مقاومت و همچنین فرماندهان اتخاذ و نیز طرح ها و مقرهای جایگزین برای هرگونه شرایط اضطراری پیش بینی و در نظر گرفته شده است.
وی تاکید کرد در صورتی که هر گونه حمله جدید علیه الحشد الشعبی و گروه های مقاومت انجام شود، ما این بار پاسخ بسیار کوبنده ای به آمریکایی ها خواهیم داد.
الحسناوی همچنین گفت که این حمله به گروه‌های مقاومت برای اجرای حملات علیه نظامیان آمریکایی به عنوان نیروهای اشغالگر، مشروعیت خواهد بخشید و همه چیز را برای رویارویی و پاسخ آماده خواهد کرد./ایرنا

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: گروه های مقاومت الشعبی و گروه الحشد الشعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۷۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه ۷ کشورهای همکاری کننده با روسیه را تهدید به تحریم کرد

وزیران امور خارجه گروه هفت در خاتمه نشست خود در ایتالیا امروز جمعه بیانیه‌ای را منتشر کردند.

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک، آنها در این بیانیه با تداوم موضع خصمانه علیه روسیه نوشتند: «ما اقدام به اعمال تحریم‌های مضاعف علیه شرکت‌ها و افراد در کشورهای ثالث که به روسیه در دستیابی به ابزارها و تجهیزات دیگر مناسب تولید تسلیحات و یا توسعه صنایع نظامی کمک می‌کنند، خواهیم کرد.»

در ادامه این بیانیه آمده است، کشورهای گروه هفت به وضع تدابیر برای سختگیری بیشتر درباره رعایت سقف قیمت برای نفت روسیه ادامه خواهند داد.

آنها در این بیانیه مدعی شدند: «ما از همه کشورها می‌خواهیم وارداتشان از روسیه را که در راستای حمایت از جنگ این کشور است، کاهش دهند. ما به اتخاذ گام‌ها در راستای سخت‌گیری بیشتر نسبت به پایبندی به سقف قیمت نفت و اجرای این سقف ادامه خواهیم داد.»

کشورهای گروه هفت در ادامه این بیانیه تهدید کردند به بررسی راه‌ها به منظور بهره‌برداری از دارای‌هایی تصرف شده روسیه به نفع اوکراین ادامه خواهند داد.

در این بیانیه نوشته شده است: «ما به بررسی همه موقعیت‌های ممکن برای کمک به غرامت گرفتن اوکراین از روسیه مطابق با سیستم‌های قانونی مربوطه ما و قوانین بین‌المللی ادامه خواهیم داد. »

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • انفجار مهیب در حمله موشکی حزب الله به یک پایگاه اسرائیلی+ فیلم/مقام ارشد اسرائیلی: ما به اوج رسوایی نزدیک هستیم نه پیروزی!/مخالفت گروه هفت با حمله نظامی اسرائیل به رفح
  • گروه ۷ کشور‌های همکاری کننده با روسیه را تهدید به تحریم کرد
  • انفجار مهیب در حمله موشکی حزب الله به یک پایگاه اسرائیلی+ فیلم/مقام ارشد اسرائیلی: ما به اوج رسوایی نزدیک هستیم نه پیروزی!
  • گروه ۷ کشورهای همکاری کننده با روسیه را تهدید به تحریم کرد
  • گروه هفت: با هرگونه حمله نظامی اسراییل علیه رفح مخالف هستیم
  • واکنش مقاومت فلسطین به وتوی آمریکا به قطعنامه تاسیس فلسطین
  • خاک افغانستان علیه هیچ کشوری استفاده نخواهد شد
  • اگر به ایران حمله کنید... ؛ هشدار جدید آمریکایی‌ها به اسرائیل
  • هرگونه حمله نظامی به ایران این ۳ جبهه را شله ور می کند!
  • آمریکا انتظار حمله «محدود» اسرائیل علیه ایران را دارد