Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@08:26:50 GMT

نمره قبولی مازندرانی‌ها در خانه‌نشینی

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۷۲۳۲

نمره قبولی مازندرانی‌ها در خانه‌نشینی

مازندرانی ها امسال روز ۱۳ فروردین را با هدف شکست دادن کرونا در خانه ماندند و حتی بسیاری از شهرنشینان برای حفظ سلامتی خود و دیگر شهروندان از خیر رفتن به خانه باغ هایشان هم گذشتند و روز طبیعت را در آپارتمانشان در شهر ماندند.

نیروی انتظامی هم امروز علاوه بر گشت زمینی و کنترل ورودی و خروجی جنگل و دریا ، با گشت هوایی نیز پارک های جنگلی و مناطقی را که مازندرانی ها به صورت سنتی برای بیتوته در روز طبیعت انتخاب می کنند ، رصد کردند که نتیجه آن دادن نمره قبولی به شهروندان استان در خانه نشینی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندهی انتظامی مازندران نیز شامگاه ۱۳ فروردین از همکاری مردم مازندران در روز طبیعت قدر دانی کرد و گفت : خوشبختانه از صبح امروز با رصد تصاویر دریافتی از شهرستان ها و بررسی میدانی از نقاط مختلف استان ،مردم فهیم مازندران در اماکن سیاحتی و تفریحی ، بوستان ها ، پارک های جنگلی و دیگر تفرجگاه ها حضور نیافتند و ما را در امر مبارزه با ویروس منحوس کرونا  یاری دادند .
بنا بر گزارش روابط عمومی انتظامی مازندران ، همسو با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی از ساعات ابتدایی صبح امروز چهارشنبه پلیس با حضور در بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نقطه از پیش تعیین شده مستقر شد و تا اطلاع بعدی نیز حضور دارند.
فرماندهی انتظامی استان مازندران خواستار تداوم همکاری  تمامی شهروندان تا پایان طرح مبارزه با کرونا شد و اعلام کرد که  پلیس در این زمینه با قدرت هرچه تمام درکنار مدافعان سلامت می ایستد.

طبق برنامه ریزی‌های انجام شده از سوی ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا مازندران ، ورود کلیه افراد به مناطق تفریحی و گردشگری استان مازندران در روز طبیعت ممنوع بوده است و در ورودی همه این تفرجگاه ها نیز ماموران انتظامی حضور فعالی داشتند.

اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران نیز برای حفظ سلامت مردم و بر اساس  دستورالعمل صادر شده از سوی ستاد مرکزی سازمان حفاظت محیط زیست کشور، بازدید و تردد در مناطق چهارگانه تحت مدیریت خود شامل  پارک‌های ملی، پناهگاه‌های حیات وحش، اثر طبیعی ملی و مناطق حفاظت شده را ممنوع کرده است.

۱۲پارک جنگلی ،۳۳۸ کیلومتر نوار ساحلی دریای خزر ،دامنه های جنگلی و کوهستانی ، رودخانه های پرآب ، چشمه های آب معدنی متعدد ، آبشارها ،غارها و بیش از ۸۰۰ اثر تاریخی و فرهنگی ثبت شده از جمله ظرفیت های مهم طبیعی مازندران است که بیشتر آنها در روز طبیعت سال های گذشته میعادگاه شهروندان بود.

از آن جایی که بیشتر تفرجگاه های مازندران از وردی برخی از روستاها نیز می گذرد دهیاران روستاهای استان نیز با هماهنگی نیروهای بسیج مانع حضور برخی از مردم که قصد ورودی به دامنه طبیعت در حوزه جغرافیایی روستا شدند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا حفاظت محیط زیست سازمان حفاظت محیط زیست طبیعت فرماندهی انتظامی استان نیروی انتظامی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی روز طبیعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۷۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، مردم قم در حمایت از اجرای طرح حجاب و عفاف از سوی نیروی انتظامی در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها اجتماع خواهند کرد.

این تجمع روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۶:۳۰ در صحن امام رضا علیه السلام حرم کریمه اهل بیت علیهم السلام با حضور اقشار مختلف مردم قم به ویژه بانوان برپا خواهد شد.

سردار رادان فرمانده انتظامی کل کشور در این اجتماع حضور خواهد داشت و به ایراد سخن می‌پردازد.

کد خبر 6088217

دیگر خبرها

  • فواید و مضرات باران ۴۸ ساعته مازندرانی‌ها
  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می شود
  • حمایت ۲۲۰ ایرانی خارج از کشور از ایتام مازندرانی
  • وضعیت ویتامین دی مازندرانی ها رو به بهبود است
  • استقبال مازندرانی ها از طرح « نور» مطلوب است/ دستگیری تعداد اندک
  • پیام تقدیر استاندار سابق از مردم مازندران
  • شادی کشاورزان مازندرانی از بارش رحمت الهی
  • حیرت بارسلونا: داور ال‌کلاسیکو نمره قبولی گرفت
  • جزئیات اعزام زائران مازندرانی به حج عمره
  • محمدرضا گلزار و «پانتومیم» نمره قبولی می‌گیرند؟