Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله سیدمحمد سعیدی در این پیام خود که روز چهارشنبه نسخه ای از آن در اختیار ایرنا قرار گرفته، آورده است : در این روزها که جهان با یک ابتلای عمومی درگیر است و مردم با ترس از بیماری فراگیر کرونا و مشکلات حاصل از آن، مثل مشکلات اقتصادی و از دست دادن عزیزان مواجه هستند، تنها راه چاره صبر و رعایت مسائل بهداشتی است و خداوند به صابرین مژده داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیام حاکیست: می‌دانید که صبر با تحمل فرق می‌کند! صبر یعنی تبدیل تهدیدها به فرصت و بلاها به نعمت! در این ایام که مردم شریف مجبور به خانه نشینی هستند فرصت خوبی حاصل شده است تا با فراغ بال انس بیشتری با کلام خدا بگیریم که این ارتباط معنوی آرامش بخش دل‌هاست.

در ادامه این پیام آمده است: به همت برادران آستان قدس رضوی(ع) برنامه‌ای ترتیب داده شده تا مردم با سوره شعرا انس پیدا کنند.

تولیت حرم حضرت معصومه(س) افزوده است: انشالله با استعانت از صبر و استفاده از فرصت حاصل شده برای بهره‌مندی بیش از پیش از آیات الهی این ایام را به سلامت پشت سر بگذاریم و از سختی‌های این روزها خاطرات خوشی در تقویم زندگی ثبت نماییم.

وی افزود: در تفسیر البرهان در فضیلت و خواص سوره شعرا آمده است که این سوره موجب دفع اندوه می‌گردد و انسان را از اولیای خدا می‌نماید.

به گزارش ایرنا، رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: تا ساعت ۱۴ روز سیزدهم فروردین ماه ۴۷ هزار و ۵۹۷ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۳۰۳۶ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۱۵ هزار و ۴۷۳ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۶۶۲۰۰۲۳، ۳۶۶۲۰۹۹۹، ۳۶۷۰۶۰۳۰ و ۳۶۷۰۴۳۶۸ (با پیش‌شماره ۰۲۵) تماس بگیرند و یا برای کسب آخرین اخبار از دانشگاه علوم پزشکی قم به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند./

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا جهان حرم حضرت معصومه قرآن مشکلات اقتصادی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۷۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل مرحله نخست اسکلت چوبی ضریح جدید حرم حضرت معصومه(س)

مراحل ساخت اسکلت چوبی ضریح جدید حرم حضرت معصومه(س) مورد بازدید تولیت حرم مطهر حضرت معصومه (س) قرار گرفت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی از کارگاه ساخت اسکلت چوبی ضریح مطهر حرم بانوی کرامت بازدید کرد و در جریان روند فعالیت‌های این پروژه قرار گرفت.

 ساخت ضریح مطهر حرم حضرت معصومه (س) سال گذشته به دستور تولیت این حرم مطهر آغاز شد و اکنون ساخت مرحله اول اسکلت چوبی آن تکمیل و نهایی شده و با توجه‌ به تکمیل طراحی ضریح مطهر، کارهای مربوط به وصل بندی، مقرنس‌کاری، معرق‌کاری و خاتم‌کاری در دست اجراست و قلم‌زنی ضریح مطهر نیز پیشرفت مناسبی داشته است.

به گزارش تسنیم، برای پروژه ساخت ضریح مطهر حرم حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها از چوب ساج کشور برمه که مرغوب‌ترین و مناسب‌ترین چوب برای ساخت ضریح‌های مطهر است استفاده شده و فعالیت‌های هنری روی این چوب‌ها توسط هنرمندان قمی در حال اجراست.

 همچنین مطالب محتوایی که قرار است در جای‌جای این ضریح مطهر نگاشته شود، در این بازدید توسط آیت‌الله سعیدی مورد بررسی و تدقیق قرار گرفت و مشخص شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ماجرای دعوت عربستان از قاری نوجوان ایرانی
  • سوژه‌های «محفل» که به سلبریتی قرآنی تبدیل شدند | ماجرای دعوت عربستان از قاری نوجوان چه بود؟
  • ماجرای دعوت عربستان از قاری نوجوان ایرانی چه بود؟
  • دعوت ۲۰ کشور دنیا از نابغه قرآنی برنامه محفل
  • چرا برخی نعمت‌ها بر بنی‌اسرائیل حرام شد؟
  • افزایش جای پارک موتورسیکلت در اطراف حرم حضرت معصومه (س)
  • مرحله اول اسکلت چوبی ضریح حرم حضرت معصومه(س) تکمیل شد
  • تکمیل مرحله نخست اسکلت چوبی ضریح جدید حرم حضرت معصومه(س)
  • برگزاری جشن‌های دهه کرامت با هویت محلی، ملی و بین‌المللی
  • اهدای ۵۰ هکتار از اراضی میرکندی مشگین شهر به موکب حضرت معصومه