Web Analytics Made Easy - Statcounter

سهیل مهدی، رییس برگزاری مسابقات لیگ برتر اعلام کرد که تلاش این سازمان برگزاری مسابقات لیگ است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سهیل مهدی گفت:

ما سه برنامه مختلف برای ادامه بازی های لیگ داریم که اجرای هرکدام به شرایط مختلف بستگی دارد و باید آن را بررسی کنیم.

او ادامه داد:

در مورد اینکه لیگ چه زمانی شروع می شود شرایط مختلفی باید بررسی شود، اول اینکه ویروس کرونا چه زمانی فروکش می کند، نکته دوم زمان دقیق برگزاری لیگ قهرمانان آسیا است که هنوز مشخص نیست و در نهایت هم اینکه برنامه لیگ در ماه مبارک رمضان به چه صورت خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است لیگ برتر به طور کامل لغو شود هم گفت:

تمام تلاش ما این است که لیگ را حتما برگزار کنیم چون لغو لیگ خساراتی از نظر تعداد تیم های سقوط کننده، قهرمان و تیم هایی که صعود می کنند ایجاد می کند که باید جلوی آن را بگیریم.

 

مهدی در مورد کسر قرارداد بازیکنان هم گفت:

در این باره فیفا و AFC باید نظر نهایی بدهند چون من نمی دانم در قرارداد بازیکنان ایرانی چه بندهایی وجود دارد و نمی توانم در این باره اظهار نظر کنم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کرونا لیگ برتر سهیل مهدی کرونا لیگ برتر برگزاری مسابقات لیگ لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۷۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگ در لیگ برتر حالا جذاب‌ شد!

به گزارش "ورزش سه"، آخرین بازی معوقه از رقابت‌های لیگ برتر بیست و سوم هم امروز مقابل سپاهان و ذوب‌آهن برگزار شد که طلایی پوشان با نتیجه یک بر صفر برنده آن شدند.

با برگزاری این دیدار معوقه حالا تعداد بازی‌های هر 16 تیم حاضر در مسابقات به 23 مسابقه رسیده و همه تیم‌ها در این تعداد بازی شرایط یکسانی دارند.

با یکسان سازی شرایط تیم‌ها از نظر تعداد بازی و اتمام بازی‌های معوقه، حالا رقابت در لیگ برتر جذاب‌تر خواهد شد. تیم‌های لیگ برتری حالا هرکدام 7 بازی در مسابقات دارند که در این بازی‌ها برای ارتقای جایگاه خود تمام تلاش شان را به کار خواهند کرد.

بی‌شک رقابت‌های لیگ برتر از این پس می‌تواند جذاب‌تر از قبل دنبال شود؛ رقابت در بالا و پایین جدول برای قهرمانی و بقا و حتی جنگ تیم‌های میانه جدولی برای کسب رتبه‌ای بهتر در پایان فصل می‌تواند مسابقات زیبایی را پیش روی علاقه‌مندان به فوتبال در ایران قرار بدهد.

دیگر خبرها

  • حذف بازی تکراری از مراحل دوم به بعد جام حذفی انگلیس در فصل آینده
  • اگر به دنبال مدال المپیک هستید کسب سهمیه برایتان راحت‌تر است
  • برگزاری الکترونیک آزمون‌های آموزش و پرورش تا سال ١۴٠٧
  • اگر به دنبال مدال المپیک هستید، کسب سهمیه برایتان راحت تر است
  • آزمون‌های آموزش و پرورش به صورت الکترونیک برگزار می‌شوند
  • برگزاری ۱۸۰ آزمون سراسری در سال / بودجه و مکان مشکل برگزاری آزمون‌های تماما الکترونیک + فیلم
  • ادعای ستاره سیتی: رئال از اول دنبال پنالتی بود
  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| استقلال به دنبال حفظ صدر، شمس اذر در تدارک غول کشی دوباره
  • جنگ در لیگ برتر حالا جذاب‌ شد!
  • برگزاری مسابقات چوگان در تبریز